Ylen mestareidenliigan studioisäntä on tullut kaapista. Huulet punattu, kulmakarvat muotoiltu ja kampauskin muuttunut. Okei, voi olla maskeerajan käytännönpila myös.
Totta tuo, että ironiaa en huomannut - sairaan vaikea laji. Mutta se ei muuta sitä, mitä aiemmassa viestissä kirjoitin.
Tuliko tämä viesti oikeaan osoitteeseen? Ihmettelen suuresti mikäli tuli.Tässä lisää "vettä myllyyn"! Menikö äänestys tosiaan ihan oikein!
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200809168276695_bb.shtml
Tuliko tämä viesti oikeaan osoitteeseen? Ihmettelen suuresti mikäli tuli.
Avautui se, että taidat olla syönyt hieman liikaa sieniä.No minulle avautui että olin ehkä oikeassa aikaisemmassa viestissäni kun epäilin BB-äänestyksen "laillisuutta"!
Avautui se, että taidat olla syönyt hieman liikaa sieniä.
Allekirjoittaneelle ei kuitenkaan vielä avautunut mistä sait päähäsi asian, että olisin jollakin tavalla mukana jossain vedossa.En ole syönyt sieniä! Jos tosiaan noista BB-talon asioista lyödään jopa vetoa niin minulle avautui että tuo epäily on aika vakavaa laatua!
Television kännykkäpelit eivät olekaan aivan perseestä, tajusin kun vilkaisin (lue: tuijotin, ehkä hieman kuolasinkin) Subin jotain sanapeliä juuri nyt!
Herranjumala!
Ei pääse töllön ääreen. Mikä syy???! Onko siellä joku uusi juontaja? Tai onko pelin ideana vähentää jonkun daamin vaatetusta vai mikä? Tosin klo on 14:00 ettei tuo taida olla mahdollista.Television kännykkäpelit eivät olekaan aivan perseestä, tajusin kun vilkaisin (lue: tuijotin, ehkä hieman kuolasinkin) Subin jotain sanapeliä juuri nyt!
Herranjumala!
TISSIT! Kai noiden työsopimuksessa lukee, että varustusta on suotavaa esitellä mahdollisimman rohkealla tavalla. Josko sillä sitten saa lisää soittoja, vai tekstareitako tuonne lähetellään. No, hällä väliä, töllö mutella niin kyllä tuota katselee.Ei pääse töllön ääreen. Mikä syy???!
Television kännykkäpelit eivät olekaan aivan perseestä, tajusin kun vilkaisin (lue: tuijotin, ehkä hieman kuolasinkin) Subin jotain sanapeliä juuri nyt!
Herranjumala!
Tuohon BB-hommaan liittyen...tai siihen että joku jaksaa perustaa "nettiadressin" moisen draaman (tai epäilyn siitä mennäänkö draamassa oikein) takia avasi minulle tämän asian:
Minulle avautui, että SM-liigassa pelaa tällä hetkellä kolme aikuisten maailmanmestaria, ja he kaikki pelasivat tänään Hakametsässä.
Korjatkaa joku jos unohdin jonkun mestarin.
Korjatkaa joku jos unohdin jonkun mestarin.
Eepi Hämäläinen?
Vaiko ihan Lukon vaihtoaiitiossa valmentajan ominaisuudessa?Tietääkseni syö hodareita katsomon puolella.
Vaiko ihan Lukon vaihtoaiitiossa valmentajan ominaisuudessa?