Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 770 097
  • 34 075

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Halko, ruuvimeisseli, turvavyö, Nokia 2110, sytytin, muovipullo, tiiliseinäauton rekisterikilpi...

Ei ole koskaan jäänyt pullo-olut juomatta siksi ettei korkki olisi auennut

Nyt on ihan pakko. Kaksi nenäliinaa, pullonkorkki, vyönsolki, hesarin keskiaukeama, kuulakärkikynä... Ja kyllä, näillä "taikatempuilla" on myös aikoinaan tienattu jokunenkin keppana. Pullonkorkki-avausta ei moni vieläkään osta.

Avautui että kyllähän sitä on availtu pulloja joskus vaikka millä vaikkei olisi edes tarvetta. Kaverit kerran pillastu kun aloin näyttää avaamista silmäkuopalla, mutta hämäsin senverran että oli kierrekorkki... ehkä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
tiiliseinäauton rekisterikilpi...

Nyt on pakko hassutella sen verran, että tälläisen auton mä haluan nähdä.

Avautui samalla että tämä läppäni on todella paska, hyvää lauantain jatkoa kaikille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Muihin ketjuihin itkemään. Jee, mää kans!

Ihka oikeasti avautui jo päiviä sitten, että poliittisesti eli maailmasta mitään ymmärtämättömät ääliöt ovat ääliöitä myös yleisurheilussa ja Deguun liittyvissä seikoissa. Jännä yhteys, vain yksi (joensuulainen) nimimerkki poikkeuksena tässä muka yleistyksessä mutta muuten yksi on vartin yli yhteen!
 
Viimeksi muokattu:

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä Haloo Helsingin kipale Kuule Minua säväytti radiosta kuultuna näin vähän raskaampaa musiikkia kuuntelevaa. Googletuksella selvisi, että biisi onkin alunperin Mokoman Marko Annalan käsialaa. Ei siinä.. erittäin bueno biisi.
 

StopTheRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui, että nimimerkki HIFK ei ole saanut koskaan naista. Avautui myöskin se, että nimimerkki HIFK ei tule koskaan saamaan naista, ei pillua eikä seurustelukumppania.
 

ditrim

Jäsen
Avautui, että nimimerkki HIFK ei ole saanut koskaan naista. Avautui myöskin se, että nimimerkki HIFK ei tule koskaan saamaan naista, ei pillua eikä seurustelukumppania.

Höpönlöpö. Vaikka kuinka pohjalta kapuaa, niin jossain vaiheessa sakset aukeavat. HIFK HIFK!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ohoh, itsekin luulin samaa, ja tosiaan, monta sataahan tuossa säästyy vuodessa. Laitetaan linkki muillekin pakanoille, jotka haluavat laskea kannattaako sponsoroida kirkkoa ihan vaan tavan vuoksi: Eroa kirkosta Verolaskuri
Plaah. Ensinnäkin, jokainen ei-juutalainen on pakana, kuuluipa kirkkoon tai ei. Toisekseen, en ole eläessäni maksanut äyriäkään kirkolle, ellei vapaaehtoisia keräyksiä huomioida, vaikka kuulunkin tämän palstan hihhulisiipeen. Kolmanneksi, tuo tavan vuoksi sponsoroitu raha menee myös ihan hyväänkin tarkoitukseen, ei sillä pelkkiä pappeja elätetä.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kolmanneksi, tuo tavan vuoksi sponsoroitu raha menee myös ihan hyväänkin tarkoitukseen, ei sillä pelkkiä pappeja elätetä.

Tuota minäkin olen yrittänyt toitottaa, mutta toisaalta eroamisen myötä saat vapauden päättää, minkä järjestön kautta avun haluat antaa, feissarit kiittää. Tiedä sitten kuinka moni tästä vapautuvasta summasta hyväntekeväisyyteen sijoittaa...nimimerkillä säästäisin 260 euroa, ihan hengästyttää, vedinkö pohjat.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Avautui, että nimimerkki -clip- ei ole saanut koskaan naista.

Niin. Lisäksi sama henkilö toistaa ja toistaa termejä alfauros, miehekäs, Afganistanin rambo, inttikaveri, miesmiesmiesmies etc etc. Jotenkin tulee vaan mieleen, että onko kaappihomoutta/kaikkiruokaisuutta ilmassa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihka oikeasti avautui jo päiviä sitten, että poliittisesti eli maailmasta mitään ymmärtämättömät ääliöt ovat ääliöitä myös yleisurheilussa ja Deguun liittyvissä seikoissa. Jännä yhteys, vain yksi (joensuulainen) nimimerkki poikkeuksena tässä muka yleistyksessä mutta muuten yksi on vartin yli yhteen!
Vähän aikaa piti miettiä, että kehutko nyt vai vittuiletko. Mieluummin olen yleisurheiluääliö kuin yleisääliö, joten se olkoon tulkintani.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vähän aikaa piti miettiä, että kehutko nyt vai vittuiletko. Mieluummin olen yleisurheiluääliö kuin yleisääliö, joten se olkoon tulkintani.
Noin minäkin sen vissiin tarkoitin!

Lausuma on aina onnistunut jos kuulija joutuu miettimään, että vittuiliko vaiko kehuiko se. Tämä asia on avautunut jo kauan sitten.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä erosin kirkosta noin 10 vuotta sitten.
Krhm, saako kehuskella? Ei se mitään, teen sen kuitenkin...

Tämän voisi kirjoittaa myös siihen ketjuun missä muistellaan mitä on tapahtunut kuinkakin kauan aikaa sitten: Tänä vuonna tulee 20 vuotta, kun jätin kirkollisverojen maksun itseäni hurskaammille veljille ja siskoille.

Yksi harha-askel on tullut kuitenkin otettua. Kaveri pyysi kummiksi lapselleen, joten menin ja liityin kirkkoon - ristiäisten ajaksi. Olenko ainoa suomalainen joka on eronnut kirkosta kahdesti?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Yksi harha-askel on tullut kuitenkin otettua. Kaveri pyysi kummiksi lapselleen, joten menin ja liityin kirkkoon - ristiäisten ajaksi. Olenko ainoa suomalainen joka on eronnut kirkosta kahdesti?

Et. Erosin ensimmäisen kerran 2000. Sitten oli tuo naimisiinmeno suunnitteilla. Oli sovittu siunaustouhut ja sitä ennen maistraatit mutta vaimon mieliksi liityin kirkkoon ja häitten jälkeen erosin.

Tehokasta.

edit:

Oli kolmas keikka tarjolla kun kummiksi kyseltiin. Päädyin sitten kohteliaasti kieltäytymään.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tätä ketjua lukiessa avautui, että jotkut ihmiset kuluttavat helvetisti aikaa pöntöllä istumiseen. Puoli tuntia joka aamu, oikeestikko?

Olenkin ihmetellyt, kun joissain kyläpaikoissa on hirveät kasat juorulehtiä vessassa. Itse ehdin lukea ensimmäisen lehden lööpit kannesta ennen kuin olen valmis.

Maybe I'm just lucky, mutta avautui silti tämä. Viimeviikolla avautui, että useimmat ihmiset heräilevät yöllä. Olen luullut, että muutkin nukkuisivat koko yön yhteen pötköön... oon kai sit aika naiivi tai jotain.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olenkin ihmetellyt, kun joissain kyläpaikoissa on hirveät kasat juorulehtiä vessassa. Itse ehdin lukea ensimmäisen lehden lööpit kannesta ennen kuin olen valmis.
Samaa on tullut ihmeteltyä. Vessaan mennessä fiilis on lähinnä että "voi saatana, taasko sinne pitää mennä", kun taas näköjään jotkut muut menevät sinne viihtymään. Ikinä ei ole mennyt 3 minuuttia kauemmin ilman vatsatautia.

Ihmettelen itseäni. Olen lihava ja tyhmä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Samaa on tullut ihmeteltyä. Vessaan mennessä fiilis on lähinnä että "voi saatana, taasko sinne pitää mennä", kun taas näköjään jotkut muut menevät sinne viihtymään. Ikinä ei ole mennyt 3 minuuttia kauemmin ilman vatsatautia.

Ihmettelen itseäni. Olen lihava ja tyhmä.
Hyvin suuri wtf-fiilis tuli myös kun oli kaveri kylässä ja se palasi Angry Birds-peliä mun puhelimella. Sit se vaan kysy että "Saanko ottaa tän mukaan, kun menen paskalle?"... Sanoin vaan että "No et kyllä ota!" ja kaveri tuntui olevan hyvin loukkaantunut, ei kuulemma meinannut puhelimelle paskoa...
 

Luikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen aina luullut, että Salatuissa Elämissä Isabellaa näyttelevä Kirsi Ståhlberg olisi iältään lähellä neljääkymppiä, mutta hänhän onkin jopa minua selvästi nuorempi ja syntynyt 15.6.1980. Itse olen syntynyt 14.6.1980.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että nimimerkki HIFK ei ole saanut koskaan naista. Avautui myöskin se, että nimimerkki HIFK ei tule koskaan saamaan naista, ei pillua eikä seurustelukumppania.
Parasta on joka tapauksessa se, että hienoa nimimerkkiä HIFK kantaa luisilla harteillaan hahmo, joka on ennen kaikkea itsevarma, komea, lihaksikas, ihailtu, kova ja vitun kova panemaan. Mahtavaa, että nimimerkillä on arvoisensa kantaja. Tutinaa & tötinää.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, etten olisi yhtään ihmeissäni, jos palstalle ilmestyy koht'siltään nimimerkki: "Ruotsin opettaja".
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Avautui, etten olisi yhtään ihmeissäni, jos palstalle ilmestyy koht'siltään nimimerkki: "Ruotsin opettaja".

Ei kai nyt kukaan lähde nimimerkkiään tekemään jonkun käyttäjän heiton perusteella.

Avautui, että mun koulun ruotsin maikalla on hyvä perse. Ja ei muutenkaan ole pahan näköinen.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että Samuel Eto'o tienaa 85 tuhatta euroa PÄIVÄSSÄ pelaamalla pikkupojasta asti rakastamaansa peliä.

Eppaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös