Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 717 776
  • 33 934

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei jumankauta siihen tarvita kuin makuaisti! Helppoa kuin heinänteko. Marketeista löytyy ok kahvia, vettä tulee raanasta ja pressopannu maksaa 20-30 euroa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Avautui, että kahvin keittäminen on joillekin ilmeisen työlästä. Linkissä Wikipedian artikkeli heinästä ja heinänteosta.

Kieltämättä kun on kerran elämässään ollu heinän teossa mukana niin huvittaa kyllä aina tämän vertauskuvan käyttäminen. Mikäli nyt oikein muistan niin kyseinen urakka vedettiin yhdessä päivässä ja aikaa meni sieltä aamu seitsemästä jonneki ilta yhteentoista. Lämpötilat parhaillaan +30 astetta et helppoahan se on..

Olenki miettiny et onkohan toi sanonta tarkoitettu alunperin olevan sarkastinen kommentti?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kieltämättä kun on kerran elämässään ollu heinän teossa mukana niin huvittaa kyllä aina tämän vertauskuvan käyttäminen. Mikäli nyt oikein muistan niin kyseinen urakka vedettiin yhdessä päivässä ja aikaa meni sieltä aamu seitsemästä jonneki ilta yhteentoista. Lämpötilat parhaillaan +30 astetta et helppoahan se on..

Olenki miettiny et onkohan toi sanonta tarkoitettu alunperin olevan sarkastinen kommentti?

Katsotaan niitä elokuvia! Eihän heinänteko ole ollut suomalaisissa elokuvissa kuin kahvittelua, syömistä ja ladossa paneskelua.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Katsotaan niitä elokuvia! Eihän heinänteko ole ollut suomalaisissa elokuvissa kuin kahvittelua, syömistä ja ladossa paneskelua.

En mä kato suomalaisia elokuvia, mutta kiitos tästä selvennyksestä. Ei tarvi jatkossakaan katsoa mikäli ne on täynnä tollaisia epäkohtia ja suoranaista kusetusta.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Hei tää Jokerit. Pelaa aika huonoa kiekkoa, hei! Taitaa olla Jortikan viimeisiä matseja päävalmentajana hei.
Näin 20.11. 4 päivää siihen sitten meni - vaikka eilen Jokerit kuitenkin pelasi aika hyvän pelin. Paremmin ainakin kuin lauantaina.

Hei tää Lukko. Pelaa aika huono kiekkoa, hei! Taitaa olla Uraman viimeisiä matseja päävalmentajana hei.
Aaah. Kuoleman suudelma.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Avautui, että Jatkoajan kahvi-ketujssa on erittäin homomaista hifistelyä vaikka kirjoittajat varmasti ovatkin suurimmalta osin heteroja. Nämä jannut eivät kai sitten juo kahvia pahemmin kodin ulkopuolella...(alan kuppilat poislukien).

Eipähän tuo siis paljoakaan poikkea chili-ketjusta. Toki siellä välillä kehutaan kun syödään nauloja ja paskotaan kettinkiä
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eipähän tuo siis paljoakaan poikkea chili-ketjusta. Toki siellä välillä kehutaan kun syödään nauloja ja paskotaan kettinkiä

Kahvi-ketju on aika miesmäistä vielä verrattuna tuohon chili-ketjun meininkiin verrattuna, aikuiset miehet kasvattelee kasveja purkeissa ja jauhaa kastelusta sun muusta puutarhuri-meiningistä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Nämä kohtaukset ovat varmasti trikkikuvattuja.

Suomalaisen maalaisfilmin seksikohtauksethan kuvattiin hyvällä kaavalla. Piika ja nuori agronomi hieman kisailevat, sitten menevät latoon, jonka jälkeen kuva siirtyy taivaalle jossa iskee salama. Ei siinä paljon Taunon anukseen (sanoisimmeko leikkisästi "Taunukseen") heiniä mennyt.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sale on Palloliiton puheenjohtaja ja nyt sitten Lehtis-Lasse on Veikkausliigan puheenjohtaja.

Avautui, että presidentinvaalit lähestyvät.

LISÄYS: Näköjään Kari Mänty lukee Jatkoaikaa... (linkki vie Ylen sivuille ja Kari Männyn kirjoitukseen)
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sale on Palloliiton puheenjohtaja ja nyt sitten Lehtis-Lasse on Veikkausliigan puheenjohtaja.

Avautui, että presidentinvaalit lähestyvät.

Niinistö palkattiin johtamaan Suomi ennen näkemättömään menestykseen mm. karsinnoissa. Tämä toteutui. Veikkaan, että Lehtinen kirjoittaa aiheesta kirjan ja lahjoittaa sen Saulille tervatun veneen kera.

Avautui, että Jukka "Pyöveli" Järvinen asuu avoliitossa näyttelijä Sara Paavolaisen kanssa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulle avautui se, että Marilyn Mansonilla on pirun hyvät taustat biiseissä. Näin industrial-diggarin näkökulmasta.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Minulle avautui se, että parranajamisessa suihkussa ei ole suurin ongelma se, että karvat menee veden mukana haarusväliin eikä se, että kuivuttuaan ne karvat pistele saatanasti vaan se että kun vääntelehtii palaverissa tuolissa ja kaveri kysyy miksi niin totuudenmukainen vastaus että mulla on saakelisti partakarvoja munakarvojen seassa ymmärretään väärin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, mistä nimi "Eau De Cologne" tulee. Sehän on niin kun Kölnin vesi.
Alan miehet tuntevat kyseisen nesteen (+vastaavat halpistuotteet) myös termillä kolina. Näiden hemmojen käsissä käyttötarkoitus poikkeaa alkuperäisestä ja uutta tarkoitusta tuo kolina kuvaa paremmin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Alan miehet tuntevat kyseisen nesteen (+vastaavat halpistuotteet) myös termillä kolina. Näiden hemmojen käsissä käyttötarkoitus poikkeaa alkuperäisestä ja uutta tarkoitusta tuo kolina kuvaa paremmin.
Minulle vakuutettiin, että jos on itseaiheutettu päänsärky, kannattaa taputella otsaansa kolinalla kostutetulla liinalla. Päänsärky kuulemma katoaa alle puolessa tunnissa. Ja tuoksuu hyvälle.
 

Muodonmuutos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Alan miehet tuntevat kyseisen nesteen (+vastaavat halpistuotteet) myös termillä kolina. Näiden hemmojen käsissä käyttötarkoitus poikkeaa alkuperäisestä ja uutta tarkoitusta tuo kolina kuvaa paremmin.

Avautui lopullisesti se, mitä Tauno Palo dokaa Juicen biisissä. Vähän kyllä hävettää oma tietämättömyys.
 

Ralph

Jäsen
Missit todellakin ovat tyhmiä. Tai sitten minä olen tyhmä. Minä luulin että on vain yksi Kiina mutta tämä Miss Universum rukoili rauhaa Kiinojen välille. Samalla Etelä-Korea ja Pohjois-Korea sotivat.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Missit todellakin ovat tyhmiä. Tai sitten minä olen tyhmä. Minä luulin että on vain yksi Kiina mutta tämä Miss Universum rukoili rauhaa Kiinojen välille. Samalla Etelä-Korea ja Pohjois-Korea sotivat.

Tai sitten tarkoitti Kiinan kansantasavaltaa ja Kiinan tasavaltaa. Ei niilläkään rauhansopimusta ole.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään minulle avautui että Jokerien saldo kotiotteluista HPK:ta vastaan kaudesta 1998-1999 lähtien on 26-3-2. Tarkasti ottaen 26 varsinaisen peliajan voittoa, 1 ja-voitto, 2 tasapeliä, 2 varsinaisen peliajan tappiota. Pudotuspelit mukaan lukien.

Tiesin kyllä että Kerho on vain kahdesti voittanut, mutta että tasapelejäkin on noin vähän, se hieman yllätti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös