Ariel Sharon elää vielä, jotensakin. Olen ollut siinä uskossa että piuhat pistettiin solmuun ja pattereista loppui virta, väärässäpä olin.
Tässä uskossa minäkin olin. Vaan en enää. Mulle ei kuitenkaan avautunut, että onko hää nyt sit älyissään vai yhä koomassa?
Ariel Sharon elää vielä, jotensakin. Olen ollut siinä uskossa että piuhat pistettiin solmuun ja pattereista loppui virta, väärässäpä olin.
Et ole, kukaan ei ole. Juoppo saatat olla.Taidan olla alkoholisti.
Et ole, kukaan ei ole. Juoppo saatat olla.
Kustannukset sairaalahoidosta valtiolle ovat olleet 350 000 dollaria vuodessa. Saattaa olla yksi syy kotiin siirrolle.
Bob Daileyn poika, Brett, pelaa lentopalloa täällä Rovaniemellä.
Minä kuvittelin että tässä mainittiin henkilö nimeltä Bob Dailey. Minullekaan ei kyllä avaudu, ketä on Bob Dailey. Olisko joku bändi?Minulle ei avaudu ketä on Bob Dailey. Google ei kerro koska en kysy.
SM-liigassa ei enää ammuta rangaistuslaukauskilpailua eikä voittomaalikilpailua vaan...
Minä kuvittelin että tässä mainittiin henkilö nimeltä Bob Dailey. Minullekaan ei kyllä avaudu, ketä on Bob Dailey. Olisko joku bändi?
Toinen esimerkki on Toporowski joka ennen jokaista erätaukoa luistelee kentänhalki muiden jo poistuessa pukukoppiin itkemään tuomareille.
Avautui, että suurin itkeminen tapahtuu näköjään jossain muualla, kuin kentällä.
Pari pilkkua ei olisi ollut pahitteeksi tuossa lauseessa.
Tuskin olet ainoa. Juhani Tamminenhan, joka sentään tietää kaikesta kaiken, on luonnehtinut Esa Peltosta oululaisen jääkiekkoilun symboliksi.Lieköhän olen ainoa tällä palstalla, jolta tämä tieto on mennyt ohi... Vaan nytpä avautui tämäkin.
Avautui että Pelicansin päävalmentaja Pasi Räsänen näyttää pahasti alkoholisoituneelta liimanhaistajalta.
Voiko enempää eläimiinsekaantujalta näyttääkään? Risto, sinä jäät nyt kolmoseksi. SM-liigan rumin päävalmentaja on löytynyt. Ja edellinen oli muuten Toivola.Avautui että Pelicansin päävalmentaja Pasi Räsänen näyttää pahasti alkoholisoituneelta liimanhaistajalta.