Creed Bratton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Arvaan jo nyt, että tähän tulee kuittia, että Kaija Kärkinen on oikea julkkis. Mutta mun mielestä ei ole.
Kuka on Kaija Kärkinen? Ei ole itselle avautunut.
Arvaan jo nyt, että tähän tulee kuittia, että Kaija Kärkinen on oikea julkkis. Mutta mun mielestä ei ole.
Määrittele oikea julkkis. Kai nyt Suomen euroviisuedustajanakin ollut laulaja on jossain määrin julkkis. Yhtä hyvin voisit vaikkapa väittää, ettei Kepa Salmirinne ole oikea julkkis.Arvaan jo nyt, että tähän tulee kuittia, että Kaija Kärkinen on oikea julkkis. Mutta mun mielestä ei ole.
Tai, että sun musiiki ei myy enää yhtä hyvin kuin silloin joskus/ole edes ikinä myynyt. Ei hätää, osallistu Kuorosotaan!Mistä tietää, että olet kakkoskategorian wannabe julkkis?
Osallistut neljän tähden illallinen ohjelmaan.
Avautui, että kaikkien mielestä sellaiset suurhenkilöt kuin Antti Asplund tai Kaija Lustila eivät olekaan julkkiksia.Mistä tietää, että olet kakkoskategorian wannabe julkkis?
Osallistut neljän tähden illallinen ohjelmaan.
Tähän muuten vahva sama. Suomimarketiksi erittäin viihtyisä ja valoisa. Palvelutiskillä hyvät valikoimat ja paljon pirteitä asiakaspalvelijoita. Hintatasokin oli mielestäni halpa, mikä tosin johtuu siitä, että tavallisesti käyn Ääs-marketissa tai KKK-supermarketissa.Käväistiin Vantaalla Tammiston Citymarketissa. Jumalauta! Heittämällä paras ruokakauppa jossa olen ikinä käynynnä. Ihan tolkuttomat valikoimat kaikenlaista, ihan toista kuin perus-Prismaosasto jossa ollaan tavattu yleensä kamaa kahmia kärryihin.
Aivan kuin olisi ulkomailla marketissa tallustellut. Ihanaa!
Salaatti- ja patonkibaarikin...oijoi. Luomulihaa ja mitä kaikkea ikinä vaan voi kuvitella. Hieno kauppa. Alan järjestää maakunnasta ostosmatkoja tuonne.Tähän muuten vahva sama. Suomimarketiksi erittäin viihtyisä ja valoisa. Palvelutiskillä hyvät valikoimat ja paljon pirteitä asiakaspalvelijoita. Hintatasokin oli mielestäni halpa, mikä tosin johtuu siitä, että tavallisesti käyn Ääs-marketissa tai KKK-supermarketissa.
...
Pesonen tekee muuten tänään vielä maalin, nälkä on hirmuinen, sen näkee kilometrien päähän.
Luomulihaa ja mitä kaikkea ikinä vaan voi kuvitella.
Kannattaa tutustua tuohon luomulihan tuotantoon hieman syvemmin. Ei se ole todellakaan niin autuaaksi tekevää kuin ihmiset luulevat.
Kannattaa tutustua tuohon luomulihan tuotantoon hieman syvemmin. Ei se ole todellakaan niin autuaaksi tekevää kuin ihmiset luulevat.
Tutustun, mutte haluaisitko kertoa vaikka muutaman nopean pointin tuosta väittämästäsi. Siis ihan näin mielenkiinnosta.
URHOn KalPa-TPS-ottelun ekalla erätauolla katsoin hetken ykkösen luontodokumenttia. Avautui siinä sellainen juttu, että kiimainen Intiantiikeri harrastaa "seksiä" tai mitä se nyt onkaan näiden eläinten kohdalla, yli 50 kertaa vuorokaudessa. Järjettömän suuri määrä, ei voi muuta sanoa.
URHOn KalPa-TPS-ottelun ekalla erätauolla katsoin hetken ykkösen luontodokumenttia. Avautui siinä sellainen juttu, että kiimainen Intiantiikeri harrastaa "seksiä" tai mitä se nyt onkaan näiden eläinten kohdalla, yli 50 kertaa vuorokaudessa. Järjettömän suuri määrä, ei voi muuta sanoa.
Kannattaa tutustua tuohon luomulihan tuotantoon hieman syvemmin.
Kuuntele alla olevasta linkistä alan tutkijan kommentteja.
Känkky tarkoittaakin Oulussa pizzaa.
Känkky tarkoittaakin Oulussa pizzaa.
En tiedä. Ehkä vähän hassusti kirjoitin tuon, näin kännipäissäni. En ole muualla kuin Oulussa kuullut tuota sanaa. Luulin sen tarkoittavan kebabbia, mutta netistä katsottuani selvisi sen olevan oululainen nimitys pizzalle. Tai no nyt kun uudestaan katsoin, niin saattaa se vissiin tarkoittaa muutakin pikaruokaa.Mitäs se jossain muualla tarkoittaa? (kin)
Koskaan aiemmin kuullutkaan koko sanaa.