Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 714 587
  • 33 934

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Että tämän jutun ensimmäisessä kuvassa oleva henkilö on nainen. Ihmettelin jo miksi mies on päässyt Miss Gay Finland ehdokkaaksi.

Linkki: Iltalehti.

Avautui tuosta uutisesta myöskin se, että ihmisten kauneusihanteet todellakin ovat erilaisia. Esimerkiksi nämä numerot 4 ja 5. En nyt sano, että kumpikaan on ruma, mutta kyllä tuollainen tyyli nyt vähän ihmetystä herättää. En oikein ymmärrä tuollaisen nenärenkaan hienoutta. Varsinkin kun se on vielä ihan saatanan iso. Ja hetken sulattelun jälkeen on pakko ottaa sanoja takaisin. Kyllä tuo on jo aika rumaa. Nainen on kauneimmillaan ilman mitään ylisuuria renkaita tai helvetin paksua meikkikerrosta naamassa. Olisin myös halunnut nähdä tuolla jonkun rehellisen 45+-vuotiaan ylipainoisen rekkakuskin ihan vaan rikastuttamassa listaa.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Hesarin kuukausiliitteessä erittäin hyvin kirjoitettu juttu Norjan sukellusonnettomuudesta. Näköjään Hesaristakin saattaa vielä nykyään löytää jotain muutakin kuin paskaa.

Oli hieno juttu, sivistävä ja mukaansatempaava. Piti kahteen kertaan lukaista läpi. Menin sen jälkeen uimaan ja kieltämättä vähän ahdistava fiilis tuli altaanpohjassa kun miettii, että nyt jos jäisin jumiin kivien keskelle, panikoisin ja lopulta hengityslaitteen suuosa irtoaa ja seuraavalla sisäänhengityksellä keuhkot on täynnä vettä. Oli varmasti sellainen tilanne ja ympäristö mitä ei oikein taviksena osaa hahmottaa.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Avautui että hyvä esimies on:

-kuunteleva
-empaattinen
-sympaattinen
-kekseliäs-
-sovitteleva
-joviaali
-osaaottava
-ymmärtäväinen
-joustava

eli

LÖYYSÄ PASSKA !
 

Nick Neim

Jäsen
Mä en taida tykätä mistään muusta sinihomejuustosta kuin aurajuustosta. Hyi vittu, jää taas hyvä ja kelvollinen annos syömättä kun piti kokeilla eikä voi oppia kerrasta tai kahdesta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Avautui, että Joe Rogan on suhteellisen älykäs ja hauska puhuja.

En oikein tienny tyypin meriittejä huumorin saralla, tiesin vaan Fear Factorin ja MMA-kytkökset. YouTubesta satuin kattomaan pari Joe Rogan Experience-jaksoa, loistavat Louis Theroux ja Marc Maron vieraina. Ei toki pelkkää pelleilyä, vaan yhteiskunnallisia epäkohtia ja asioita suoraan ja sensuroimattomana.

Tuntuu että useilla komiikan saralla menestyneillä henkilöillä on taustalla vaikea lapsuus, kasvutarina tai värikäs elämä muuten. Ehkä se sitten helpottaa puhua asioista suoraan ja poliittisesti epäkorrektistikin. Hipiä on kerennyt paksuuntua palautetta ja kritiikkiä vastaan.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tuli tässä futishuumassa yhtäkkiä mieleen, että 2000-luvun alussa oli jotkin potkupallon MM-kisat Suomessa, sillä olin täysin varma, että olin niitä Ratinassa katsomassa. Lopulta sain jäljitettyä kisat ja kyseessä olivat vuonna 2003 järjestetyt alle 17-vuotiaiden MM-kisat. Tuloksia tutkiessani muistelin, että olin nähnyt ottelut:

Jemen - Portugali 3-4
Kamerun - Brasilia 1-1
Espanja - Portugali 5-2

Mielenkiinnolla aloin katsomaan joukkueiden kokoonpanoja ja samalla avautui se, että on tullut todistettua mm. Cesc Fabregasin, David Silvan, Miguel Veloson, Joao Moutinhon, Alex Songin, Jonathanin ja Javi Garcian otteita paikan päällä. Kaikkea sitä muistin syövereistä löytyykin.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Avautui että aika monet huippufutaajat ovat aivan järkyttäviä nyrkillätapettavia rääpäleitä. Ei ihme että ne kaatuilee ja kuolee niin helposti, linnunluisia kun ovat. Messinhän nyt tietävät kaikki, mutta tämä avautui kun vaparia asettelemassa oli David Luiz, jonka tiesin olevan ihmisen kokoinen (189cm), Dani Alves ja Neymar, jotka olivat ainakin päätä lyhyempiä. Listatut pituudet näille 173 ja 175 cm, jossa lienee muutama sentti ilmaa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Avautui, että nimimerkki kesätyttö69 ei ollutkaan juuri oikeudet saanut uusi jäsen, vaan ollut muonavahvuudessa jo reilut kaksi vuotta ja kirjoittanut peräti yli 3500 viestiä. Ennen tätä iltaa en ollut törmännyt kyseiseen nimimerkkiin koskaan aiemmin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui, että nimimerkki kesätyttö69 ei ollutkaan juuri oikeudet saanut uusi jäsen, vaan ollut muonavahvuudessa jo reilut kaksi vuotta ja kirjoittanut peräti yli 3500 viestiä. Ennen tätä iltaa en ollut törmännyt kyseiseen nimimerkkiin koskaan aiemmin.

Toimi aiemmin nimimerkillä rautakansleri. Vaihtoi ilmeisesti nimimerkkinsä kännissä tuohon nykyiseen, jolle itsekin naureskeli, missäpä muualla kuin Mille naurat juuri nyt-ketjussa.

Vaihdoin kännissä nimimerkkini tänne palstalle
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Näköjään palstaitsemurha kestää ja kestää...

Moden perkeleet kiusaa ja pitää löysässä hirressä. Toisaalta mieluummin eivät bannisi ollenkaan.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Modethan voivat tietääkseni ns. lukita käyttäjän tällaisissa tapauksissa, toisin sanoen käyttäjä ei pääse kirjoittamaan uusia viestejä ennen lukituksen poistoa. Näin säästytään pelikiellolta, mutta saa nähdä mitä modet tekevät.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että katsomomeininki fussen MM-kisoissa on TV-lähetysten perusteella ihan samaa kuin lätkänkin mömmömmeissä.

Ihmiset siis pitämässä porukalla hauskaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Avautui, että katsomomeininki fussen MM-kisoissa on TV-lähetysten perusteella ihan samaa kuin lätkänkin mömmömmeissä.

Ihmiset siis pitämässä porukalla hauskaa.

Hyvä, että avautui. Eihän puusilmäiset futisjuntit taida itsekään uskoa siihen mitä selittävät jääkiekon urpoudesta ja kannattamisesta. Seuraan suurella mielenkiinnolla molempia lajeja, koska ne eivät ole millään tavalla toisiaan poissulkevia.

Se ei avautunut nyt vaan jo aikaa sitten, että paikan päälle en jalkapalloon mene ennen kuin Huuhkajat on siellä. Eihän tuota juhlimista kestäisi täysin ulkopuolisena.

Sitä ei tietenkään etukäteen voi tietää mitä kannatusvarusteita sitten on päällä, mutta jotain varmasti.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Sitä ei tietenkään etukäteen voi tietää mitä kannatusvarusteita sitten on päällä, mutta jotain varmasti.

Toivotaan, että Suomi on mukana jo neljän vuoden kuluttua. Näen jo sieluni silmin pettterin kannattamassa siellä Huuhkajia. Hän samaistuu maajoukkueemme ykköskärkeen Leningradin öisillä kaduilla ja hän aikoo panna huoria kuin Pukki. Ehe ehe.

Avautui se, että seuraavat kisat ovat jo niin lähellä, että paljon lähempänä niitä ei ihan hetkeen tulla pitämään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Avautui se, että seuraavat kisat ovat jo niin lähellä, että paljon lähempänä niitä ei ihan hetkeen tulla pitämään.

Lähempänä eivät tule olemaan, mutta se on vain rahaa mitä lentoliput maksavat eikä kisoissa ole samaa vierastunnelmaa, jos ne on liian lähellä. Toivottavasti Huuhkajien alkulohko olisi Vladivostokissa tai jossain.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui eilen Facebookissa sattumalta viestilaatikko nimeltä Muut. Siellä oli vuosien takaisia polttari-, synttäri- ja valmistujaiskutsuja. Muistaakseni olenkin jokusen kerran vedellyt hernarit nenään kun mua ei olla kutsuttu. Pöh. Kuka kutsuu jossain Facebookissa viestillä, joka menee johonkin salakansioon kaiken lisäksi. HV. Eli hyvää viikonloppua vaan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui eilen Facebookissa sattumalta viestilaatikko nimeltä Muut. Siellä oli vuosien takaisia polttari-, synttäri- ja valmistujaiskutsuja. Muistaakseni olenkin jokusen kerran vedellyt hernarit nenään kun mua ei olla kutsuttu. Pöh. Kuka kutsuu jossain Facebookissa viestillä, joka menee johonkin salakansioon kaiken lisäksi. HV. Eli hyvää viikonloppua vaan.

Mulle avautui tämä samainen kansio viime syksynä, ei siellä hirveästi ollut sentään sisältöä. Tuonne tulee viestit henkilöiltä, kenen kanssa et ole fb:ssä kavereita, mutta mitkä ei merkkaannu automaattisesti spämmiksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivotaan, että Suomi on mukana jo neljän vuoden kuluttua. Näen jo sieluni silmin pettterin kannattamassa siellä Huuhkajia. Hän samaistuu maajoukkueemme ykköskärkeen Leningradin öisillä kaduilla ja hän aikoo panna huoria kuin Pukki. Ehe ehe.
Mulla on tuolla kaapissa pelipaita, jonka selässä lukee Pukki. Siitä mä olenkin joskus vitsaillut, että myös se joku potkupalloilija väittää olevansa pukki, mutta millä näytöillä? Ai jotain palloa potkimalla vai häh?

Pukin nimmarikin siinä muuten on.

Lähempänä eivät tule olemaan, mutta se on vain rahaa mitä lentoliput maksavat eikä kisoissa ole samaa vierastunnelmaa, jos ne on liian lähellä. Toivottavasti Huuhkajien alkulohko olisi Vladivostokissa tai jossain.

Viime vuonna muuten vedin pussikaljaa tuolla Vladivostokissa, siinä Tyynen valtameren rannalla...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisilla kuulemma on jotain lohdutuslauluja, mitä kuuntelevat kun joku jätkä on jättänyt ne tms. Kaija Koolla ainakin on niitä sellaisia. "Olen vahva vaikka oikeasti olenkin heikko. Olen kaunis vaikka olenkin ruma läski. En kaipaa ketään vaikka itken itseni uneen koska olen niin yksinäinen. Se mies ei ollut mun arvoinen eli vittu kun jätti jne." Mutta siis nyt mä olen hoksannut, että onhan meillä miehilläkin sellaisia biisejä, mitä kuunnellaan vaikka kun ollaan saatu pillua tyylillä.

Im a roooooooolling stone, im a hoochie coochie man!

Ja mikähän sekin on kun rappukäytävässä pitää aina jonkun kohdatessa kaivella munia tai siis näyttää sitä merkkiä että tuolla ylhäällä asuu sellainen tyttö, jota meitsi pani äsken halvalla.

Niin ja surullisena mä jostain syystä hoilaan mielessäni sitä "maan korvessa kulkevi lapsosen tie" -biisiä. Suihkussa varsinkin.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Mulla on tuolla kaapissa pelipaita, jonka selässä lukee Pukki. Siitä mä olenkin joskus vitsaillut, että myös se joku potkupalloilija väittää olevansa pukki, mutta millä näytöillä? Ai jotain palloa potkimalla vai häh?

Pukin nimmarikin siinä muuten on.



Viime vuonna muuten vedin pussikaljaa tuolla Vladivostokissa, siinä Tyynen valtameren rannalla...

Tässäkohtaa pelikaveriksi pitäisi löytää ulkkarivahvistus jonka selässä lukee KONE.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös