Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 887 319
  • 34 596

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Hartwall Areenalla järjestetään runkosarjan 2013-14 aikana huomattavasti enemmän tapahtumia kuin runkosarjan 2006-07 aikana.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
On yleisessä tiedossa oleva "salaisuus", että ex-NHL'er John Madden is gay. Olen itsekkin tästä aiheesta jotain raapustanut aikoinaan, mutta vasta nyt avautui että kaikki muutkin sen tietää. Hah.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mestaruus näkyy sammuttaneen sillat Porissa, kun legenda tekee virallisesti paluun Isomäkeen. Hieno juttu!

Tulkaa nyt kuitenkin, porilaiset, itse kertomaan, missä vaiheessa veikkaatte Vellun ottavan Ässien valmennusvastuun itselleen?

Suosikkijoukkue
Ässät
Tulkaa nyt kuitenkin, porilaiset, itse kertomaan, missä vaiheessa veikkaatte Vellun ottavan Ässien valmennusvastuun itselleen?

Vellu on tainnut valmentaa viimeksi 90-luvulla ja tuolloinkin päätyi erottamaan itsensä. Eiköhän Ketolan valmentamiset ole valmennettu.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
MacGyver ei olekaan niin hyvä TV-sarja, kuin mitä muistelin.
Loistava teemabiisi löytyy, ja on jokunen yksittäinen (erittäin) hyvä jakso, mutta muuten menee kyllä aivan helvetin paljon liikaa naamapalmun puolelle.

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Kissoilla on yllättäviä ihmismäisiä piirteitä. Jos kissalla on kova nälkä ja tarjoan ruokaa josta se ei tykkää, se ei kehtaa pyytää kuitenkaan lisää toista ruokaa vaan jättää syömättä ja menee muualle kärsimään nälkäänsä.

Tätä on kiva käyttää välillä hyväksi. Juuri aamiaisella 15 minuuttia se kiehnäsi jaloissa erittäin häiritsevästi ilmoittaen että nälkä olisi (oli saanut aamuruokansa jo seitsemältä, yritti huijata uutta). Kahvia keittäessä iski kuningasidea. Kutsuin kissaa ja tarjosin mittalusikallisen kahvinporoja haisteltavaksi. Yllättävän pitkään se sitä nuuhki ja totesi ettei kelpaa ja lähti pois. Eikä taaskaan palannut. Rauhallinen ja hiljainen kahvihetki taattu.

Ihmeellistä että kissa toimii näin. Luulisi että ruoankerjuu jatkuu tasan niin pitkään kunnes saa syötäväksi kelpaavaa ruokaa.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yllättävän pitkään se sitä nuuhki ja totesi ettei kelpaa ja lähti pois...
...kusemaan kostoksi sohvalle. Yllättävän ihmismäinen piirre sekin (ei kirjaimellisesti).

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Se, että aika tehokkaasti on urheilu siirtynyt työläiskanavilta maksukortin taakse. Ei näy Mäkiviikkoa edes MTV3:sella, tai Nuorten lätkää YLE:llä. Toki noi kanavapaketit hommaamalla tästä selviäisi. :) Eiköhän joskus laki "merkittävistä suomalaisista urheilutapahtumista ja niiden näyttämisestä ilmaiseksi ja suorana" muutu sekin.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Se, että aika tehokkaasti on urheilu siirtynyt työläiskanavilta maksukortin taakse. Ei näy Mäkiviikkoa edes MTV3:sella, tai Nuorten lätkää YLE:llä. Toki noi kanavapaketit hommaamalla tästä selviäisi. :) Eiköhän joskus laki "merkittävistä suomalaisista urheilutapahtumista ja niiden näyttämisestä ilmaiseksi ja suorana" muutu sekin.

Parasta aikaa katson jääpalloa suorana (käsittääkseni) YLE TV2:lta. Kanavasurffaillessa jäi päälle. Kai tätä joku muukin sitten seuraa kun melko pitkälti viikon parhaita katseluaikoja jolloin tätä näyttävän.

Mestis-kiekkoa ei sentään näy telkkarista vaikka miten maksaisi (tai näkyy jos virittää netti-tv lähetyksen telkkuruudun kautta). YLEltä oli tuosta kyselty, mutta ei kuulemma ole heillä intressejä näyttää palloilusarjoista kuin mestaruusdivisioonan otteluita.

ronkpukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool FC, Toronto (seurailen)
Kun ajellaan traktorilla sun muilla kulkuneuvoilla "löpöllä", niin lämmitys/polttoöljyllähän siinä tietysti mennään.

Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
On yleisessä tiedossa oleva "salaisuus", että ex-NHL'er John Madden is gay. Olen itsekkin tästä aiheesta jotain raapustanut aikoinaan, mutta vasta nyt avautui että kaikki muutkin sen tietää. Hah.
Tuo pikkuseikka laittaa lempinimen "Mad Dog" kokonaan uuteen valoon.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Avautui tässä ennen nuorten MM-kisojen pudotuspelejä, että kisathan pelataan Ruotsissa. Olin ihmetellyt, että tulokset tulevat ihmisten aikaan, että pelataanpa siellä Pohjois-Amerikassa outoon aikaan kaikki pelit aamulla tai päivällä.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui tässä ennen nuorten MM-kisojen pudotuspelejä, että kisathan pelataan Ruotsissa. Olin ihmetellyt, että tulokset tulevat ihmisten aikaan, että pelataanpa siellä Pohjois-Amerikassa outoon aikaan kaikki pelit aamulla tai päivällä.

Tätä tuli ihmeteltyä aiemmin viikolla. Kaveri arveli järjestäjämaan olevan hallitseva mestari, mutta näköjään nämä on jaettu kuitenkin ihan normaaliin tyyliin ja yllättävän suurelta osin jopa Pohjois-Amerikan ulkopuolelle vaikka itsellekin jäänyt mielikuva ettei näitä skaboja muualla juuri koskaan järjestettäisi. Mitä nyt silmämääräisesti noita järjestyspaikkoja vilkuilin, niin 8 kisoista 3 Kanadassa, 1 Jenkeissä ja loput Euroopassa ja P-Amerikka-Eurooppa vaihtelu suunnilleen vuorotahtiin.

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monien suosikkijoukkueen kohdalla lukee Lexaa, avautui että tuo onkin palstalle kirjoittava henkilö eikä mikään joukkue. Piti jo ajat sitten tarkistaa, että mikä helvetin Lexaa, mutta niin se vaan aina jäi kunnes tänään tuli sattumalta vastaan. Onhan tuon varmaan joissain ketjussa joskus huomannut, mutta ei vaan ole jotenkin osannut / tajunnut yhdistää.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sean Bergenheimin lomaopas:

1) Pelaa työsulkukaudella HIFK:ssa Jokerien sijaan,
2) kerro julkisuudessa olleesi aina IFK-lainen ja
3) kuse näin Hjalliksen, Kummolan, Kurrin, Erkan ynnä muiden mafiaveljien muroihin.
4) ???
5) Lomaile helmikuussa.

Nick Neim

Jäsen
95-syntyneet menivät tänään armeijaan. Kun minä menin armeijaan OLI vuosi 95. :(

Siis hetkinen, mä näen tässä nyt kaksi virhettä.

1. Pääsääntöisesti 94-syntyneet menivät armeijaan, eikö? Tietysti nämä lusmut ketkä eivät ole koulussa, tai jostain muusta syystä menevät aikaisemmin, menivät myös nyt. Pääsääntöisesti kuitenkin 94-syntyneet.

2. Porukka meni armeijaan jo eilen, loppiaisena. Ei suinkaan tänään.

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1. Ikävänkantajan heitto oli loistava, sai hymyn huulille!

2. Juhamatti Aaltonen on nyt virallisesti parempi pelaaja, kuin Sean Bergenheim

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Siis hetkinen, mä näen tässä nyt kaksi virhettä.

1. Pääsääntöisesti 94-syntyneet menivät armeijaan, eikö? Tietysti nämä lusmut ketkä eivät ole koulussa, tai jostain muusta syystä menevät aikaisemmin, menivät myös nyt. Pääsääntöisesti kuitenkin 94-syntyneet.

2. Porukka meni armeijaan jo eilen, loppiaisena. Ei suinkaan tänään.

No joo, en ajatellut loppuun asti, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että mä olen vanha paska jo.

Nick Neim

Jäsen
No joo, en ajatellut loppuun asti, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että mä olen vanha paska jo.

Tästä tulee turhahko oneliner, mutta pakko se on sanoa: naurahdin ääneen mitä hyvin harvoin tällä palstalla tulee tehtyä.

E: Mikä ihmeen oneliner..

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Murmeli on aivan järkyttävä tuomareista vinkuja. Kyllä jokainen joskus vähän, mutta tuo menee jo maaniseksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy