Näin se menee. Noin 500 euroa veroa vuodessa tulee esim. Helsingissä 55000 vuosituloilla, tämä siis ev.lut seurakunnassa. Sama seurakunta ja samat tulot niin esim. Juankoskella näkyy veroja jo tulevan noin 750 euroa vuodessa.Muistakaa kuitenkin, että Suomessa on kaksi valtionkirkkoa, ja niiden veroprosentit eivät liene samat monellakaan paikkakunnalla.
Mulle avautui tämä joitain vuosia sitten, kun asuin Espoossa siinä Kauniaisten rajalla. Koneita tuli illalla mereltä talon yli sitä tahtia, että n. 4 konetta näkyi aina samassa "putkessa". Ihmettelin mokomaa sattumaa kunnes karttaa zoomailemalla avautui, että jos kiitoradasta vedetään suora linja, niin se kulkee suoraan meidän kämpän yli.niitähän tuli sieltä taivaanrannasta pääni yli laskeutuakseen parin minuutin välein. Ollaan vissiin globalisaation ytimessä...
Puhumattakaan taidosta, jolla kruunukorkki nasautetaan auki ilman korkinavaajaa mitä nyt vain käsillä sattuu milläkin hetkellä olemaan.- - - perinteiset korkinavaajat ovat ainakin minun elämästäni lähes tyystin kadonneet.
- - -
Olen huolissani jälkipolvista, joskus vielä kysellään tietovisassa mikä tämä on ja näytetään korkinavaajaa. Tölkkiaikakauden lapsilla ei tietty ole hajuakaan.
Puhumattakaan taidosta, jolla kruunukorkki nasautetaan auki ilman korkinavaajaa mitä nyt vain käsillä sattuu milläkin hetkellä olemaan.
Nykyisin olen ruvennut suosimaan entistä enemmän olutta lasipulloissa
Ja korjatkaa jos olen eeppisesti väärässä, mutta olen ollut havaitsevinani pientä nokittelua näiden kahden, tutzban ja "in the year 2000" -tutzban välillä.
Puhumattakaan taidosta, jolla kruunukorkki nasautetaan auki ilman korkinavaajaa mitä nyt vain käsillä sattuu milläkin hetkellä olemaan.
Nykyisin olen ruvennut suosimaan entistä enemmän olutta lasipulloissa (Koff III). Tölkki-Karhu on se, joka kaupasta useimmiten tarttui mukaan, mutta tämän kesän aikana olen "oppinut" jälleen uudelleen nauttimaan olueni suoraan lasipullosta. On siinä vain jotain taikaa! Samalla pysyy se wanha kunnon taito hyppysissä, jos sitä korkinavaajaa ei juuri sattumalta löydykään.
Avautui juuri, että radion kuunteleminen kotona on leppoisaa puuhaa.Hullun hommaa.
Muuton yhteydessä tehtävä kaapelirumba kun alkaa asentamaan uuteen asuntoon kotiteatteria.
Mitäs erityisen yhteistä mulla nyt on nimimerkki tutzban kanssa?
Äkkiä tulee mieleen, että ....... molemmilla on helvetin iso penis.
Olisit jättänyt tämän tiedon niihin SETA-ketjuihin, niitä kun en ole ikinä avannut, kun ei kiinnosta poikien välinen rakkaus....
Lienevätkö siirtäneet Väinön omasta perseestä? Lienisi sikäli luontevaa, että Rooneyn naama muistuttaa melko lailla persettä, joten perskarvat sen yllä sopisivat kuvaan hyvin.Rooneyn Wayne on käynyt hiustensiirrossa. Viime matsissa oli jotenkin eri näköinen ja tänään asiasta kirjoitti laadukkaasti joku iltapäivälehti.
Lienevätkö siirtäneet Väinön omasta perseestä? Lienisi sikäli luontevaa, että Rooneyn naama muistuttaa melko lailla persettä, joten perskarvat sen yllä sopisivat kuvaan hyvin.
Halko, ruuvimeisseli, turvavyö, Nokia 2110, sytytin, muovipullo, tiiliseinäauton rekisterikilpi...
Ei ole koskaan jäänyt pullo-olut juomatta siksi ettei korkki olisi auennut
tiiliseinäauton rekisterikilpi...