Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 707 869
  • 33 914

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tämän ( Obesity Rates Rising: 10 Fattest Countries In The Developed World (SLIDESHOW) ) linkin mukaan Suomi on ilmeisesti maailman 10. ylipainoisin maa. Unkaria ei ole listalla.
Johtunee ehkä siitä, että Unkari ei kuulu otsakkeen "The developed world" alle. No ei vaines.

Mutta onhan se vaan niin, että noissa kommarimaissa ei ole ollut tai ole vieläkään rahaa syödä. Jotta naiset pysyisivät elossa, he syytävät rahansa ulkonäköönsä, jotta joku rintakarvainen ja isomahainen mafioso ottaisi heidät haaremiinsa. Sen jälkeen onkin sitten mahkut syödä talon puolesta ja pitää pikku peppu kunnossa jossain suojelurahaa maksavissa fitness centereissä.

Riippuu tietysti vähän siitäkin missä liikkuu. Budapest vs. Helsinki tuskin tuottaa hirveästi eroja, mutta Budapest vs. Kangasniemi saattaa niitä jo jonkin verran tuottaa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vuoden 2010 datan(spiegel.de) mukaan 15.7 prosenttia aikuisista suomalaisista ovat ylipainoisia ja 18.8 prosenttia aikuisista unkarilaisista ovat ylipainoisia.

Mielenkiintoista. Näitä tilastoja tuntuu olevan ihan joka lähtöön, tämän mukaan näköjään Unkari on ylipainoisempi maa kuin Suomi, joidenkin muiden mukaan taas toisinpäin. No yhtä kaikki, olen havainnoinut tänäänkin, että Tampereella näkee aika paljon enemmän läskijalkoja kuin Budapestissä. Lihavuus pitäisi kieltää lailla.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielenkiintoista. Näitä tilastoja tuntuu olevan ihan joka lähtöön, tämän mukaan näköjään Unkari on ylipainoisempi maa kuin Suomi, joidenkin muiden mukaan taas toisinpäin. No yhtä kaikki, olen havainnoinut tänäänkin, että Tampereella näkee aika paljon enemmän läskijalkoja kuin Budapestissä. Lihavuus pitäisi kieltää lailla.

Poikani.Arki iskee sinullekin päin kasvoja opiskeluajan jälkeen. Onhan se kiva kikkailla silloin tällöin jossain koulun projekteissa teekkarihattu vipottaen ja loppuaika(yleensä 1pvä viikossa opiskeluun) käyttää kuntoiluun,viinaan ja naisiin. Loppuelämä käytetäänkin sitten viinaan,ruokaan ja telkkariin. Lähinnä niiden naisten ja ehkä töiden takia.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllä mä olen vähän yllättynyt siitä, kuinka paljon Jatkoaikaa luetaan ylipäätään, vaikka tänne ei itse kirjoittaisikaan. Moni, hyvin moni, jonka en todellakaan ole odottanut olevan Jatkoajan jutuista millään tavalla perillä, niin on kuitenkin ollut.
 

passenger

Jäsen
Poikani.Arki iskee sinullekin päin kasvoja opiskeluajan jälkeen. Onhan se kiva kikkailla silloin tällöin jossain koulun projekteissa teekkarihattu vipottaen ja loppuaika(yleensä 1pvä viikossa opiskeluun) käyttää kuntoiluun,viinaan ja naisiin. Loppuelämä käytetäänkin sitten viinaan,ruokaan ja telkkariin. Lähinnä niiden naisten ja ehkä töiden takia.

Ei jumalauta, siis opiskelujen jälkeen loppuelämä on käytettävä viinaan, ruokaan ja telkkariin. Tämä ei nyt ihan avaudu meikäläiselle.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä mä olen vähän yllättynyt siitä, kuinka paljon Jatkoaikaa luetaan ylipäätään, vaikka tänne ei itse kirjoittaisikaan. Moni, hyvin moni, jonka en todellakaan ole odottanut olevan Jatkoajan jutuista millään tavalla perillä, niin on kuitenkin ollut.

Tottahan tuo, monta kertaa esim. Areenan vessassakin on tullut kuultua joidenkin "vanhempien herrasmiesten" puhelleen jatkoajasta ja mitä se joku siellä jostain kirjotti. Kuulee jatkoajasta puhuttavan kaupungilla, kaupassa sun muuallakin aina silloin tällöin. Vaikka ei nyt alkuperäiseen viestiin ihan liittynytkään.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Avatui viikonloppuna mm. mitä savitaipale voi myös tarkoittaa.

Se "sauma" ihossa, joka kulkee kasseista persereikään
Samoin opin mitä termi santorum-tarkoittaa.

Ei mennyt hukkaan nekään polttarit.

linkit: savitaipale.fi & Wiki.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tottahan tuo, monta kertaa esim. Areenan vessassakin on tullut kuultua joidenkin "vanhempien herrasmiesten" puhelleen jatkoajasta ja mitä se joku siellä jostain kirjotti. Kuulee jatkoajasta puhuttavan kaupungilla, kaupassa sun muuallakin aina silloin tällöin. Vaikka ei nyt alkuperäiseen viestiin ihan liittynytkään.
Jatkoaikaa luetaan ihan SM-Liigan ja Mestiksen seurojen johtoporrasta myöten, vaikka sieltä alaspäin huoltajiin saakka kaikki väittävät tekevänsä jotain aivan muuta.

Palstaa sen sijaan luetaan sitäkin ahkerammin, sekä tietysti tuollainen toiminta kielletään myöskin entistä uutterammin ja jyrkemmin sanamuodoin.
 

DaHolla

Jäsen
En tiedä onko jo asiasta mainittu mutta avautui että Suomipopin aamun kesätuuraajina on Pepe Jurgens ja Maria "Mariah" Kekkonen! Saman kanavan palveluksessa on myös Rakel Liekki. Mielenkiintoista..
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pepe Jurgens
Tämä Pepe on muuten siinä yllättävän sujuvasanainen sellainen radiojuontaja, vaikka urheiluselostajana tuo on ihan paska. Sitä vaan, että jos tämän Pepen puheesta ottaa nuo demonstratiivipronominit pois, siitä ei jäljelle jää tuon puheeseen mitään. Se on harmi, koska nämä ovat turhia.
 

VilleSeina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, SaiPa
Loistavaa, kiitos tästä tiedosta sillä tämän innoittamana pitää palata hetkeksi kanavan ääreen ensimmäistä kertaa sitten Jaajon.
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avatui, että tuo Pepe vaikuttaa hivenen punaniskalta mitä nyt parina aamuna olen pikaisesti kääntänyt ja juttua kuunnellut.
 

motamoro

Jäsen
Avautui, että TV5 on paras ilmaiskanava. Joka ilta muutama leffa (yleensä tv:ssä jopa ennennäkemättömiä), höystettynä sopivilla täytesarjoilla. Ohjelmaakin tulee aamuviiteen asti, jos uni ei satu tulemaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minulle on avautunut vasta tämän kesän aikana, että Eija-Riitta Korhola on aika kuuma tapaus. Todella hyvin säilynyt nainen, joka osaa pukeutua minua miellyttävästi.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui muutamien nimimerkkien nuori ikä verrattaessa kirjoitusten laatuun. Olisin veikannut ko. nimimerkkejä ainakin 4-5 vuotta vanhemmiksi.
 

DrAvalanche

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui, että jotkut Jope Ruonansuun imitaatiot ovat suorastaan hämmästyttävän aidon kuuloisia.

Jos olisin kuullut ilman ennakkotietoja hänen Juicen äänellä laulamansa tribuuttibiisin, olisin todennäköisesti luullut sitä ehdaksi.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Avautui jälleen kerran heti puolen vuoden tauon jälkeen, että elämähän voi kenellä hyvänsä meistä muuttua aivan täysin milloin vain. Ohessa "Batman-ammuskelussa" menehtyneen arvostetun NHL-bloggari Jessica Redfieldin neljä viimeisintä tweettiä: Twitter / stevechenevey: Proving how life can chang ...

EDIT: Avautui myöskin, että Jessica oli ollut taannoisen Toronton ostoskeskusammuskelun aikoihin myöskin kulmilla: Late Night Thoughts on the Eaton Center Shooting A Run On of Thoughts - väärässä paikassa oikeaan aikaan vielä tuolloin, mutta nyt sitten myöskin väärään aikaan.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Avautui muutamien nimimerkkien nuori ikä verrattaessa kirjoitusten laatuun. Olisin veikannut ko. nimimerkkejä ainakin 4-5 vuotta vanhemmiksi.

heh, itse en taas tiedä viitsinkö kertoa siinä ikäketjussa ikääni kun osa täällä saattaa pitää minua paljon nuorempana kirjoitusteni perusteella kuin oikeasti olen..
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Avautui muutamien nimimerkkien nuori ikä verrattaessa kirjoitusten laatuun. Olisin veikannut ko. nimimerkkejä ainakin 4-5 vuotta vanhemmiksi.

Sama. Tosin, en tarkoita varmasti samaa asiaa kuin sinä. Siellä on kuitenkin jo lapsia saaneitakin joukossa ja kaikkea.

Ei viitsi kuitenkaan nimerkkejä tähän laittaa, joku voisi ottaa ne henkilökohtaisuuksina. Vai mitä Käyttäjänimetön?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Elämäni aikana olen tullut ostaneeksi vain muutaman kerran sellaisen artistin levyn, jonka tuotannosta olen kuullut vain yhden biisin. Joka kerta olen huomannut kyseisiä levyjä kuunnellessani artistin/bändin olevan erinomainen enkä ole malttanut olla ostamatta lisää kyseisen artistin/bändin levyjä.

Eilen kävin ostamassa Secret Gardenin Songs from a Secret Garden-levyn vuodelta 1995 ja jälleen kerran tietoni bändistä ja sen musiikkityylistä rajoittui yhteen ainoaan kipaleeseen. Tuo biisi oli tietenkin Nocturne.
Kuunneltuani sekä eilispäivän että tämän päivän ajan tuota levyä minulle avautui, kuinka kerrassaan hienoa musiikkia tuo duo soittaa. Hankin ehdottomasti lisää jahka rahatilanne antaa siihen myöten.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Avautui, että maailmankaikkeudessa ei ole muuta elämää ja Cisse Häkkinen kirjoitti Remulle sanat niin kuin ne lausutaan.
 

kuuskytä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minulle avautui, että Facebookissa on yllättävän helppoa laittaa väärälle ihmiselle viestiä. Kaikki ihmiset ovat samassa listassa ja kiireessä kun kirjoittaa, huomaa vasta liian myöhään että joku meni väärin. Eikä muuten ollut ensimmäinen kerta. Onneksi ei kovin pahoja juttuja mennyt väärille "korville". Jatkossa pitänee olla tarkempi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös