Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 724 800
  • 33 947

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Eiks se ollutkaan Richard Stanley? Avautui siis minullekin.

Ei ainakaan alussa (lähde: Cissen elämänkerta). Cisse oli suomenruotsalainen ja käynyt kouluja muita jätkiä pidempään. Osasi tätä kautta englantia paremmin kuin Remu & kumppanit.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vieläkin kuulimpaa! Subway etsii työkkärin sivuilla "Sandwich artisteja", siis varmaankin suomeksi "Laita nyt ne mössöt sinne patongin sisään" -orja.

Oliko hakusanasi "sandwich" vai "artist" kun tämän löysit?
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulisi ettei miljonäärin tarvisi työkkärin sivuilta etsiä pikaruokaravintoloiden työpaikkoja.

Anteeksi, keväällä tähän törmäsin, kun opiskelijoiden kanssa etsittiin kesätyöpaikkoja (heille) ja nyt kun alkaa syksy painaa päälle, niin kävin muutama päivä sitten katsomassa paikkoja iltatöiden (opiskelijoille) puitteissa.

Ja vielä anteeksi, jos noin vituttaa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Itse näkisin mieluusti Tamin HIFK:n päävalmentajana, koska Tami on minun mielestäni karismaltaan ja pelikirjansa puolesta HIFK:n brandyn näköinen valmentaja.

Jatkoajan pelikirjajumalan ja Tami fan clubin presidentin mukaan HIFK on laajentanut juomatarjontaa viineistä hieman väkevempien nestemäisten puolelle. Boldaus by minä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että Savonlinnassa pahin ruuhka-aika iltapäivällä kestää vain vajaat puoli tuntia. Kello 15 pääkatu on Savonlinnan mittakaavassa täysin tukossa, mutta puolisen tuntia myöhemmin kyseinen kadunpätkä onkin lähes autio.

Lisäksi avautui, että oopperajuhlilla käy aika hyvännäköisiä naisia. Tissit.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Lisäksi avautui, että oopperajuhlilla käy aika hyvännäköisiä naisia. Tissit.

Huomasin saman, kun pyörin oopperajuhlilla viikonloppuna. Suurin osa naisista oli tosin ohittanut jo kauneimmat päivänsä, mutta paljon oli sutjakoita ja huoliteltuja naisia liikenteessä.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Avautui, että pyörin samoissa paikoissa kuin alwahla. Vantaan Ikeassa ja Savonlinnan oopperajuhlilla. Ja yleensä bongailemassa naisia (vaikka omakin on yleensä mukana). Tänään sitten Forssan Prismaan ja sen yhteydessä olevaan Alkoon, jossa on varmaankin hemaisevia naismyyjiä.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Avautui, että Sara Errani, Nicolas Massu, Gary Bettman, Michael Cammalleri, Walter Samuel ja Juan Pablo Sorin ovat juutalaisia.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itseasiassa Kirka oli omalla alallaan maamme ehdotonta huippua. Toisaalta Kirka oli tarpeeksi hyvä siinä mitä teki, joten ei miehen tarvinnut vaihtaa alaa.

Niin ja Somerjoen paluukeikalla Kirka oli myös heveilemässä. Ei kuitenkaan Kirka ollut mitään niiden Raulin lavan reunalla istualtaan esittämien vitsien jälkeen.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Itseasiassa Kirka oli omalla alallaan maamme ehdotonta huippua. Toisaalta Kirka oli tarpeeksi hyvä siinä mitä teki, joten ei miehen tarvinnut vaihtaa alaa.

Totta mooses oli huippu. Pointti on se, että iskelmän laulaminen oli Kirkan tasoisen laulajan kykyjen haaskausta. Kuitenkin veti aivan jumalattoman kovalla tasolla vaativampaakin musiikkia. Rock, soul, heavy jäivät paitsi todella kovasta äijästä. Mutta humppakansa sai mitä halusi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kirka oli(si ollut) yksi kovimmista heavy rocklaulajista mitä olen kuullut. Tuhannet kiitokset vaan suomen kansan musiikkimaulle.

Kirkan hevibiisit olivat covereita ja kykyjä omiin hyviin hevibiiseihin ei ollut. Kuka nyt alkuperäisiä huonompia covereita jaksaa, kun on ne alkuperäisetkin. Se on ihan eri juttu, jos vaikkapa musiikillisesti biisissä on jotain uutta annettavaa.
Kirkan biisit olivat hyvin laulettuja ja suht hyvin soitettuja covereita, mitkä hävisivät alkuperäisille selvästi.
Kirkalla olisi ollut kykyjä rock- tai hevilaulajaksi, mutta riittävän hyvät biisit jäivät sillä saralla puuttumaan. En kyllä väitä sen iskelmiä hyviksi, mutta kai se nekin hyvin lauloi.
Sammy Babitsin olisi ollut vielä kovempi, jos ei kuolo olisi häntä liian aikaisin korjannut.
Siitä niiden siskosta en viitsi mainita yhtään mitään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
On suunnaton menetys, ettei siitä 70-luvun alussa kaavaillusta superbändistä (Kirka, Jukka Tolonen, Pekka Pohjola ja Esko Rosnell) tullut koskaan mitään. Aineksia olisi ollut vaikka mihin.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Kirkan hevibiisit olivat covereita ja kykyjä omiin hyviin hevibiiseihin ei ollut. Kuka nyt alkuperäisiä huonompia covereita jaksaa, kun on ne alkuperäisetkin. Se on ihan eri juttu, jos vaikkapa musiikillisesti biisissä on jotain uutta annettavaa.
Kirkan biisit olivat hyvin laulettuja ja suht hyvin soitettuja covereita, mitkä hävisivät alkuperäisille selvästi.
Kirkalla olisi ollut kykyjä rock- tai hevilaulajaksi, mutta riittävän hyvät biisit jäivät sillä saralla puuttumaan. En kyllä väitä sen iskelmiä hyviksi, mutta kai se nekin hyvin lauloi.

Levyttihän Kirka noi kaksi hevialbumia 80-luvulla. En mäkään noille biiseille lämpeä, ja muutenkin liian sukkahousua mun musiikkimakuun, mutta kiistatta ääntä riitti.

Ja coverit on aina covereita, mutta aika kovaa menoa mitä tässä olen kuulostellut.

Esim: Born to Be Wild (en tiedä mihin ompelukerhon pikkujouluihin eksynyt)

Ja nämä vanhemmat soulimmat on kultaa!

http://www.youtube.com/watch?v=TCnJZGuKRO4

http://www.youtube.com/watch?v=QSFxRWVYCH4&feature=relmfu


Ilmeisesti Kirkalla olisi jatkuvasti ollut haluja laulaa heviä kun sinne suuntaan pyrkikin. Ja viimeisinä vuosina oli tekeillä hevialbumi, mutta kuolema veti välistä: Kirka suunnitteli hevilevyä ennen kuolemaansa – Dome.fi
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kirkan hevibiisit olivat covereita ja kykyjä omiin hyviin hevibiiseihin ei ollut. Kuka nyt alkuperäisiä huonompia covereita jaksaa, kun on ne alkuperäisetkin.
Ei kai niistä covereita ollut kuin pieni osa? Tosin coverit saivat varmaan eniten julkisuutta.

Kuitenkin R.O.C.K. -levyllä (wikipedia) oli lukuisia muitakin oikeasti toimivia biisejä - jos ylipäänsä pitää sen tyylisestä musiikista. Esim. Strangers in the Night, joka ei siis ole cover samannimisestä Frank Sinatran levytyksestä, vaan tässä tekijöinä ovat Halonen, Jernström, ja Kettunen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei kai niistä covereita ollut kuin pieni osa? Tosin coverit saivat varmaan eniten julkisuutta.

Kuitenkin R.O.C.K. -levyllä (wikipedia) oli lukuisia muitakin oikeasti toimivia biisejä - jos ylipäänsä pitää sen tyylisestä musiikista. Esim. Strangers in the Night, joka ei siis ole cover samannimisestä Frank Sinatran levytyksestä, vaan tässä tekijöinä ovat Halonen, Jernström, ja Kettunen.

Juu, ei ollut kuin pieni osa. Kirjoitin sinänsä huonosti.
Mielestäni nuo "omat" biisit ovat kaikkea muuta kuin hyviä. Makuasioita kuitenkin nämä, mutta suosiota niillä ei oikein tullut iskelmiin verrattuna.
Harmi sinänsä, sillä kyllähän Kiril laulaa osasi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Narkomaaniksi kannattaa syntyä Suomeen!

Alku mennään mutulla, mutta tod.näk. tämäkin pariskunta huopaa eteenpäin korkeintaan peruskoulupohjalta ja päivääkään tekemättä ns. oikeita töitä, takanaan siis kymmenen vuotta päivittäisiä pöllyjä.

Noh, onneksi pääsivät vihdoin kanteiden jälkeen korvaushoitoon, joten nyt setit voi vetää laillisesti ja yhteiskunnan kustannuksella ihan peruskivassa vuokrakämppässä ja hankkia jälkikasvuakin. Välillä toki omantunnon kolkutellessa voi käydä viettämättä aikaa katkolla, Mira esim. 12 kertaa, ja jatkaa sitten normimenoa. Tuossakin videossa molemmat ovat suht kujalla ja miksi tuosta tilasta edes pyrkiä pois? Katto pään päällä, huumausainetta tulee valtion piikkiin ja KeLa sekä sossu hoitavat juoksevat menot. [borat]Great success?[/borat]

Tyhmiähän nuo olisivat, jos rupeaisivat jotain tuosta kuviosta muuttamaan. Töitä ei tuolla taustalla tulla saamaan, joten miksei nauttia "hoidosta"? Hienoja ja ennen kaikkea fiksuja ihmisiä.

Linkki: Youtube.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
^ Niin...ja minä olen vakituisessa työssä oleva "normaali" duunari, jolla vaan sattui ensimmäinen avioliitto menemään vähän vituilleen, sekä vajaan kahden vuoden lomautus siihen jatkoksi, jonka takia suurimmalta osalta mun talous on ihan päin vittua ja mua ei olla suostuttu auttamaan missään vaiheessa miltään taholta, kun olen se vakituisessa työsuhteessa oleva normaaliduunari. Välillä on käynyt mielessä luovuttaa, mutta onneks ihan sekunnin kymmenyksen. Minä olen solmuni tehnyt ja minä ne aukaisenkin.
Nyt avautui Captain Morgan Spiced Gold-rommi =P
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös