Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 725 480
  • 33 951

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
PMMP on kamalaa paskaa, muijatkin vielä kaiken lisäksi typerän näköisiä. Tämä avautui taas kerran.

Vaikka Lauri Ylönen onkin muutaman kerran astunut Paula Vesalan, pidän Paulaa edelleen todella viehättävänä ja lahjakkaana naisena.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Tosin myönnän, että Suomirapin viime aikaiset tuotannot Nygårdin uusinta lukuunottamatta on melko kuraa.
Täh?! Koskaan ei tehty niin paljon niin hyvää suomiräppiä kuin viimeisen ~3 vuoden aikana. Ja Petri, sekin vielä...

Vaikka Lauri Ylönen onkin muutaman kerran astunut Paula Vesalan, pidän Paulaa edelleen todella viehättävänä ja lahjakkaana naisena.
IRTI!!! Se on mun!

Avautui, että monet ei ymmärrä musiikista, oli se sitten rap, pop, rock tai jotain muuta.
 
Avautui, että monet ei ymmärrä musiikista, oli se sitten rap, pop, rock tai jotain muuta.

Avautui että kaikki ei vieläkään ymmärrä että ihmisillä voi olla erilainen musiikkimaku. Ei siihen mitään konservatoriokoulutusta tarvita että voi sanoa oman mielipiteensä musiikista. Ja minä olen myös sitä mieltä että suomirap on ihan vitunmoista skeidaa, muutamaa kappaletta poislukien. Mutta poikkeushan vahvistaa säännön.

Paska on hyvää jos siitä tykkää.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Kaikki musa on paskaa paitsi hevi ja metalli, ja ne vasta paskaa onkin.

-Jere Lehtinen

Avautui, että nainen vetää helvetilliset kilarit jos sitä menee kieli poskessa kehumaan sanoilla "kokonaisuutena melkonen pakkaus."
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Avautui jo jokin aikaa sitten, että on olemassa vain kahdenlaista musiikkia: hyvää ja huonoa. Genrestä/esittäjästä/vuodesta riippumatta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eilen tuli vietettyä hetki kaverilla, jolla oli Voice-TV päällä. Kyllä avautui, että sieltä suollettu musiikki on pääsääntöisesti paskaa. Neljää Ruusua ja "räppiä".
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ymmärrä. Voitko laajentaa ymmärrystäni? Popin ja rockin ehtkä tiedän, mutta sitten oli nämä jotain muuta?

Avautui, että itseni lisäksi jollain muullakin on hieman opiskeltavaa musiikkityylien suhteen. Pelkästään Euroopasta kun löytyy kymmenittäin erilaisia musiikkityylejä, vaikka edes klassisen koko kirjoa ei otettaisi lukuun ja muilla mantereilla tilanne on samanlainen. Ja sitten toki erilaiset yhdistelmät, joita tässä on vuosisatojen saatossa syntynyt jos jonkinlaisia musiikkidiggarin elämää sulostuttamaan. Näistä tietysti ilmeisimpänä afroamerikkalaiseen traditioon pohjautuva meininki, johon lähes kaikki länsimainen populaarimpi musiikki perustuu.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tässä istuskellessani ja pohdiskellessani ymmärsin, että englannin kieli on todella kaunis kieli. Ennen en ollut pannut asiaa merkille, mutta huomasin sen nyt. Olen havainnostani todella ylpeä. Tämä siis avautui minulle.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Avautui että kaikki ei vieläkään ymmärrä että ihmisillä voi olla erilainen musiikkimaku.
Totta kai ymmärrän, mullakin on sellainen, siis erilainen musiikkimaku. Sitä mä vaan en ymmärrä, että leimataan jokin (esim suomirap) kategorisesti paskaksi. Useimmiten vielä tietämättä oikeastaan mitään kyseisestä musiikinlajista. Itse en keksi yhtään genreä, jonka voisin tuomita täysin paskaksi. En oo kyllä kaikkiin tutustunutkaan.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Avautui se että Vihreä liike eli Vihreät eli Virheet ovat aivan totaalisesti sekaisin: Puolueeton nainen kirjoittaa fysiikan lakeja uuteen uskoon.

Pitäisi korjata että ympäristöhysteerikot ovat aivan sekaisin, mutta kirjoitin mitä kirjoitin ja olen sitä mieltä että virheensä pitää myös tunnustaa silloin kun niitä on tehnyt. Eli en tiedä onko kyseisellä naisellä kytköksiä Vihreisiin, mutta mikäli on niin hän on todiste yhdestä asiasta ja mikäli ei niin hän on todiste siitä ettei fakta ja ymmärrys asu nettikirjoittajan päässä silloin kun asia on tärkeämpi kuin todisteet.
 
Viimeksi muokattu:

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Miten tuo liittyy Vihreisiin? Puolakka on ollut vuoden 2011 vaaleissa sitoutumattomana ehdokkaana Muutos 2011 -puolueen listoilla.

Ympäristöarvojen osaltahan tuo nainen on suoraan vihreistä. Se että hän löytyy Muutos 2011 listoilta kertoo vain Vihreittein salakavalasta salajuonesta millä pyritään valloittamaan muutkin puolueet. Ja jos et jo arvannut niin en aivan täysin satalasissa epäillyt tämän pirkon olevan puolueen riveissä, mikä muuten käy blogia lukemalla selväksi ettei yksikään vakavissaan otettava puolue tue moisia harhaisia väitteitä.

Olisin kieltämättä huumoritarkoituksessani voinut olla selvempikin, mutta arvelin että pelkkä ketju missä tuon asiani esille riittää huumorin esilletuomiseen, näin ei tainnut tapahtua, ja loppupeleissä olisin ehkä voinut ajatukseni tuoda täysin eri tavalla esille joten taisin epäonnistua siinäkin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sitä mä vaan en ymmärrä, että leimataan jokin (esim suomirap) kategorisesti paskaksi. Useimmiten vielä tietämättä oikeastaan mitään kyseisestä musiikinlajista.
No onhan suomirap klassinen esimerkki "kuulematta paskaa" -genrestä. Turha sitä on kiillottaa.
 
Totta kai ymmärrän, mullakin on sellainen, siis erilainen musiikkimaku. Sitä mä vaan en ymmärrä, että leimataan jokin (esim suomirap) kategorisesti paskaksi. Useimmiten vielä tietämättä oikeastaan mitään kyseisestä musiikinlajista. Itse en keksi yhtään genreä, jonka voisin tuomita täysin paskaksi. En oo kyllä kaikkiin tutustunutkaan.

No se nyt vaan on minun mielestä paskaa. Ei ehkä täysin paskaa, kuten sanoin muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, mutta paskaa kuitenkin. Ja olen kyllä kuunnellut suomi hip-hop/rap sceneä todella paljon, joten tiedän mistä puhun. Ja edelleen, puhun vain ja ainoastaan omastapuolestani. Mun mielestä ja mun korvaan vaan ei tuo musiikin alalaji sovellu suomenkielelle. Kuuntelen kyllä jenkkiräppiä, mutta sieltäkin vaan sitä old school osastoa, kaikki uudet Wiz Khalifat yms, on kaupallista paskaa.

Mutta kuten jo sanoin paskakin on hyvää, jos siitä tykkää.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Avautui että

-Sergei Bubka Jr on Vika Azarenkan poikaystävä, pariskunta asuu Monacossa.
- Petra Kvitovan poikaystävä on 17 vuotias..
-Bubba Watsonin vaimo on entinen WNBA-pelaaja Angie Watson.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui, että SM-liiga ja Vapaa Keskustelu käyvät tiukkaa kilpailua suosituimman keskusteluosion tittelistä. Molempiin on lähetetty yli miljoona viestiä.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Avautui, että SM-liiga ja Vapaa Keskustelu käyvät tiukkaa kilpailua suosituimman keskusteluosion tittelistä. Molempiin on lähetetty yli miljoona viestiä.
Hassua, että SM-liiga-osiossa jauhetaan joskus aivan samaa paskaa, kuin Vapaassa keskustelussa.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Nyt avautui mulle vasta että Seppo Taalasmaan hahmoa esittävä Jarmo Koski on myös Nikke Knattertonin tarinan kertoja.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui Jatkoajan vitutusketjua lukiessa, että ihmisen osa on joskus traaginen. Niin paljon pitää tässä elämässä kärsiä vääryttä ja vitutusta.

Alla muutama aihe kyseisestä ketjusta kuluvalta heinäkuulta:

Päivi Räsänen.
Arto Bryggare
Kuusi oikein lotossa.
Tavalliset henkilöautoilijat.
Tiskaaminen.
Sampon asiakaspalvelu
Ylipitkät nhl-sopparit.
Zach Parisen nimen väärinkirjoitus.
Ei ole koko kämpässä yhtään nuppineulaa, perkele!
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
No se nyt vaan on minun mielestä paskaa. Ei ehkä täysin paskaa, kuten sanoin muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, mutta paskaa kuitenkin. Ja olen kyllä kuunnellut suomi hip-hop/rap sceneä todella paljon, joten tiedän mistä puhun.
Turha sitä on henkilökohtaisesti ottaa, kun en sitä sinuun kohdistanut. Enkä suomiräppiin, se vaan oli mainittu. Ihmettelen edelleen samaa kuin aiemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös