Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 847 832
  • 34 479

Blunttis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat KalPa
Ylen mestareidenliigan studioisäntä on tullut kaapista. Huulet punattu, kulmakarvat muotoiltu ja kampauskin muuttunut. Okei, voi olla maskeerajan käytännönpila myös.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ylen mestareidenliigan studioisäntä on tullut kaapista. Huulet punattu, kulmakarvat muotoiltu ja kampauskin muuttunut. Okei, voi olla maskeerajan käytännönpila myös.

Itselleni avautui juuri, että mies huomaa tuollaiset asiat toisesta miehestä. Varsinkaan, kun meikki ei mielestäni mitenkään rajulta vaikuttanut.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Minulle avautui, että kaikki kirjoittajien välinen vittuilu ynnä muu OT-penailu tässä ketjussa pitää aina aloittaa sanoilla "minulle avautui".
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
En ole syönyt sieniä! Jos tosiaan noista BB-talon asioista lyödään jopa vetoa niin minulle avautui että tuo epäily on aika vakavaa laatua!
Allekirjoittaneelle ei kuitenkaan vielä avautunut mistä sait päähäsi asian, että olisin jollakin tavalla mukana jossain vedossa.

PS. En tarkoittanut aikaisemmassa viestissä loukata. Ihmettelen vain mistä tämä säätö kumpuaa.

Edit. Jatko mielummin yksityisviesteinä. Ei ole tämän ketjun asia puida tällaista.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuohon BB-hommaan liittyen...tai siihen että joku jaksaa perustaa "nettiadressin" moisen draaman (tai epäilyn siitä mennäänkö draamassa oikein) takia avasi minulle tämän asian:

KUINKA TYHMIÄ IHMISIÄ TÄÄLTÄ LÖYTYYKÄÄN
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Television kännykkäpelit eivät olekaan aivan perseestä, tajusin kun vilkaisin (lue: tuijotin, ehkä hieman kuolasinkin) Subin jotain sanapeliä juuri nyt!

Herranjumala!

Jostain syystä minullekkin avautui näiden pelien perimmäinen tarkoitus juuri äsken.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Television kännykkäpelit eivät olekaan aivan perseestä, tajusin kun vilkaisin (lue: tuijotin, ehkä hieman kuolasinkin) Subin jotain sanapeliä juuri nyt!

Herranjumala!
Ei pääse töllön ääreen. Mikä syy???! Onko siellä joku uusi juontaja? Tai onko pelin ideana vähentää jonkun daamin vaatetusta vai mikä? Tosin klo on 14:00 ettei tuo taida olla mahdollista.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei pääse töllön ääreen. Mikä syy???!
TISSIT! Kai noiden työsopimuksessa lukee, että varustusta on suotavaa esitellä mahdollisimman rohkealla tavalla. Josko sillä sitten saa lisää soittoja, vai tekstareitako tuonne lähetellään. No, hällä väliä, töllö mutella niin kyllä tuota katselee.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Television kännykkäpelit eivät olekaan aivan perseestä, tajusin kun vilkaisin (lue: tuijotin, ehkä hieman kuolasinkin) Subin jotain sanapeliä juuri nyt!

Herranjumala!

Mitä helvettiä. Luin tätä ketjua ja menin kuola valuen avaamaan telkkaria. Sub auki ja tsadam. Siellä on joku helvetin musta sammakko hieromassa käsiään yhteen. On palstalaisilla ihmeelliset kuolauksen kohteet.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Tuohon BB-hommaan liittyen...tai siihen että joku jaksaa perustaa "nettiadressin" moisen draaman (tai epäilyn siitä mennäänkö draamassa oikein) takia avasi minulle tämän asian:

Minulle se avasi kyllä sen, että ilmeisesti voittajasta vetoa lyöneitä on useita, ja varmasti v*tuttaa jos homma onkin sopupeliä kuin pesäpallossa konsanaan.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Minulle avautui, että SM-liigassa pelaa tällä hetkellä kolme aikuisten maailmanmestaria, ja he kaikki pelasivat tänään Hakametsässä.

Korjatkaa joku jos unohdin jonkun mestarin.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Minulle avautui, että SM-liigassa pelaa tällä hetkellä kolme aikuisten maailmanmestaria, ja he kaikki pelasivat tänään Hakametsässä.

Korjatkaa joku jos unohdin jonkun mestarin.

Marko Kiprusoff?
 
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kävin juuri Dollyltä hakemassa ruokaa, seuraava asiakas minun jälkeen oli noin 14v. poika. Sanoin hänelle, että mene kotiasi nukkumaan. Hän sanoi, että haista paska vanhus.

Näin joensuussa, Ja Minä olen 28- vuotias....

Eli siis nykyiset nuoret kehittyy ainakin ennen minua...
 

scholl

Jäsen
Avautui se, että Urheilulehdessä ei näytä olevan mitään käsitystä kuka on Esko Seppänen. Kuvassa on sivuilla joku nuorempi jätkä kuin mitä edes Esko Seppäsen kumpikaan poika on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös