Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 873 529
  • 34 569

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Muutaman kerran tänä vuonna olen kuullut radiosta LMFAO:n Party Rock Anthemin ja eiliseen asti oletin, että kyseisen biisin musavideo olisi jotenkin mielenkiintoinen ja hyvä. Ei ollut. Itse asiassa kyseinen video oli täyttä kuraa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Clubber"s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Aikoinaan suomen televisiossa pyöri "Avara luonto" sarja. tarkemmin ajateltuna koska me ihmiset olemme täällä planeetalla vain vuokralla olijoita, pitäisi totuuden nimissä tehdä jatkosarja kyseiselle luonto-ohjelmalle joka tunnettaisiin nimeltä "Arava luonto".
Joo.

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juu juu, tiedetään, ihan idioottia, mutta avautui kuitenkin. Allekirjoittanut on käyttäjälistassa P-kirjaimen kohdalla viimeinen.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Aamu-tv:n Jälkihiessä naistomittaja onnistui lausumaan kalifornialaisjoukkueen oikein, mutta länsinewyorkilaisen kanssa oli ongelmia: "Buffalo...Sabres" (luetaan kuten kirjoitetaan).

Samaisessa ohjelmassa Erkka V. Lehtola paljastaa olevansa Ässäfani ja olleensa Isomäen sikakatsomon mukana huutamassa Selännettä Mikki Hiireksi 20 vuotta sitten. Tero Tiitu komppaa olleensa Joensuun jäähallissa tekemässä samaa asiaa.

Aamu-tv:ssä oli vieraana myös Frederik ja hänen musavideollaan näytti olevan vieraana Ozzy. Tai sitten transvestiitti.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä oon kohta ihan Viheraho. Just laitoin sähköpostia oikeusmisterille. Asiasta kyllä laitoin, enkä odota ikinä vastausta saavani.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telkkarissa pyörii se joku Vicks-mainos, jossa Suomi ja Ruotsi pelaavat jääkiekkoa vastakkain. Jostain syystä nuo maat vaihtavat pelipaitansa väriä kesken mainoksen.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Avautui, että Ylellä pyörii nykyään joku Nalle Puh-ripoff nimeltä Roope Karhu seikkailee. Oli "Ihaa" ja "Risto Reipas"kin mukana ja korkealla puussa talo. Ei näin.

Suosikkijoukkue
HIFK
Yle uutisoi, että Porin pääkirjasto(?) avasi palautusautomaatin ja että samanmoinen vehje löytyy jo Rauman ja Turun joistain kirjastoista. Aikamoista superteknologiaa länsirannikolla syksyllä 2011. Jokohan ens vuonna ois lainausautomaattien vuoro, ellei niitä jo peräti ole.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mulla ei ollut aavistustakaan että on olemassa tuommoinenkin tuote, säilykemaito nimittäin.

Kutsutaan kondensoiduksi maidoksi, käsittääkseni mm. Venäjällä varsin yleinen tuote. (Linkki ohjaa Wikipediaan.)

Niin - itse asiassa törmäsin tähän tuotteeseen jo 70-luvun puolessa välissä silloisessa Länsi-Berliinissa, johon ei tuoreita maitotuotteita oikein tahtonut saada - sattuneesta syystä.
Venäjällä taasen ko. tuote ei enää vuosituhannen vaihteen tienoilla ollut niinkään yleinen tuoretavaran saatavuuden ansiosta.

On avautunut, että äkillinen kova selkäkipu (lihasvenähdys) opettaa mitä ihmeellisimpiä asioita tälläkin iällä - mm. pyyhkimään vasemmalla kädellä!

Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka en ole koskaan kuulunut Sepulturan suurimpiin ystäviin, löytyy hyllystäni kuitenkin Maxin aikaiset "klassikot" (Beneath The Remains, Arise, Chaos A.D. ja Roots), ja nuo ovat ihan hyvin tippuneet. Maxin jälkeiseen materiaaliin en ole osoittanut kiinnostusta, on se niin monessa yhteydessä haukuttu täydeksi kuraksi.

Tänään kuitenkin jostain syystä tuli kuunneltua muutamat Derrick Greenin aikaiset musiikkivideot ja perhana, tämähän groovaa helvetin hyvin! Avautuikin siis, että ei se Sepultura mihinkään kuollut 1996, ja avautumisen ohessa meni muutamat levyt samalla tilaukseen.

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Vaikka en ole koskaan kuulunut Sepulturan suurimpiin ystäviin, löytyy hyllystäni kuitenkin Maxin aikaiset "klassikot" (Beneath The Remains, Arise, Chaos A.D. ja Roots), ja nuo ovat ihan hyvin tippuneet. Maxin jälkeiseen materiaaliin en ole osoittanut kiinnostusta, on se niin monessa yhteydessä haukuttu täydeksi kuraksi.

Tänään kuitenkin jostain syystä tuli kuunneltua muutamat Derrick Greenin aikaiset musiikkivideot ja perhana, tämähän groovaa helvetin hyvin! Avautuikin siis, että ei se Sepultura mihinkään kuollut 1996, ja avautumisen ohessa meni muutamat levyt samalla tilaukseen.

Ehdottomasti uusin levy Kairos kuunteluun ja tilaukseen jos tuo on mielipiteesi. Kyseessä on ehdottomasti paras Greenin aikainen albumi tähän asti.

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Juutinrauman silta
Tiedosto:Oresund-over-2008.JPG – Wikipedia

Parisen vuotta sitten lensin Ryanairilla Tampereelta Saksaan ja katsellessani alas mietin, että miksi helvetissä tuolla menee hitonmoinen silta, joka johtaa pienelle saarelle. No nyt selvisi, että se oli kuin olikin Juutinrauman silta, jossa siis Köpiksen päässä matkataan ensiksi nelisen kilometriä tunnelissa meren alla. :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy