Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 759 075
  • 34 053

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minulle avautui tänään, kuinka onnelisessa asemassa saan olla...

Rippileiristä ja Raamatusta on jäänyt joskus mieleeni tämä sananlasku (piti toki tarkistaa):

"Hulluus on ilo sille, joka on mieltä vailla, mutta ymmärtäväinen mies kulkee suoraan."

Minulle on kauan sitten avautunut se asia, että niillä jotka ovat "mieltä vailla" on niin hemmetin paljon helpompi elämä, kuin meillä ei-hulluilla. Tarkoitan nyt niitä "hulluja" kuten mainitsemasi autistiset lapset, jotka elävät onnellisen tietämättömänä julmasta maailmasta omassa pehmoisessa kuplassaan. Monesti toivoo, että olisipa itsekin...

"Ymmärtäväiset miehet" kulkevat suoraan niska kyyryssä kohti uusia vastoinkäymisiä, kuten minä. Ollapa tavallinen taaplaaja 80 pisteen ÄO:lla ilman sydänkohtauksen partaalle vieviä ahdistuksia, invalidisoivia masennuksia, vilinä- ja hulinavaiheita ilman unta moneen vuorokauteen ja mitä kaikkea bipolaarihäiriö niskaan kaataakin. Jos joku haluaa lisätietoa, menköön lukemaan depressioketjua...

Paranoidiset skitsofreenikot ja muut painajaismaisissa psykooseissa elävät ovat sitten eri asia. Sääli heitä, sitä kohtaloa ei voi toivoa edes pahimmalle vihamiehelleen.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
jahas, siitä oletmitäsyötvosun suosittelemasta 2,2% rasvaa sisältävästä kinkusta tulee hyvinkin pekoninmakuista kun sitä vähän käristää....oliiviöljyllä

ja voin kertoo että on HALPAA!

tää ois myös ihmettelyketjun kamaa...
 

d2uce

Jäsen
Dominator ja Terminator kuulostavat melko paljon samalta. Upea aksentti.

Olen tämän joskus ennenkin pannut merkille, mutta tässä Stanley Cupin jälkimaininkeja ja haastatteluja katsellessa muistui taas mieleen.
 

Simba

Jäsen
Tänään avautui, että yleisurheilu on kyllä loistava laji paikan päältä seurattuna. Etenkin 18-v naisten kolmiloikka oli mukavaa katsottavaa.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulle on avautunut myös sellainen asia että naisten 100 metrin juoksua on mukavinta seurata lähtöviivan takaa juuri vähän ennen lähtölaukausta!
 

Rocco

Jäsen
Golfvirta ei ole englanniksi Golf-, vaan Gulfstream.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Avautui lopullisesti se, että yksi työpaikan esimiehistä on, paitsi uskomattoman typerä ja rajoittunut, myös ns. johtamistapojensa puolesta täysin väärässä hommassa. Se, että ylempi johto asettui tappelussamme tämän läskiperseen puolelle, ei ämmän toiveista huolimatta saa minua vaihtamaan työpaikkaa, saati antamaan syytä potkuihin. Ainakaan tänä vuonna.
 

cobra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManUtd
Avautui, että Tim Stapletonin isäpappa Mike Stapleton on myös pelaillut kotoisessa SM-liigassamme.

edit. Höpönlöpö ja hevonkukkua.
 
Viimeksi muokattu:

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins

cobra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManUtd
Eivät ole kyllä wikipedian mukaan isä ja poika. Ikäeroakin vain 16 vuotta ja toinen on jenkki, toinen kanukki: http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Stapleton

Vai onko Suomessa pelannut monta Mike Stapletonia?

Kappas.. tulipas pienissä kaljahöyryissä luettua HFBoardsilta Lontoota heikolla menestyksellä.
Ei tosiaan ole Mike ja Tim sukulaisia.

Hiukan pistikin ihmetyttämään, että miten on tuollainen päässyt ohi silmien.. no nyt se meni myös ohi aivojen.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Nimim. Maple Leaf on Alpon saunakavereita.

Mukavaa, että tämä asia "avautui" sinulle. Nyt sen täytyisi "avautua" vielä minulle, koska en ole koskaan ollut yhdenkään Alpon kanssa saunassa, ainakaan tietääkseni.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Totokin on näköjään hajonnut muutama päivä sitten Lukatherin lähdettyä bändistä. Tuli kyllä ihan puskista.

Ensin lähti Paich "väliaikaisesti" sitten Porcaro jättäytyi pois terveydellisten syiden vuoksi. Jos Paich olisi ilmoittanut jättävänsä bändin lopullisesti silloin kun jäi pois kiertueilta, olisi Toton taru loppunut jo silloin. Lukatherilta ainoa oikea ratkaisu. Myöskin ainoa, jolla jäljellä olevista oli oikeus tehdä tuo ratkaisu.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Avautui, että norjalaisbändi A-Ha on myynyt enemmän levyjä kuin Depeche Mode.

Maailmassa on virhe.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että ei kannata syödä samaan aikaan kun katsoo Saksan matsia. Laatta meinasi lentää, on meinaan sen verran ruman näköisiä nuo sakemannit.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kun on EM-kisoihin päästy tässäkin ketjussa, mainittakoon huomanneeni Tshekin kansallishymnin olevan kuin mustavalkoisesta hempeästä elokuvasta, kappaleen takia toivon noita takatukkia jatkoon. Löytyyhän se varmasti tuolta juutuubistakin mutta kun ei viitsi etsiä.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Avautui (tai palomies kertoi) yksi syy lisää miksi hissiä ei saa käyttää tulipalon aikana. Toki virta voi katketa, hissin koneisto tuhoutua jne. mutta lisäksi jos hissillä sattuu menemään alas kerrokseen, jossa palaa niin palokaasut pääsevät hissiin ovien avautuessa ja mm. savu estää valotunnistimia sulkemasta hissin ovia. Siinähän sitten grillaantuu avonaisessa hississä ihan kaikessa rauhassa kun ovet ei mene kiinni ja hissi ei pääse kerroksesta pois.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
En tiennytkään, että joskus joissain paskalehdistöissä mainostettu Anna Abröö tms on muusikko. Juuri kotiin tullessa, ihmettelin kun Kuusisaaresta kuuluu joku radiosta tuttu sävel, ihan livenä. Tutkimukset osoittivat kyseessä olevan nimenomaan Anna Abreau. Jännää, että olen näinkin tietämätön suurista muusikoistamme.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös