sonnychiba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Niimpä...Tinderissäkin jos joku muija mainitsee netflixin niin keskustelu loppuu siihen.
Niimpä...Tinderissäkin jos joku muija mainitsee netflixin niin keskustelu loppuu siihen.
Sama avautui alkuviikosta (vai olisiko viime viikolla tullut ensimmäinen mainos jossa paljastettiin että eroasunnot liittyykin tuohon ohjelmaan). Kyllähän tuota tuli ihmeteltyäkin kun ne alkuperäiset mainokset näki.Eroasunnot.fi mainos. Sillä mainostettiinkin maikkarin Ex onnelliset -ohjelmaa. Mietinkin jo, että onpahan ihan helvetin tyhmä konsepti.
Metron vuoroväli tiheni tossa jokunen päivä sitten ja on nyt 2,5 minuuttia, mikä vaikuttaa tosi hyvältä. Vaikka edellisestä näkyy vaan perävalot niin seuraava on ihan just siinä. Keskimääräinen odotusaika on 1,25 minuuttia.
Elämän (kova) koulu on kansainvälinen ilmiö
Livets Hårda Skola : reddit sweden
Sama ihmetyksen aihe avautui myös mulle, kuvittelin Jethron mua paljon vanhemmaksi. Junnuhan se siis on.
Avautui, kuka Minna Marsh on. Avautui myös se, ettei kyseinen lyyli ole psykologi, vaan mentaalivalmentaja. Kuvien perusteella ei kyllä avaudu, miksi joku luulisi hänen olevan 35-vuotias.Avautui, että urheilupsykologina ainakin minulle viimeisen parin vuoden aikana tutuksi tullut Minna Marsh on reilusti iäkkäämpi kuin olin olettanut.
Avautui, ettei kukaan ikinä tule tekemään yhtä loistavaa albumia, kuin Guns N' Rosesin Appetite For Destruction. Tai edes yhtä kovaa kappaletta, kuin November Rain eräältä toiselta albumilta.
Tämäkin avautui nyt minulle viestistäsi. Vaikka lätkää tulee seurattua kovasti, niin kyllä tämän korruptioliigan kuviot ovat aina yhtä yllätyksellisiä ja nytkö ne jo pelaa?KHL kausi alkoi tänään.