Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 713 715
  • 33 931
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Päätoimittajalla ei siis ole oman työnsä ohella aikaa keskustella omalla palstallaan oman työnsä laadusta, mutta hänellä on aikaa keskustella jostain sarjakuvahahmoista kertovista elokuvista?

Eeeeiii... En minä kyllä ihan tältä istumalta osta tätä perustelua.
Talkootöitä tekevällä päätoimittajalla voi olla myös muuta elämää kuin vastailla monenkirjaviin opponointeihin viikonloppuna tai hengittää jääkiekkoa kellon ympäri. En minä osaa tästä loukkaantua verisesti, silloinkaan kun näkisin jossakin talkoomedian toimintaan liittyvässä yksityiskohdassa parantamisen varaa.

En ymmärrä miksi päätoimittajan pitää olla kommentoimassa nimimerkillä esiintyville ihmisille oman työnsä laadusta viikonloppuna ja ilman korvausta. Hän voi sen halutessaan tehdä ja käsittääkseni tällaista välillä tapahtuukin.

Jos työn tekemisen laatu ja määrä eivät riitä, niin sitten päätoimittajaa pitää kai vaihtaa. Onko tulijoita jonossa, työtä 7 päivää viikossa ja rakentavaa arvostelua kesät talvet? Minäkin voisin leikinpäin ilmoittautua ehdokkaaksi, mutta toisin kuin on ollut tapana, vaatisin työstä monen muun tavoin markkinahintaisen palkan. Tällöin ottaisin tietysti vastaan myös arvostelua samaan hintaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Näköjään lienee syytä keskeyttää tämä risusavotta nyt tähän, kun ei se pihvi näy tulevan lihaksi. Eli jota yritin sanoa oli se, että kommentaari tuli kyllä melko notkeasti ns. myötäkarvaiseen viestintään, mutta sitä edeltäviä ns. kriitillisiä katsantoja sisältävää viestintää seurasi täydellinen radiohiljaisuus.

Toki olen tietämätön asianosaisten henkilökohtaisen elämän sisällöstä ja mielenliikkeistä noina aikoina, joilla on varmastikin ollut vaikutuksensa tapahtumain kulkuun.

E: Melko voimallinen ilmaus on tuo "verisesti loukkaantuminen", en ihan tuollaista mielentilaa kuvitellut pääni sisällä kulkevan.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Mängimiehen virittämiin miinoihin mennään jatkuvasti. Näköjään sarkasmi on vaikea laji.

Sarkasmi on hipsterin perusluonne. En ymmärrä, enkä kaipaa keskustelupalstalle, koska siinä ei ole mitään järkeä. Kirjoitanpa tähän nyt jotain mitä en tarkoita, niin voin sitten sille naureskella yksin sarkasmiviiksieni ja linssittömien silmälasieni kanssa.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Urheiluruudussa oli äsken Joulupukki golfaamassa ja toivottamassa hyvää joulua. Ruudun lopuksi juontaja paljasti, että Joulupukki oli Kalle Palander. Enpä ennen tuota tiennyt.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Keskustan Sokoksessa ei myydä viihde-elektroniikkaa. Kumma juttu.

Ja Hakaniemi suljetaan, eli kipinkapin Kantsuun mikäli mielii moisia härpäkkeitä Sokokselta ostaa. Ihmeellisen huono tarjonta elektronikan suhteen Hokilta urbaaneille markkinoille...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jos laittaa kurkun siivut ensin leivän päälle ja sitten vasta leikkeleen siihen päälle, niin kurkun siivut ei tipu. Lapsen logiikka on josku yllättävä ja itse liikaa kaavoihin kangistunut.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui aiemmin tänään, että Johanna Kurkelan ääni ei ole mitenkään kaunista kuultavaa. Ulkoisesti hän on kovinkin nätti, mutta ääni tuo mieleen äänenmurroksesta kärsivän teinin.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Dany Heatley on syntynyt Länsi-Saksassa.

Se on Kalevi Härvä, eikä Kalevi Härmä. Parituhatta katselukertaa Kummelia piti harrastaa ennen kuin tämä avautui.

Avautui aiemmin tänään, että Johanna Kurkelan ääni ei ole mitenkään kaunista kuultavaa. Ulkoisesti hän on kovinkin nätti, mutta ääni tuo mieleen äänenmurroksesta kärsivän teinin.

Pese korvat. Jos ei auta niin suosittelen korvalääkärillä käyntiä.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Sveitsissä työttömyysaste näyttäisi olevan Westendmäisissä lukemissa: Unemployment rate, %, 3.2 Nov
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei helvetti.

Olen ollut tällä palstalla nyt reilut kolme vuotta, kirjoittanut jotain rapiat 2000 viestiä ja NYT huomaan, että johonkin ketjuun mennessä siinä ylälaidassa lukee "Näytä ensimmäinen lukematon".
Kuinkakohan monta hetkeä olen elämästäni kuluttanut rullaillessani sen ensimmäisen lukemattoman viestin kohdalle, kun se olisi käynyt yhtä nappia painamalla.
 

Jospa

Jäsen
Ei helvetti.

Olen ollut tällä palstalla nyt reilut kolme vuotta, kirjoittanut jotain rapiat 2000 viestiä ja NYT huomaan, että johonkin ketjuun mennessä siinä ylälaidassa lukee "Näytä ensimmäinen lukematon".
Kuinkakohan monta hetkeä olen elämästäni kuluttanut rullaillessani sen ensimmäisen lukemattoman viestin kohdalle, kun se olisi käynyt yhtä nappia painamalla.

Tai vaihtoehtoisesti voi käyttää (tämä siis avautui itselle jokin aikaa sitten) topic-listauksessa ollessa nuolta, joka on keskustelun edessä, tästä pääsee myös suoraan ensimmäiseen lukemattomaan viestiin..
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tai vaihtoehtoisesti voi käyttää (tämä siis avautui itselle jokin aikaa sitten) topic-listauksessa ollessa nuolta, joka on keskustelun edessä, tästä pääsee myös suoraan ensimmäiseen lukemattomaan viestiin..

Noniin, näitä helppoja tapojahan nyt löytyy useampikin. Silti tähänkin viestiin rullasin vanhalla tavalla..

Kiitokset tuostakin tiedosta. Uudenvuoden lupauksena voisi toimia se, että opettelisi tuota tapaa käyttämäänkin.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Avautui, että tämä ennen niin hieno keskustelupalsta on puolillaan vitun rasittavia kaikentietäviä jankkaajia, jotka onnistuvat pilaamaan lähes jokaisen keskustelun.

Pahoittelut jos olen viimeinen jolle tämä avautui. Stna.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Noniin, näitä helppoja tapojahan nyt löytyy useampikin. Silti tähänkin viestiin rullasin vanhalla tavalla..

Kiitokset tuostakin tiedosta. Uudenvuoden lupauksena voisi toimia se, että opettelisi tuota tapaa käyttämäänkin.

Lisää paljastuksia:
Kun esimerkiksi keskustelualueen juuressa klikkaa suoraan keskusteluun (eli esimerkiksi kun nyt itse klikkasin suoraan "Asia joka "avautui" minulle" keskusteluun, koska oli viimeisin johon kirjoitettu vapaan puolella), siirrytään automaattisesti ensimmäiseen lukemattomaan viestin. Ja taas on elämä helpompaa ^^
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Avautui, että tämä ennen niin hieno keskustelupalsta on puolillaan vitun rasittavia kaikentietäviä jankkaajia, jotka onnistuvat pilaamaan lähes jokaisen keskustelun.

Pahoittelut jos olen viimeinen jolle tämä avautui. Stna.

Taitaa olla sama juttu melkeinpä kaikilla keskustelupalstoilla. Aina niitä kaikkitietäviä jokaketjunjankkaajia vaan löytyy. Yleistä etenkin miehille, mutta kaipa vastaavia naisiakin löytyy.

Se on mielenkiintoista, että joillakin menee tuo piirre niin yli, että tulee totaalinen kyvyttömyys nähdä omia heikkouksia. Kyllä sitä itsekkin on samaan tullut jollakkin toisella palstalla sorruttua, mutta jossain vaiheessa on kuitenkin tajunnut. Ihmisen pitäisi ymmärtää, että jos monesta suunnasta tulee kommenttia, että "lopeta nyt oikeesti" tms. niin pitäis mennä itseensä.

Mutta nää ihmiset ajattelevat, että ovat kuin jotain renesanssin neroja. Heidänkään oikeassaolemistaan ei aikoinaan ymmärtänyt kukaan ja nyt nämä jankkaajat ajattelevat itsestään ihan samoin. Valitettavasti kun tietyn pisteen yli on menty, kyseessä on ilmeisesti täysin parantumaton sairaus. Melkein kaikissa tapauksissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vasta vajaa vartti ekaa erää paikallispelistä takana ja jo nyt on vitun raskasta lukea tiettyjen narrifanien kommentteja otteluseurantaketjussa. Huoh, pitkä ilta tulossa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Zimbabwessa vastaavasti Jakomäkiläinen 95%.
Siinä ei tunne montaa kaveria joka olisi töissä, olisi aikaa käydä fanimatkoilla jakamassa sämpylää.
Naurun työttömyysprosentti on aika lähelle samaa eli 90%.

Tosin lajit ovat painonnosto ja aussifudis, enkä tiedä jaetaanko niiden lajien pelimatkoilla ollenkaan sämpylöitä. :D
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Naurun työttömyysprosentti on aika lähelle samaa eli 90%.

Tosin lajit ovat painonnosto ja aussifudis, enkä tiedä jaetaanko niiden lajien pelimatkoilla ollenkaan sämpylöitä. :D

Ei mahda siellä paljoa hampaat nauraa :/ Toivottavasti jotain jakavat, jos sitten vaikka soppajonosta. Se on kehno painoa nostella tai edes soikeaa palloa potkia nälissään.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olut on arka aihe, joka saattaa mennä yllättävän kiihkeäksi pippelinmittaukseksi. Pelkän väittelyn sijaan mietitään motiiveja ja sitä, mitä toinen voi tarkoittaa toisen älykkyydestä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olut on arka aihe, joka saattaa mennä yllättävän kiihkeäksi pippelinmittaukseksi. Pelkän väittelyn sijaan mietitään motiiveja ja sitä, mitä toinen voi tarkoittaa toisen älykkyydestä.

Ja se on hyvä asia vain. Alkoholipoliisi, Chief Bush etunenässä, haluaisi suomalaisen keskustelun rajoittuvan votkien makuun. Avautui tässä, tärkkelyksetöntä kotimaisen pienpanimon vehnäolutta nautiskellessa.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Join juuri Lidlin hinttivissyä ja vilkaisin tuoteselostetta. Viimeinen ainesosa: Rikkidioksidi.

Joo vissiin säilöntaine tai jotain, mutta aika villiä silti...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Join juuri Lidlin hinttivissyä ja vilkaisin tuoteselostetta. Viimeinen ainesosa: Rikkidioksidi.

Joo vissiin säilöntaine tai jotain, mutta aika villiä silti...

Rikkidioksidia eli sulfiittia syntyy kaikkiin viineihin, oluisiin, lonkeroihin ja siidereihin käymisen yhteydessä pieniä määriä, mutta sitä myös lisätään säilyvyyden parantamiseksi, kuten myös kuivattuihin hedelmiin. Jälkimmäisissä pitoisuudet on muuten paljon korkeammat, joten jatka juomista vaan rauhassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös