Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 728
  • 34 067

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Riku Mattila, Röyhkän luottomies ja helvetin hieno kitaristi, on tuottanut Lauri Tähkän levyjä!

Ei saatana. Toivottavasti muistaa viimeisellä tuomiolla sanoa, että "olin nuori ja tarvitsin rahaa".

Tiesitkö, eli et, että Kauko Röyhkän ja Riku Mattilan juuri päättyneen kiertueen rumpali rummuttaa jatkossa Lauri Tähkän bändissä? Kauko kommentoi asiaa, että ymmärtää jutun erittäin hyvin, sillä elääkseen soittamisella pitää töitä ottaa sieltä missä niitä on tarjolla ja Lauri on kuulemma hyvä jätkä.
 

Tuamas

Jäsen
Naiset kiroavat sitä, että heille kasvaa karvoja, ja (nuoret) miehet sitä, että heille ei kasva.

Tässä on selkeästi liikeidea jollekin, joka keksii kuinka naisten kasvattamat karvat välitetään (nuorille) miehille.

Taannoin discossa kuultua:

"Sulla on kaikki mitä nuori mies voi toivoa"
"Oi kun ihanaa"
"Leveät hartiat ja viikset"
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jatkoajan keskustelun taso näkyy taas, kun pesosketjussa urpot käyvät provoamassa ja osa lähtee tuohon mukaan provoamalla takaisin.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulle avautui putkimiehen ammatin vaikeus poikani kertomana. Oli kutsuttu keikalle kerrostaloasuntoon, missä vessanpönttö tukossa.

Asunnon asukkaina oli kolme ilmeisen alkoholisoitunutta miestä + kissa. Jostakin syystä nämä miehet olivat mättäneet kissanhiekat aina tuonne vessanpönttöön, eli nyt se oli istumarinkiä myöten täynnä kissanhiekkaa. Jollekin asukkaistakin oli kuitenkin tullut tarve mennä ns. kakkoshädälle, eli se kissanhiekkakerros oli vielä ollut täynnä jumalaisen hyväntuoksuista pultsaripaskaa.

Poikani oli ollut pakko mennä ensin pihalle laittamaan suojavarusteita päälle, ennen kuin ryhtyi moista tukosta avaamaan. Tällä välin koko asunnon asujaimisto oli kerennyt nukahtamaan, eli poikani joutui hankkimaan yleisavaimen päästäkseen sisälle.

Muutaman tunnin ahkeroinnin jälkeen vessa oli auennut, mutta tässä vaiheessa myös asunnon asukkaat olivat heränneet ja tulleet veitset kourassa kyselemään, että mikäs vitun sälli täällä on.

Joten en kadehdi putkimiehiä yhtään, se minulle ainakin avautui.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Avautui että, jos Erkka W ei ensi kaudella Jokereissa jatka, hyppää Jokereiden penkin taakse koodinimi Kalju Robotti.

Toivottavasti ei, mutta pahalta näyttää.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Muutaman kerran tänä vuonna olen kuullut radiosta LMFAO:n Party Rock Anthemin ja eiliseen asti oletin, että kyseisen biisin musavideo olisi jotenkin mielenkiintoinen ja hyvä. Ei ollut. Itse asiassa kyseinen video oli täyttä kuraa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Clubber"s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Aikoinaan suomen televisiossa pyöri "Avara luonto" sarja. tarkemmin ajateltuna koska me ihmiset olemme täällä planeetalla vain vuokralla olijoita, pitäisi totuuden nimissä tehdä jatkosarja kyseiselle luonto-ohjelmalle joka tunnettaisiin nimeltä "Arava luonto".
Joo.
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juu juu, tiedetään, ihan idioottia, mutta avautui kuitenkin. Allekirjoittanut on käyttäjälistassa P-kirjaimen kohdalla viimeinen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Aamu-tv:n Jälkihiessä naistomittaja onnistui lausumaan kalifornialaisjoukkueen oikein, mutta länsinewyorkilaisen kanssa oli ongelmia: "Buffalo...Sabres" (luetaan kuten kirjoitetaan).

Samaisessa ohjelmassa Erkka V. Lehtola paljastaa olevansa Ässäfani ja olleensa Isomäen sikakatsomon mukana huutamassa Selännettä Mikki Hiireksi 20 vuotta sitten. Tero Tiitu komppaa olleensa Joensuun jäähallissa tekemässä samaa asiaa.

Aamu-tv:ssä oli vieraana myös Frederik ja hänen musavideollaan näytti olevan vieraana Ozzy. Tai sitten transvestiitti.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä oon kohta ihan Viheraho. Just laitoin sähköpostia oikeusmisterille. Asiasta kyllä laitoin, enkä odota ikinä vastausta saavani.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telkkarissa pyörii se joku Vicks-mainos, jossa Suomi ja Ruotsi pelaavat jääkiekkoa vastakkain. Jostain syystä nuo maat vaihtavat pelipaitansa väriä kesken mainoksen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Avautui, että Ylellä pyörii nykyään joku Nalle Puh-ripoff nimeltä Roope Karhu seikkailee. Oli "Ihaa" ja "Risto Reipas"kin mukana ja korkealla puussa talo. Ei näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös