Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 730 857
  • 33 987

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Talviklassikossa minulle tarjottiin minttuviinaa, alkossa myytävä pikkupullo (20 cl), ja hyvää oli. Eilen avautui että aikamoista tappokamaa on, peräti 50 % eikä maistu edelleenkään pahalle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Don't bite my ananas! Minulle avautui samansuuntaisesti kypsässä keski-iässä, että kalalajia nimeltä anjovis ei ole olemassa.

Sardiinitkin ovat Suomessa yleensä kilohaileja. Sardiineja ui merissä, nimeä sardiini kantavat kymmenet Clupeidae-heimon kalalajit.

Kaikki sardiinit eivät ole sardiini-lajin edustajia, eivätkä kaikki kilohailit sardiineja. Kilohaili tarkoittaa samaa kuin auringossa välkehtivä silakanomainen kala. Haili on silakan synonyymi. Hailuoto on saanut nimensä hailista eli silakasta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sitten minulle on valehdeltu. Isäni väitti kerran, että sinne haaksirikkoutui mustalainen joka totesi: Hai, luoto!

Tuo juttu on vanhempi ja kuluneempi sekä väsyneempi kuin Vanha Lenin jorma ja sitä koskettelevat Jatkis-läpänderit.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Siis onko Vanhalla Lennillä 30-senttari? Eli salattu totuus pitkän liiton todellisesta salaisuudesta onkin siinä..
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Varmoista lähteistä saatujen tietojen mukaan jopa reilusti yli.

No sellaisella pääsee jo valkoinenkin mies kirjoihin.

Tässä ketjussa sopiikin kertoa, että kun aikoinaan koulussa kysyttiin, että kummassa lahkeessa pidät - en ymmärtänyt. Vasta myöhemmin minulle avautui avautui tämä vitsi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
30,5-senttinen mulkku ei ole enää mulkku, se on jalka.

Älä puhu höpöjä, minä tunnen useammankin mulkun, jotka on ainakin 180 senttiä pitkiä.

Itselleni avautui vasta tänään, mitä Timo Soini tarkoitti keväällä huutaessaan: "Tänään on tilipäivä!".

Reilut 7 miljoonaa puoluetukea Persuille eduskuntavaalien seurauksena, eihän niitä nyt passaa hassata mihinkään vaalimainontaan, kenttätyöhön tai muuhun joutavaan, kyllä puheenjohtaja niille parempaakin käyttöä itsekseen keksii.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Varmoista lähteistä saatujen tietojen mukaan jopa reilusti yli.

Vaimo, tytär vai äiti? Kysyisin, jos ilkeä olisi. Onneksi en ole.

Minulle avautui, että ihmiset jaksavat kerätä koiransa paskat muovipussiin, mutta eivät jaksa kantaa niitä roskikseen asti. Siellä niitä nyt napottaan pitkin hankia tämän laiskuuden seurauksena.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Avautui, että Mestiksen runkosarja loppui tänään keskellä kylmintä talvea.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Että NBA:n pelaajien mitat on ilmoitettu paksut pelikengät jalassa.

Ihmettelinkin miten ne voi olla järjestäen niin järkyttävän pitkiä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minulle avautui, että ihmiset jaksavat kerätä koiransa paskat muovipussiin, mutta eivät jaksa kantaa niitä roskikseen asti. Siellä niitä nyt napottaan pitkin hankia tämän laiskuuden seurauksena.

Nekin kaakat olisivat jo valkoisia ja muuttuneet hajuttomiksi jos irtinäisinä olisivat saaneet napottaa. Niuhottavat mummot ja papat olisivat sitten syssymmällä keränneet kakat pois marjasaaliina. Myyntiin tietenkin, eihän sitä itse lähiömetsän raskasmetallimarjoista kiisseliä, mutta eihän sitä tarvitse muille kertoa.

Ja mikä avautui on se, että katselemalla vähän diipimmin viestejä saa niistä enemmän irti. Terve.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mestiksen runkosarjan päätöskierros oli kyllä tiedossa, mutta se avautui, että A-nuorten SM-Liigassa pelataan enemmän kierroksia kuin Mestiksessä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Avautui, ettei ole tyhmiä ja lihavia naisia. On vain horisontaalisesti haastavia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös