Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 712 530
  • 33 924

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Avautui, että Kate Perry (Kuka vittu on Kate Perry?) piereskelee paljon.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1666049 (Siinä oikein juttua aiheesta.)

Siis voi vittu, eikö niillä muka ole parempaa täytettä aviisiinsa.

Kilpaileva aviisi lataa astetta kovemman uutisen ilmoille: Facebook lakkautti Sirpa Pietikäisen Facebook-tilin!

Nyt on varmaan Pietikäisen rouvalla elämä kokonaan pilalla, ystävätkin ihmettelevät asiaa..
 

d2uce

Jäsen
Sony ericssonilla pystyy myös tämän lisäksi soittamaan 911.
Kaiken varalta.

En muista minkä merkkinen puhelin oli, mutta siinä sai 112 ja 911 lisäksi myös 08 näppäiltyä ruutuun näppäinlukon ollessa päällä. Vielä ei ole avautunut, mikä tämä maaginen "08" voisi olla.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
En muista minkä merkkinen puhelin oli, mutta siinä sai 112 ja 911 lisäksi myös 08 näppäiltyä ruutuun näppäinlukon ollessa päällä. Vielä ei ole avautunut, mikä tämä maaginen "08" voisi olla.

Jos tulee oikein kova hätä, ei yksykskakkoset auta, vaan pitää soittaa Ouluun Alatalon Matille.
 

Janda

Jäsen
En muista minkä merkkinen puhelin oli, mutta siinä sai 112 ja 911 lisäksi myös 08 näppäiltyä ruutuun näppäinlukon ollessa päällä. Vielä ei ole avautunut, mikä tämä maaginen "08" voisi olla.
Omalla Nokian puhelimella ainakin toimii noi kaikki kolme yhdistelmää näppäinlukosta huolimatta. Tuo maaginen 08 on muuten hätänumero Meksikossa. Muita toimivia näppäinlukon läpäiseviä yhdistelmiä ovat ainakin Australian hätänumerona toimiva 000 sekä ainakin Kiinassa, Japanissa, Saksassa ja Norjassa hätänumerona oleva 110.
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
MTV3:n säätyttö Mette Mannonen on "jo" 36-vuotias. Luulin kyllä selkeesti nuoremmaksi..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Marko Kiprusoff pelaa edelleen kiekkoa...

Niinpä, kun taas Ville Nieminen on jo lomalla.

Tajusin juuri, että serkkuni on hyvä maalivahti, kun ihan Kärppien junnuorganisaatiosta asti on kyselty pojan perään. Noh, ensi kaudella loikkaus Cowboysin C-junnujen veräjältä JHT:n vastaavien maalille ja eiköhän urakehitys jatku.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Se, että playoff-viikset olivat viimeeksi innovatiivinen ja kekseliään vitsikäs juttu lähinnä näiden kuvien ottoajankohtana. No ok, menivät vielä pari vuotta sitten ihan kivana hupailuna, mutta nyt kun räkäjarrut roikkuvat puolen joukkueen naamalla, niin olisiko aika keksiä vaihteeksi taas jotain uutta..?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Puolustusvoimien tarjoama jauheliha on yleisesti naudan paistiljauhelihaa. Spadet kumotkoon tämän väittämän jos siinä on jotain korjattavaa..
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Puolustusvoimien tarjoama jauheliha on yleisesti naudan paistiljauhelihaa. Spadet kumotkoon tämän väittämän jos siinä on jotain korjattavaa..
Meillä, se vähä mitä käytettiin, oli ihan tavallista sika-nautaa. Tuota raaka-ainetta käytettiin sen kerran tai kaksi koko E-kaudella. Itse olin kolmea viikkoa lukuunottamatta koko E-kauden metsässä.

Mulle avautui tänään se kuinka vähän oikeastaan tiedän pienen ihmisen kehityksestä. Jatkuvasti pitää kysellä vaimolta pojan kehityksestä.

"Miksei jätkä jo hikoile?"
"Joko pojalle voi kohta antaa kotiruokaa soseutettuna?"
"Miksi ei?"

Tässähän tuntee itsensä taas kolme vuotiaaksi.

"Minkä takia?"
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Puolustusvoimien tarjoama jauheliha on yleisesti naudan paistiljauhelihaa. Spadet kumotkoon tämän väittämän jos siinä on jotain korjattavaa..
Ei ole tietoa mikä on spade, mutta väittämäsi on perätön. Varsin suuressa liha-alan yrityksessä työskennellessäni toimitin päivittäin satoja kiloja jauhelihaa eri muonituskeskuksiin ympäri Suomen. Puolustusvoimille ei mennyt grammaakaan paistijauhelihaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ok. Pelikirjani on siis pettänyt pahasti tässä väittämässäni. Tottakai järki kertoo sen ettei siellä mitään kalleinta raaka-ainesta tarjoilla vaan mennään halvimman mukaan. Olettamukseni johtaa siitä että intin jauhelihalla maustetut sapuskat olivat ihan mautonta paskaa vaikka toki siitä maustamalla sai ihan hyvää (jos ehti). Kotioloissa olen huomannut että paistijauheliha on surkeinta jauhelihaa, esim. perus sika-nauta hakkaa paistijauhelihan 100-0, jos ei muuten niin maun puolesta mikä on ainankin itselleni tärkein lähtökohta ruoan laittamisessa. Kiitos.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kotioloissa olen huomannut että paistijauheliha on surkeinta jauhelihaa, esim. perus sika-nauta hakkaa paistijauhelihan 100-0, jos ei muuten niin maun puolesta mikä on ainankin itselleni tärkein lähtökohta ruoan laittamisessa. Kiitos.
Niinpä. Ravintoloissakin laitetaan vaan paljon rasvaa ja suolaa, että maistuisi paremmalta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei ole tietoa mikä on spade, mutta väittämäsi on perätön.

Spade= Sotilaskeittäjä.

Musta piti tulla spade, mutta olin sen koulutuskurssin ajan kipeänä ja sitten musta tulikin leipuri...
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Avautui. että neuvola tarkoittaa nimensä mukaisesti paikkaa, josta raskaana olevat ja pienten lasten vanhemmat saa neuvoja. Kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää.

Avautui tuossa hiljattain myös se, että Konsta Hietanen = tenavatähti = pallonpotkija = Poika ja ilves -näyttelijä ja Konsta Hiekkanen = Jimi Pääkallo on täysin eri henkilö eli se idiootti siinä jossain roskabändissä, Tyrävyökö se oli.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Selattuani sählysääntöjä (taas) avautui, että kyse on täydellisesti valeurheilusta ja about turhimmasta "urheilulajista" ikinä. Pelit ilmeisesti ratkotaan puuhelmien lukumäärällä ja geelihyppyrin jyrkkyydellä, sääntöjen pohjalta pelihän on pahempaa puppelointia kuin futis, jossa sentään jonkinlainen kontakti on sallittua.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Selattuani sählysääntöjä (taas) avautui, että kyse on täydellisesti valeurheilusta ja about turhimmasta "urheilulajista" ikinä. Pelit ilmeisesti ratkotaan puuhelmien lukumäärällä ja geelihyppyrin jyrkkyydellä, sääntöjen pohjalta pelihän on pahempaa puppelointia kuin futis, jossa sentään jonkinlainen kontakti on sallittua.

Käyppäs kokeilemassa Porin paikallisessa kaljaliigassa (kirjaimellisesti), ei ole pelit tylsiä ja kyllä siellä kontaktia saa. Olen itse nähnyt kun kaveria on taklattu kaukalon läpi, "avojääpommeja" olen nähnyt pari ja jopa tappelun. Pelaajista noin 50% on jäätävässä darrassa ja noin 10% on vielä ei niin pienessä sievässä. Tuomarit eivät näe mitään ja omien kokemusten perusteella voin sanoa, että maalivahtia pahoinpidellään mahdollisimman paljon. Tuohon liigaan sopisi kyllä termi "aina sattuu ja tapahtuu".

Minulle taas avautui tätä kirjoittaessa kuinka paljon tekeekään mieli takaisin salibandykentille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös