Cemetery Gates
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Uutta tämäkin, että kännykät kiskoo viinaa.Sama on Samsungin Notessa. Monesti ihmettelin kun yhtäkkiä pelatessa tiukkaa tilannetta jossakin pelissä luuri otti shotin.
Uutta tämäkin, että kännykät kiskoo viinaa.Sama on Samsungin Notessa. Monesti ihmettelin kun yhtäkkiä pelatessa tiukkaa tilannetta jossakin pelissä luuri otti shotin.
Uutta tämäkin, että kännykät kiskoo viinaa.
Ryöstö hupussa (l. huppupäinen ryöstäjä), rob in hood.
Yksi tyttökaveri poistatti kulmakarvansa ja hommasi tatuoidut tilalle. Avautui että tatuoidut kulmakarvat pysäyttää hikeä aika helevetin huonosti.
Tauski Peltonen voi ratkaista tuon ongelman. Ei mene hiki silmään - eikä päivänvalo.Avautui että tatuoidut kulmakarvat pysäyttää hikeä aika helevetin huonosti.
Avautui tuossa äsken että naisten futismaajoukkueen nimi on Helmipöllöt.
Noh, onhan tuo naisellisin pöllölajike nimensä puolesta että mikäpäs siinä sitten...
Niin, ja sitten esimerkiksi Urheilulehdessä tuostakin on jo keksitty lempinimi Helmarit mainitsematta tuota "Helmipöllöt"-nimeä kertaakaan.
Mie kyllä ristisin ne Lepakoiksi. Siipi kuin siipi, olkoonkin nahkaa.Onhan tuo Helmipöllöt-nimitys lähes siedettävä. Sillä tyttö/nais -joukkueen nimi voisi olla vaikka enemmän assosioiva "Tupsupöllöset". (Otus sanctaecatarinae)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tupsup%C3%B6ll%C3%B6nen
Oheinen linkki vie wikipedian sivulle.
Minulle avautui junnukiekon kalleus keskustellessani aiheesta työkaverini kanssa. Hänellä on kaksi poikaa SaiPan junnuissa ja mikäli oikein muistan niin -99 ikäluokan junnun kuukausimaksu on 150 € ja vanhemman pojan -97 ikäluokan kuukausimaksu on 170 €. Minulle ei avautunut se kuinka monelta kuukaudelta kyseinen summa tilitetään SaiPan tilille mutta se avautui ettei kiekon harrastaminen edes SaiPassa ole mitään köyhän miehen huvia. Sen olen ennestään tiennyt, että se on kallista esim. HIFK:ssa mutta että SaiPassakin näin kallista.