Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 747 238
  • 34 010

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Traci Lords aloitti mainstream-uransa tänään esitetyssä Macgyver jaksossa. Macille heitetty "I don't mind a crowd" puhuttaessa ahtaista paikoista sai hieman lisäväriä...
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Inside the Actors Studio -ohjelmasta tuttu James Lipton onkin jo 82-vuotias. Olen elänyt siinä uskossa, että ko. kaveri olisi maksimissaan 60v. Freesi pappa, sanoisin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minulle on avautunut taalla etelan auringon alla monikin asia. Mutta olen huomannut, etta Ruotsin ja Norjan kielet eivat olekaan niin samanlaisia kuin olen luullut. Puhun ja ymmarran sujuvasti Ruotsia, mutta sen jalkeen, kun loysin itselleni norjalaisen tyton, huomasin etten ymmarra ihan kaikkea mita neiti minulle horisee.
 

d2uce

Jäsen
Idolsista pinnalle ponnahtaneen Ari Koivusen lisänimen monimuotoisuus "avautui" tänään töissä.

Hevi-Ari.

Eli HedelmäVihannes-Ari. Mielestäni erittäin kuvaava lisänimi. Jos Ari Koivunen olisi McDonald'sin tuote, olisi hän hedelmäpussi.

tai

Hevi, eli Heavy-Ari. Erittäin sarkastinen lisänimi n. 42kg painavalle teinitytölle, kieltämättä. Nerokas, kertakaikkiaan.
 
Minulle avautui, että Firefox-selaimen logossa on nimensä mukaisesti tulikettu, sekä maapallo. Yleensä tuo kuvake on kovin pienenä ja olen tarkastellut sitä varsin ohimennen, mutta eihän se nyt selitykseksi riitä.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Että yuotubesta löytyy ihan älytön määrä biisejä. Miten tuo on edes mahdollista? Siis ettei mitkään tekijän oikeudet tms. kiellä tuota touhua?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Hevi, eli Heavy-Ari. Erittäin sarkastinen lisänimi n. 42kg painavalle teinitytölle, kieltämättä. Nerokas, kertakaikkiaan.
Minä olen aina kutsunut kyseistä lapsukaista Fieveliksi, sillä kaverihan on ihan kuin kaksi marjaa Fievel Mousekewitzin kanssa (pitää tunnustaa sukunimen jouduin googlettamaan). Tässä vielä todisteet:

Fievel Mousekewitz:
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/idols_2007/semifinaaliennakot/413010.jpg

Ari Koivunen:
http://www.dvdnet.fi/catalog/images/FievelMatkallaVilliinLanteen.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla avautui että pikakahvikin voi olla hyvää. Tässä on jokunen yövuoro edessä eikä viitsi maksaa 90c/kuppi automaattikahvista. Skippasin kaupassa pahaksi todetut halpiskahvit ja päädyin Nescafe Alta Rica pikakahviin. Ja tämähän on oikeasti hyvää, parempaa kuin moni suodatinkahvi mitä on tullut juotua. Suomen Nescafen valikoimissa tuota ei näytä olevan.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Avautui, että perkele, on Guns'n'Roses tehny niin vitun kovaa rokkia aikanaan.
Tässä just soi mm. Coma, Garden of Eden ja muutama muu suosikki ala-asteajoilta, tuskin koskaan annan anteeksi että tämän orkesterin päästin unhoittumaan n.15 vuoden ajaksi.

Tätäpä sitten kuunnellaan koko vitun juhannus (se aika mitä en töissä vietä), järjestyksessä Appetite for destruction, Use your illusion I ja II.

Siinäpä sitä. Ja kun kaikki on kuunneltu, niin alusta :)

Väliin toki vois RHCP:n BloodSugarSexMagikin kuunnella, ja jottei totuus unohdu, niin Slayerin Reign in blood sekä Metallican ...and justice for all voisivat aina välillä olla soitossa.

On tää hienoa.

editti: puhutaan asioista oikeilla nimillä, HemmoP:lle kiitokset oikoluvusta
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuo Youtuben arvailu mitä mahdankaan haluta seuraavaksi kuunnella toimii aivan uskomattoman hyvin. Hieman kun kirjoittaa nimeä alusta, niin johan siinä on kaikki. Hassu juttu, että se melko usein onkin juuri tuon yhtyeen tämä kappale.

Homma toimii myös pelkällä kappaleen nimellä.
 

HemmoP

Jäsen
Tätäpä sitten kuunnellaan koko vitun juhannus (se aika mitä en töissä vietä), järjestyksessä Appetite for your destruction, Use your illusion I ja II.


On tää hienoa.


Äläkä toki unohda "Lies" tai "Spagetti incident" levyjä, jälkimmäinen on mainettaan parempi ja ensimmäinenkin ihan siedettävä vaikka onkin live-feikki neljän kappaleen osalta....

niin, ja se on "Appetite for destruction"
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Oranssiin Gilletten Fusion Power -partahöylävarteen menee hyvin kiinni pelkät sinisemmät Fusion terät ja hyvin täriseekin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Että Jatkoajan keskustelupalstan aiempi ulkonäkö ei ollutkaan nykyistä parempi.

Huh, muistan kuinka itsekin kirosin "uudistusta". En siksi, että pitäisi olla erikoisen muutosvastarintainen vaan siksi, että mitä helvetin järkeä on mennä muuttamaan hieno ja toimiva ulkonäkö.

Hämeenlinnaan lähtee kai aika harvoin positiivista palautetta, nyt lähtee. Kiitos.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Ja Ukrainassa 768 suomalaista. Mitä hittoa ne siellä tekee? Yllättävän iso on myös Kanadan suomalaisten lukumäärä, 114 690.

Huomaattehan, ettei kyseessä ole Suomen kansalaisuus vaan etninen suomalaisuus. Neuvostoliitossa asui merkittävä määrä inkerin- ja suomensuomalaisia, tätä perua Ukrainassakin varmasti valtaosa näistä asuu. Toki myös komennustyöläisiä jne. on.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
YLE:n TV1:ltä tänään klo 10:40 tuleva ohjelma 'Yön laulajia' ei kerrokaan Jussi Hakulisesta ja Olli Lindholmista.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Satakunnassa on kunta nimeltä Lappi.
Lapissa on kunta nimeltä Satakunta.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Googletin vihdoin vastauksen kysymykseen joka on aina silloin tällöin tullut mieleen, eli: mikä jengi on jäädyttänyt eniten pelinumeroja. Oikea vastaus on Boston Celtics, joka on jäädyttänyt 21 numeroa. NHL jengeistä Montreal Canadiens on taas jäädyttänyt 13 numeroa, joka on neljäneksi eniten amattiurheilussa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Voicen radiokanava on yhtä kuin:
Simple Plan - Your love is lie
Leona Lewis - Better in time
Kelly Rowland - Work (taisi tulla 7 tunnin aikana 8 kertaa)
Apulanta - Kuuma kesä (Popeda cover)

" Monipuolisemmin hittejä"
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Oranssiin Gilletten Fusion Power -partahöylävarteen menee hyvin kiinni pelkät sinisemmät Fusion terät ja hyvin täriseekin.

Haha, täysin sama asia avautui minulle eilen. Tosin mielestäni tärinästä ei ole mitään hyötyä, joten sitä ei tule käytettyä.

Eikös nuo siniset ole hieman halvempiakin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös