Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 770 461
  • 34 076

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Olen tulossa vanhaksi. En ole enää niin vireä kuin pari vuotta sitten. Lisäksi en jaksa naisten kanssa leikkiä mitään kissa ja hiiri leikkejä. Nämä pari asiaa minulle avautua tuossa äskeittäin..

En tosta vireydestä tiedä mut jälkimmäinen asia avautui mulle joskus 20-vuotiaana. Riitti oikeastaan et pari kertaa lähti mukaan niihin leikkeihin niin ei kiitos enää. Nykyselle avokille taisin jo toisilla treffeillä sanoa suoraan, et ei sitten kiinnosta mitkään leikit vaan sano ihan suoraan kiinnostaako vai ei. Kyllä sitä kiinnosti..

Avautui ettei kroppa oikein enää kestä tätä kahvin+nuuskan määrää ja pimeyskin iskee ihan eri tavalla mitä joskus aikoinaan. Tai sit kropassa on jotain ihan muuta vialla.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Avautui, että tämä jatkoajan viesti reilun viikon takaa on hyvin samankaltainen, kuin tämä tänään ilmestynyt Iltalehden juttu.

Sama henkilö tarinan takana, härskiä copypastea suoraan jatkoajasta vai inhimillinen sattuma?

Näköjään on tuo juttu nyt poistettu. Mutta ei olisi ensimmäinen kerta, kun IL copypastettaa ilman mainintaa lähteestä.

Viikon takaa löytyy Pelicansin nettisivuilta tällainen otteluennakko: http://www.pelicans.fi/ti-0211-klo-1830-tps-pelicans?type=up&quicktabs_10=1

Ja Iltalehden sivuille ilmestyi tuon jälkeen tällainen juttu: http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2010110212625070_jk.shtml

Onhan siellä esimerkiksi Nupe muutettu Nurmiseksi ja muutakin pientä säätöä tehty ja voihan sitä nettilehteä tietysti noinkin tehdä, mutta onhan tuo nyt aika törppöä. Erikoisplussat tuolle IL "kohuotsikolle".
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minulle avautui, että tavaraa on sittenkin aivan saatanasti, kun niitä alkaa haalimaan kasaan kuljetusta varten. Parasta on se, että puolella kamoista en tee hevosen sukupuolielimen vertaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tässä tapauksessa syyllinen onkin se liian matala betoninen ylitystie eikä kuljettaja, joka kuorma-autoa ajoi.
Linkki vie siis omakaupunki.fi-sivustolle ja uutiseen, jossa "silta hajotti taas kuorma-auton.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kustannukset sairaalahoidosta valtiolle ovat olleet 350 000 dollaria vuodessa. Saattaa olla yksi syy kotiin siirrolle.

Ja ensi vuodelle Ariel Sharonin kotihoitoon on budjetoitu 320 000/350 000 $. Jotenkin veikkaisin, että piikki on auki tämänkin jälkeen, joskin budjetoitu summa voi kohtuullistua.

vlad.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämän olisi voinut laittaa Pitäisikö itkeä vai nauraa?-ketjuun, mutta koska asia avautui minulle niin pistetään tänne. Eli avautui, että Huispauksessa on järjestetty jo neljännet MM-kisat. Onhan se aina hyvä, että urheillaan. Vaikka olisikin luuta jalkojen välissä.

Pysyyköhän tuolla tavalla urheillessa "paikat" puhtaina?

e. Linkki vie Iltalehden uutiseen.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulle ei avaudu ketä on Bob Dailey. Google ei kerro koska en kysy.
Minä kuvittelin että tässä mainittiin henkilö nimeltä Bob Dailey. Minullekaan ei kyllä avaudu, ketä on Bob Dailey. Olisko joku bändi?
 

Wolves

Jäsen
Asia joka avautui

SM-liigassa ei enää ammuta rangaistuslaukauskilpailua eikä voittomaalikilpailua vaan...
 

Liitteet

  • JYP-HIFK.jpg
    JYP-HIFK.jpg
    92,5 KB · kertaa luettu: 748

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Katos. Yleensähän iltapäivälehdissä on jalkapallon kohdalla rangaistuslaukaukset, toistui useampaan otteeseen muun muassa kesän MM-kisojen yhteydessä.

Ei se voi olla niin vaikeaa erottaa kaksi lajia toisistaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Toinen esimerkki on Toporowski joka ennen jokaista erätaukoa luistelee kentänhalki muiden jo poistuessa pukukoppiin itkemään tuomareille.

Avautui, että suurin itkeminen tapahtuu näköjään jossain muualla, kuin kentällä.
Pari pilkkua ei olisi ollut pahitteeksi tuossa lauseessa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui, että suurin itkeminen tapahtuu näköjään jossain muualla, kuin kentällä.
Pari pilkkua ei olisi ollut pahitteeksi tuossa lauseessa.

On toisaalta hyvä, että Topo sai rauhassa luistella kentällä, kun muut olivat pukukopissa itkemässä tuomareille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Esa "Villen isä" Peltonen on syntynyt Oulussa ja on pelaajataustaltaan Kärppien kasvatti.

Niiin se vaan HIFK on vienyt valmentajan Oulusta, joku nuori lupauskin siellä pelaa jo toista kauttaan... vaan että Esa Peltonenkin.

Lieköhän olen ainoa tällä palstalla, jolta tämä tieto on mennyt ohi... Vaan nytpä avautui tämäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös