Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 721 909
  • 33 942

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nimi. Muuten ei tapahtunut.
Noh noh, ollaampas nyt säädyllisiä eikä aleta paljastelemaan kaikkea. Blondi kuitenkin ;)
Avautui, että joku voi runkata Suomifilmin tahtiin.
Siinä on jokin oma viehätys, sä voit jotenkin samaistua siihen tilanteeseen kun ne puhuu samoilla kielillä. Voit kuvitella ihtes siihen tilanteeseen. Ulkomaalainen "I need your sperm" ei ole niin autenttista . En vaan oo löytäny semmosta suomalaista missä nainen puhus irstaita koko ajan.
Ois niin helpompaa olla hetero. Tänäänkin viiden naisen kanssa olis voinut olla juttuja. Yhtään hyvää miestä ei tullut vastaan. Tai sitten ei pitäisi olla niin kranttu mitä olen.
Jos sä oisit hetero niin tuskin niitä naisia tulis niin paljoo :) Se on våhän sama kun varattuna ollessas tuntuu että joka minkki haluis sua mut sinkkuna joudut vetämään joka ilta kuivat.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ois niin helpompaa olla hetero. Tänäänkin viiden naisen kanssa olis voinut olla juttuja. Yhtään hyvää miestä ei tullut vastaan. Tai sitten ei pitäisi olla niin kranttu mitä olen.
Jos on habitukseltaan sellainen että keskivertopäivänä puolen kymmentä vastakkaisen sukupuolen edustajaa olisi sutinointivalmiina niin melkein veikkaisi että samaakin sukupuolta olevia piisaisi tarjolle.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Avautui, etteivät mäkkärin Happy Meal -aterian Transformers-lelut muutakaan muotoaan. Saatana, minua on petetty!

Aterioiden mukana voi saada Optimus Primen, Bumblebeen, Starscreamin, Megatronin, Shockwaven ja jonkun mitä en nyt muista, mutta mikään ei muunnu. Ovat sentään kuitenkin suunniteltu alkuperäisten 80-luvun mallien mukaisesti eivätkä näiden uusien hömpötyksien mukaisesti.

Starscream on aika paska jätkä decepticoniksikin, kieroilee, selkäänpuukottaa ja pettää kuin kepulainen ministeri.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
National Lampoon's Vacationin nimi on suomeksi Faijalla hommat hanskassa. Kuulostaa todella oudolta. Noh jatketaan elokuvaa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jalkapallon MM-finaali pelataankin jo alkuillasta eikä vasta tyyliin ysiltä. Eilinen pronssiottelu meni ohi...

Otteluohjelman mukaan peli alkaa klo 18, tuo on ilmeisesti Moskovan aikaa, vai onko? Viideltäkö se siis täällä Suomessa alkaa?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jalkapallon MM-finaali pelataankin jo alkuillasta eikä vasta tyyliin ysiltä. Eilinen pronssiottelu meni ohi...

Otteluohjelman mukaan peli alkaa klo 18, tuo on ilmeisesti Moskovan aikaa, vai onko? Viideltäkö se siis täällä Suomessa alkaa?
Kuudelta näyttäisi alkavan.
 
Jalkapallon MM-finaali pelataankin jo alkuillasta eikä vasta tyyliin ysiltä. Eilinen pronssiottelu meni ohi...

Otteluohjelman mukaan peli alkaa klo 18, tuo on ilmeisesti Moskovan aikaa, vai onko? Viideltäkö se siis täällä Suomessa alkaa?
Kesäisin muuten Moskovassa ja muualla Länsi-Venäjällä on sama aika kuin Suomessa, sillä venäläiset lopettivat kellojen siirtelyn. Syksyllä, kun täällä siirretään kelloa taaksepäin kello on tunnin vähemmän kuin Moskovassa yms.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jalkapallon MM-finaali pelataankin jo alkuillasta eikä vasta tyyliin ysiltä. Eilinen pronssiottelu meni ohi...

Otteluohjelman mukaan peli alkaa klo 18, tuo on ilmeisesti Moskovan aikaa, vai onko? Viideltäkö se siis täällä Suomessa alkaa?

Huomasin kanssa tämän saman ja tuntuu ihan älyttömän hölmöltä, että jalkapallon MM-finaali pelataan ns. keskellä päivää. Mennäänkö Putinin maassa nukkumaan pikku kakkosen jälkeen?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ylen TV1:ltä tulee koko päivän Trump-Putin ohjelmaa. Onkohan se ihan tarpeellista? No ei tätä nyt tarvi koko päivää katsella... voi mennä ulkohommiin vaikka mustikkaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Olen menossa mutsille käymään, kun serkku on pitkästä aikaa piipahtamassa tällä suunnalla. Tokaisin sitten kaverilleni, että serkulla on 5-vuotias lapsenlapsi mukana, kunnes tajusin, että tosiaan sehän on saatana sen lapsenlapsi. On tämä serkkujen ja mun välinen ikäero ollut aina kyllä tiedossa, mutta kuulostipa jotenkin helvetin omituiselta, kun tällainen 26-vuotias lapseton nuori mies menee moikkaamaan serkkuaan, joka on mummo jo kohta kouluikäiselle pojalle.

Joo, olen ns. iltatähti, kuten oli myös mutsini. Siitähän tämä sitten on kertaututunut, mutta joo, silti oudolta tuntuu.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ylen TV1:ltä tulee koko päivän Trump-Putin ohjelmaa. Onkohan se ihan tarpeellista? No ei tätä nyt tarvi koko päivää katsella... voi mennä ulkohommiin vaikka mustikkaan.

Liian kuuma, pakko olla sisällä koko päivä. Vielä kun tulisi rinnakkaiskanavalta Thaimaan luolapelastusta, mutta saakeli kun ne pääsi jo pihalle.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liian kuuma, pakko olla sisällä koko päivä. Vielä kun tulisi rinnakkaiskanavalta Thaimaan luolapelastusta, mutta saakeli kun ne pääsi jo pihalle.
Iski tauti kesken kesäloman, viime viikolla tuli joka päivä tuossa helteessä treenattua aamulla ja sen jälkeen tuntikausien uimakeikat perheen kanssa, nyt ihan hyvillä mielin yksi päivä varjossa sisällä piilossa ja mitäs muuta sitä tekisi kuin katselee tuossa taustalla pyörivää lähetystä noiden hermannien vierailusta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vielä kun tulisi rinnakkaiskanavalta Thaimaan luolapelastusta, mutta saakeli kun ne pääsi jo pihalle.

Katso uusintana. Vai onko jännitysmomentti jo mennyttä?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katso uusintana. Vai onko jännitysmomentti jo mennyttä?

No on se ehkä vähän. Täytyy odottaa sitä elokuvaa.

Tässä presidenttitapaamisessa lienee joku jännitysmomentti vielä jäljellä, tosin en ole ihan varma mitä tässä jännätään. Trumpin möläytyksiä ehkä, tai mainitaanko Suomi ulkomaiden uutisissa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tässä presidenttitapaamisessa lienee joku jännitysmomentti vielä jäljellä, tosin en ole ihan varma mitä tässä jännätään.
Kyllä siellä on vielä tapaamisten jälkeinen lehdistötilaisuus jota odotetaan (siis jotkut odottaa). Kun molemmat ukot kehuu toisiaan ja puhuu ympäripyöreitä. Siinä se sitten varmaan on... Isot lentokoneet lentää pois ja Helsinki rauhoittuu taas.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana toi Cannibal Corpse on hirveetä paskaa. Tonneko muka ylihuomenna pitäisi mennä? Ei tästä tule mitään. Käykö noi jossain vaihdonvälineenä kaljaan vai pitääkö tässä äkkiä iskeä joku lävistetty ja viillelty goottimimmi messiin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei saatana toi Cannibal Corpse on hirveetä paskaa. Tonneko muka ylihuomenna pitäisi mennä? Ei tästä tule mitään. Käykö noi jossain vaihdonvälineenä kaljaan vai pitääkö tässä äkkiä iskeä joku lävistetty ja viillelty goottimimmi messiin.
Ei kannata haukkua gootteja, ne on aika vapaamielisiä tuolla makuukammarin puolella.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei kannata haukkua gootteja, ne on aika vapaamielisiä tuolla makuukammarin puolella.
Vahvistan tämän. Ma tykkaa. Tosin joskus saattaa tulla vähän hämmentävämpää ehdotusta mutta jos on jo saanu ite pervoilla niin ei auta kun antaa mennä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääasia ettei ole mikään aaltomaljakko pöydälle pitäis saada uudet verhot koristellaan ruoka-annos otetaan selfie pelataan trivial pursuittia katsotaan hömppäleffa oota mulla kestää mä meikkaan kaksi siideriä olen hurja mut ennen kahtatoista nukkumaan tuu mun viekkuun -aikuispissis.

Miks me ei koskaan käydä yhdessä ulkona on maailman hölmöin kysymys. Öööö. Mieti tyttö mieti.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Työpaikan kahvihuoneessakin sen monesti huomaa miten sielu lepää kommunikoidessa ihmisten kanssa. Joku kertoo asian eikä siihen muiden tarvitse sanoa mitään erityistä ja kaikki on kaikilla hyvin. Ikävänkin jutun jälkeen laumassa vallitsee ymmärrys ja myötätunto. Tietty asioista voi aina jutella enemmän ja yleensä tulee juteltuakin, mutta miettikää tota jonkun keskiverto naisen kanssa kun ne tulee vaikka töistä. Moikkailujen jälkeen turhaakin turhempi kysymys "Miten sun päivä on mennyt?" Tunsiko kukaan pistoa sydämessä? Tottakai monet naiset tykkää huomiosta ja toisia on tosi kiva huomioida blaa blaa, mutta onhan toi nyt totaalisen ylimääräinen lause. Ja vielä jos siihen tulee joku pelkkä "huonosti" ja joudut kysymään tarkemmin ja lisäksi esittämään tai erikseen kertomaan miten ikävää se on ja miten sä välität, vaikka toinen tietää sun tietävän sen. Vaivaannuttavaa kommunikointia. Mulla on joidenkin exien kanssa mennyt jopa siihen että "Miksi sä et kysy miten mun päivä on mennyt?" No miten sun päivä on mennyt? Huonosti. Voi että mitä tapahtui? Siis miesten kanssa vasta aloitetaan tosta eikä tarvitse niitä myöhempiä tunteiluja. Ja ihmismielellä on hyvä olla.

Tää siis vaan yksi pieni esimerkki.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Pesäpallossa pelataan World Cuppia, mitä ihmettä? Järjestyksessään kymmenes turnaus tullaan pelaamaan tän vuoden lopulla Intiassa. Turnaus on pelattu tätä ennen neljä kertaa Suomessa, kaksi kertaa Australiassa ja kertaalleen Ruotsissa, Saksassa ja Sveitsissä. Suomi on voittanut jokaisen näistä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pesäpallossa pelataan World Cuppia, mitä ihmettä? Järjestyksessään kymmenes turnaus tullaan pelaamaan tän vuoden lopulla Intiassa. Turnaus on pelattu tätä ennen neljä kertaa Suomessa, kaksi kertaa Australiassa ja kertaalleen Ruotsissa, Saksassa ja Sveitsissä. Suomi on voittanut jokaisen näistä.
Ompahan ainakin yksi laji missä Suomi on kiistatta voittamaton ja maailman paras.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ompahan ainakin yksi laji missä Suomi on kiistatta voittamaton ja maailman paras.
Mielestäni lauseestasi jäi puuttumaan äärimmäisen tärkeä adverbi "toistaiseksi", myös toinen adverbi "vielä" voisi lauseeseen sattua. Tuon väittämän paikkaansapitävyyttä en sinällään kyseenalaista, mutta se kauanko Suomi on paras on enemmän kysymysmerkki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös