Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Joni Vesalainen on tähänastisten aikaansannostensa perusteella ilmiselvä mother nature -myyntimies.
Onhan se tiedossa, että Sihvoselle merkittävää jääkiekossa ei ole se, että pelataan tehokkaasti, näyttävästi, viihdyttävästi, voittavasti tai edes hyvin. Pitää pelata oikein.Siinä vaiheessa kun P. Sihvonen kehuu kannattamani jääkiekkojoukkueen peliä, avautui, että se näyttää minun mielestä ihan uskomattomalta kuralta.
Mitä vittua? Naapurilla huutaa musiikkivehkeet täysillä oopperaa. Tätä siis jatkunut nyt noin 12h. Ei siinä päivällä mitään, mutta pikku hiljaa alkaa vituttamaan. Kyseessä siis kerrostalo ja koko rappu raikaa myös tätä samaa konserttoa. Ei varmaan muitakaan vituta.
Prometheus elokuvasta piti alunperin tulla Alien-sarjan viides osa.
Avautui, että aloitin tuon leffan katsomisen noin puolitoista viikkoa sitten, jätin katsomisen kesken tarkoituksena katsoa se loppuun seuraavana päivänä - ja unohdin katsoa sen lopun. Heh. Jos vaikka viikonloppuna sitten.
Jos nimimerkki Geezer esittäisi itselleen kysymyksen, siitä seuraisi väistämättä ketjureaktio.
Yllättävän monen housebiisin musiikkivideo sijoittuu ainakin osittain erämaahan. Mistäköhän mahtaa johtua.
Kuoli siis tässä iässä mitä minä nyt olen.Katsellessani elokuvaa Bruce Leestä ja katsottuani hieman wikipediaa, avautui, että Bruce kuoli ollessaan vain 32-vuotias.
Tuli äsken katsottua Kick-Ass 2 ja tuota filmiä katsellessani minulle avautui (tai oikeastaan se avautui jo aikoinaan Dark Shadows-filmiä katsellessani), miten hurmaavaksi ja kerta kaikkiaan upeaksi naiseksi nuori Chloë Grace Moretz on näiden vuosien aikana muuttunut. Ei ole mikään ihme, että Musta Nuoli antoi äänensä Kesätyttö 2013-äänestyksessä juuri Chloëlle. Näin tulen minäkin tekemään varsin pian.
Joo-o. Avautui sellainen homma, että jos kirjoitat johonkin ketjuun jotain asiallista tai miedolla mielipiteellä varustettua, niin voit olla varma, että siihen kommenttiin ei kyllä mitään vastausta saa, saati hyvähenkistä keskustelua.
Pitää siis vetää överiksi ja jättää viestiin mahdollisimman paljon paikkoja, joihin voi kuittailla tai todistaa väittämä / mielipide vääräksi, kun sieltä puuttuu pari sanaa tai on kirjoitettu, niin että todellinen tarkoitus jää hämäräksi.
No eihän tän nyt pitäisi yllättää, mutta avautuipa kuitenkin.
Avautui sellainen asia Facebookissa, että jos henkilön profiilinimessä on joku lempinimi mukana, kuten Marko "Make" Vittumarko, on kyseessä lähes poikkeuksetta white trashia.
Pitää 90% kerroista paikkansa. Joillakin naisilla on joku outo tapa käyttää toista nimeään "sukunimenä" tyyliin Hanna Marjaana ja lähes poikkeuksetta nekin ihmiset ovat jollain tapaa perseestä. Eivät ehkä white trashia, mutta muuten vain ärsyttäviä.Avautui sellainen asia Facebookissa, että jos henkilön profiilinimessä on joku lempinimi mukana, kuten Marko "Make" Vittumarko, on kyseessä lähes poikkeuksetta white trashia.