Tulkaa nyt kuitenkin, porilaiset, itse kertomaan, missä vaiheessa veikkaatte Vellun ottavan Ässien valmennusvastuun itselleen?
...kusemaan kostoksi sohvalle. Yllättävän ihmismäinen piirre sekin (ei kirjaimellisesti).Yllättävän pitkään se sitä nuuhki ja totesi ettei kelpaa ja lähti pois...
Se, että aika tehokkaasti on urheilu siirtynyt työläiskanavilta maksukortin taakse. Ei näy Mäkiviikkoa edes MTV3:sella, tai Nuorten lätkää YLE:llä. Toki noi kanavapaketit hommaamalla tästä selviäisi. :) Eiköhän joskus laki "merkittävistä suomalaisista urheilutapahtumista ja niiden näyttämisestä ilmaiseksi ja suorana" muutu sekin.
Tuo pikkuseikka laittaa lempinimen "Mad Dog" kokonaan uuteen valoon.On yleisessä tiedossa oleva "salaisuus", että ex-NHL'er John Madden is gay. Olen itsekkin tästä aiheesta jotain raapustanut aikoinaan, mutta vasta nyt avautui että kaikki muutkin sen tietää. Hah.
Avautui tässä ennen nuorten MM-kisojen pudotuspelejä, että kisathan pelataan Ruotsissa. Olin ihmetellyt, että tulokset tulevat ihmisten aikaan, että pelataanpa siellä Pohjois-Amerikassa outoon aikaan kaikki pelit aamulla tai päivällä.
95-syntyneet menivät tänään armeijaan. Kun minä menin armeijaan OLI vuosi 95. :(
Siis hetkinen, mä näen tässä nyt kaksi virhettä.
1. Pääsääntöisesti 94-syntyneet menivät armeijaan, eikö? Tietysti nämä lusmut ketkä eivät ole koulussa, tai jostain muusta syystä menevät aikaisemmin, menivät myös nyt. Pääsääntöisesti kuitenkin 94-syntyneet.
2. Porukka meni armeijaan jo eilen, loppiaisena. Ei suinkaan tänään.
No joo, en ajatellut loppuun asti, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että mä olen vanha paska jo.