Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 725 308
  • 33 951

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kun suomalainen naisurheilija menestyy kamppailu/voimailulajeissa, siitä tulee tehdä sukupuolikysymys. Ainakin joidenkin mielestä.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuossa jutussa paras osio oli ehdottomasti toimittaja-Jussin lapsilleen suorittama lyriikka-arvuuttelu. Näinköhän ovat samaan syssyyn peranneet myös yhden tämän kesän "hiteistä" eli Petri Nygårdin biisin "Pannaan Suomi kuntoon"? Voi tietysti olla, että Jussi ei ole tutustunut tuon kipaleen lyriikoihin sen syvemmin, joten oletuksena on, että biisi on kepun vaalimainontaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kukkahattuja löytyy kyllä kommenttiosiostakin, tiukkaa paheksuntaa tykkäyksillä ja ensimmäinen soraääninen kommentti (joka kyseenalaistaa tällaisen pumpulissa kasvatuksen ja ehdottaa että annetaan niille pennuillekin hieman luottoa ja vastuuta itsestään eikä välittömästi oleteta niiden lähtevän huoraamaan kun laulavat mukana että heitä saa "testata" vaikkeivat edes tiedä mitä siinä biisissä tuolla tarkoitetaan) on tykkäysten puolesta seitsemisenkymmentä miinuksella (alle kymmenen on peukuttanut tuota). Onkohan sitä tullut oltua pentuna pedofilian uhri kun ala-asteikäisinä hoilattiin Raptorin Oi beibi -biisiä jossa ei sentään jätetty vihlaijujen varaan noita touhuja (vaikka tuli silloin ihmeteltyä että mihin kimppaan se faija piti ottaa ja mikä on mormooni).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En oikeastaan koko vuonna ole katsellut telkkaria tai siis mitään tiettyä ohjelmaa. Kyllä se noin muuten tossa taustalla usein pauhaa, välillä jopa yötäpäivää. Päivällä valitsen kanavaksi esimerkiksi jonkun hölmön kotimaisen realityn kun eihän siihen aikaan mitään mielenkiintoista tule ja noissa sentään puhutaan suomea, ja loppuillan sitten töllö toimii käytännössä radiona. Paljon mielenkiintoista oon varmaan missannut. Yhtään leffaakaan ole ole jaksanut alkaa seuraamaan, mutta jokusen futismatsin sentään katsoin kun ne kisat oli, no tai niidenkin aikana keskityin enemmän nettiin tai johonkin muuhun.

En nyt muista onko mitään superkiinnostavaa edes tullut, mutta jokusesta semikivasta oon nähnyt mainoksia. Niistä nettijutuista mä en ymmärrä mitään tai no Yle Areenasta oon pari kertaa katsonut jonkun. Harvemmin varmaan yli kolmekymppisillä tai nelikymppisillä on kiinnostustakaan tietää nykynuorison viimeisimmistä trendeistä, niistä jostain netflixeistä ja whatsupeista ja skypeistä ja spotifyistä yms. Miljoona eri ohjelmaa ja kaikki on tehty niin vaikeaksi. Tinderissäkin jos joku muija mainitsee netflixin niin keskustelu loppuu siihen.
 
Viimeksi muokattu:

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olympialaisissa on ihan helvetisti lajeja. Avautui kun vilkaisin mitalitaulukkoa jossa johtavilla mailla taitaa olla jo toistasataa eriväristä killutinta. Lisäksi avautui juuri että wanhain aikojen lätkäkisoissa kateellisten panettelujen mukaan hyvinkin mielellään pelaajien kanssa aikaa viettänyt Inka Henelius on raskaana.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Metron vuoroväli tiheni tossa jokunen päivä sitten ja on nyt 2,5 minuuttia, mikä vaikuttaa tosi hyvältä. Vaikka edellisestä näkyy vaan perävalot niin seuraava on ihan just siinä. Keskimääräinen odotusaika on 1,25 minuuttia.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Eroasunnot.fi mainos. Sillä mainostettiinkin maikkarin Ex onnelliset -ohjelmaa. Mietinkin jo, että onpahan ihan helvetin tyhmä konsepti.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Eroasunnot.fi mainos. Sillä mainostettiinkin maikkarin Ex onnelliset -ohjelmaa. Mietinkin jo, että onpahan ihan helvetin tyhmä konsepti.
Sama avautui alkuviikosta (vai olisiko viime viikolla tullut ensimmäinen mainos jossa paljastettiin että eroasunnot liittyykin tuohon ohjelmaan). Kyllähän tuota tuli ihmeteltyäkin kun ne alkuperäiset mainokset näki.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turtles piirretty/animaatio pyöri äsken tossa telkkarissa. Siis tuollaisestahan väkisinkin tulee lapselle joku ADHD kun noin nopeasti vilisee silmissä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Yksi 2010-luvun turhimmista suomalaisjulkkiksista, Saana Uimonen (ent. Parviainen), on näemmä palannut julkisuuteen. Johan se ehtikin olla jonkun aikaa sieltä poissa.

Keksin ainoastaan yhden turhemman julkkiksen 2010-luvun Suomesta kuin Saana ja hän on Niko Saarinen.

No, onneksi sentään Suomen BB on toistaiseksi haudattu, niin turhien julkkisten tulva vähän hidastuu. Se kun tuppasi olemaan niin, että oikeastaan jokaisella BB-kaudella esiintyi henkilö (tai pahimmassa tapauksessa useampikin henkilö), joka singahti julkisuuteen ja hänen naamaansa saikin katsoa aivan jatkuvasti lehtien kansista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sama ihmetyksen aihe avautui myös mulle, kuvittelin Jethron mua paljon vanhemmaksi. Junnuhan se siis on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mojito on oikein hyvää varsinkin Havannassa nautittuna, mutta ei siitä kyllä jäätelöksi ole. En osta enää koskaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että urheilupsykologina ainakin minulle viimeisen parin vuoden aikana tutuksi tullut Minna Marsh on reilusti iäkkäämpi kuin olin olettanut.

Pidin omanikäisenäni eli n. 35-vuotiaana, lueskelin tänään päivän Hesaria jossa hänestä oli juttua ja koin erittäin ison yllätyksen huomattuani hänen olevan 49-vuotias.

Televisiosta nähneenä ja kerran Hakametsästä samalla lähibussilla matkustaneena en olisi todellakaan ulkonäöltään uskonut viisikymppiseksi, ikä jossa ei siinäkään siis mitään vikaa ole tietenkään.
 

sinikettu

Jäsen
Avautui, että urheilupsykologina ainakin minulle viimeisen parin vuoden aikana tutuksi tullut Minna Marsh on reilusti iäkkäämpi kuin olin olettanut.
Avautui, kuka Minna Marsh on. Avautui myös se, ettei kyseinen lyyli ole psykologi, vaan mentaalivalmentaja. Kuvien perusteella ei kyllä avaudu, miksi joku luulisi hänen olevan 35-vuotias.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Avautui, ettei kukaan ikinä tule tekemään yhtä loistavaa albumia, kuin Guns N' Rosesin Appetite For Destruction. Tai edes yhtä kovaa kappaletta, kuin November Rain eräältä toiselta albumilta.
Siitä lähtien kun isä opetti esikouluikäiselle pojalle mikä on Gunnarit ja mitä on rockmusiikki, olen tiennyt näiden teosten olevan ehkä kovinta ikinä missään, mutta vielä ei ole tullut yksikään kilpailemaan lähellekkään. Led Zeppelin ehkä lähimpänä.
Huomenna avautunee yliopistomaailma. Katsotaan mitä siitä sitten tulee.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Avautui, ettei kukaan ikinä tule tekemään yhtä loistavaa albumia, kuin Guns N' Rosesin Appetite For Destruction. Tai edes yhtä kovaa kappaletta, kuin November Rain eräältä toiselta albumilta.

Avautui, että parempi tajuta myöhään kuin ei milloinkaan. Muista tehdä opiskeluaikana muutakin kuin opiskella, hyvä siitä tulee.

Tässä vielä vähemmän tunnettu linkki siihen maailmanhistorian parhaaseen kappaleeseen mikä toisaalta aika surullinen on:

Axl Rose-November Rain 1987 very rare - YouTube

Mutta eihän sillä opiskeluaikoina ole merkitystä, kun voi tehdä vaikka mitä ja vaikka kenen kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös