Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 761 401
  • 34 063

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Foreca ennustaa jopa golfsään.
 

Liitteet

  • IMG_0298.jpeg
    IMG_0298.jpeg
    85,2 KB · kertaa luettu: 200

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Miksi?

Suvaitsevaisuus?
Suvaitsevaisuushan on jossain leirissä käännetty niin, että jonkun itseään suvaitsevana pitävän pitäisi suvaita ihan mitä vaan. Eihän se niin mene, enkä minäkään itseäni pidä suvaitsevana, vaikka varmaan kaikki minua siihen leiriin tyrkkääkin. Ei minua kiinnosta kettujakaan suvaita jotain vähemmistöille vittuiluja, eikä minun pidäkkään.

 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
En viihdy keskustan pubeissa. Nyt puhutaan Lontoosta. Viime Lontoon reissulla 2007 oli ihan kivaa pubeissa lasten äidin kanssa, mutta silloin majoitummekin Crystal Palaceen emmekä ytimeen.

Aina olen kyllä tykännyt ja tyķkään vieläkin brittien pubikulttuurista, mutta kun täällä se on äänekkäämpi kuin suomalainen yökerho. Ei minua varten kun halusin vain jossain hiljaisessa nurkassa juoda sen olueni rauhassa.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miksi?

Suvaitsevaisuus?
En tiedä, mutta nyt kun ajattelin asian niin, että jos omat pojat vaikka käyttäisivät sitä sanaa kadulla jostain ihmisestä, niin aivan varmasti puuttuisin asiaan. No jos ei ole soveliasta sanoa ihmisestä kadulla noin, niin onko se yhtään sen soveliaampaa sanoa noin ihmisestä tällä palstallakaan?

Nimimerkillä 8 viestiä siinä ketjussa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Katsomoa pystyy katsomaan näköjään Englannissakin, vaikka ei ole EU enää. Huvikseni kokeilin ja pystyinkin näyttämään teineilleni Kapen roastin, jossa olin puolisoni kanssa katsomossa. Lapset kyllä nauroivat ihan kunnolla. Vanhempi totesi, että haluaa tuonne katsomoon, mutta sinne varmaan ikäraja. Joo on 18v, mutta vanhemman seurassa 16.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuossa pari päivää sitten kerroin, että olin pari vuotta sitten maksanut suunnilleen satasen verran ylimääräistä asuntovuokran mukana, jotka kaupunki sitten lupasi palauttaa minulle. No, nyt se on sitten tapahtunut, mutta kauniisti sanottuna hämmentävällä tavalla: kolme palautusta ovat kooltaan 2, 01 euron verran, yksi tasan kolmen euron ja viimeinen vähän päälle 87 euroa. On tuo byrokratia sitten erikoinen asia.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tuossa pari päivää sitten kerroin, että olin pari vuotta sitten maksanut suunnilleen satasen verran ylimääräistä asuntovuokran mukana, jotka kaupunki sitten lupasi palauttaa minulle. No, nyt se on sitten tapahtunut, mutta kauniisti sanottuna hämmentävällä tavalla: kolme palautusta ovat kooltaan 2, 01 euron verran, yksi tasan kolmen euron ja viimeinen vähän päälle 87 euroa. On tuo byrokratia sitten erikoinen asia.
Kun olin työllistettynä ja tuli palkankorotus niin sain erikseen oliko 7€ tjsp. Työkamu kuka oli just aloittanut sai 2€...
Ei tietenkään laitettu seuraavan kuun palkkaan vaan tosiaan erikseen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nimi jopo tulee sanoista jokaisen polkupyörä. Ilmeisesti alunperin nimenomaan kirjoitettiin pienellä alkukirjaimella.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo synttärit kun oli niin Lidlistä saa sovelluksella sen ilmaisen suklaalevyn jne. mitä näitä nyt on, mutta näköjään Mäkkärissäkin sai Bic Mac -ateriasta jonkun n. kolmen euron alennuksen. Kaljat vaan joutuu maksamaan normaalilla hinnalla, paitsi tietty Malmin baareissa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En muista, toimiiko ihan kaikissa sovelluksissa, mutta useimmissa. Paina sitä välilyöntiä pitkään, niin että tunnet värähdyksen. Tai kirjaimet katoaa näppäimistöstä. Sen jälkeen toimii.
No nyt mäkin osaan! Paljon näppärämpi kuin se tekstin päällä sohiminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös