Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 747 154
  • 34 010

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minulle avautui että kun poimii lauseen sieltä, toisen täältä, saa sisältöä muuttamatta irti hyvinkin paljon jo valmiiksi hieman rohkeita juttuja sivuavista postauksista. Kaikki kunnia siis vatkaajille, manuualisesti hoitaville ja turauttajille! Rohkeasti esiin loputkin, se on luonnollinen juttu hei, luonnollinen juttu.g

Minulle tosin avautui ilmeisesti taas myös omia likaisia puoliani. Anteeksi.

Hienoa!

Poimimalla lauseen sieltä ja toisen täältä voi saada aikaan mielenkiintoisia lainauksia. Ainakin jos erottaa asiat asiayteyhteyksistään.

Seuraavassa omiasi kun tälle linjalle lähdetään. Paljon pahempiakin olisi voinut lainata, mutta onneksi olen nyt ihan hyvällä tuulella.

Golden AWe kirjoitti:
Janne kaatui pelastaessaan kadun yli kävelevää mummoa rattijuopolta kaaharilta.

Samaan tyyliin paniikkihäiriö-sairauteenkin liittyy jonkinmoinen täysin turha negatiivinen kaiku tuon "paniikki"-sanan kanssa. Vaikeuttaa varmasti monen paranemistakin, ennakkoluulot ja väärä suhtautuminen.

Olemme alemmuudessamme siis verrattavissa "mokkakikkeleihin".

Mietitään nyt vähän sitä että mitä ja miten lainaillaan.

Old TJ
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Old TJ, olemme puhuneet koko ajan kermavaahdosta.

*****

Minulle aukeni tuossa äsken että Samu Haber on herkkä kritiikille. Raporttia tulossa mutta mittava keskustelumme johti toimiin jossa minun käskettiin mennä hoitoon. Samu ei tainnut tietää että olen jo hoidossa. Kerroin tämän ystävällisenä eleenä kyseiselle popparille.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Old TJ, olemme puhuneet koko ajan kermavaahdosta.

*****

Minulle aukeni tuossa äsken että Samu Haber on herkkä kritiikille. Raporttia tulossa mutta mittava keskustelumme johti toimiin jossa minun käskettiin mennä hoitoon. Samu ei tainnut tietää että olen jo hoidossa. Kerroin tämän ystävällisenä eleenä kyseiselle popparille.

Niinpä. Omassa viestissäsi tänään klo 14:16 ei missään kohtaa omaa viestiäsi eikä myöskään yhdessäkään lainauksessa esiinny tuota alleviivaamaasi ja mielestäsi keskustelun kohdetta eli sanaa kermavaahto. Hienoa keskustelua asiasta jota ei voi viestissään edes mainita. Keep up the good work!

Tästä asiasta lopetan tähän tämän mukahauskuuttelun. Hyvin yritit. Aika heikosti onnistuit.

Old TJ
 

Cube

Jäsen
Löytyi näköjään viina, jota maistuu juoda vähän enemmänkin raakana. Saa nähdä jääkö tähän yhteen kertaan vai onko pitkäkestoisempi juttu. En olis oikeastaan uskonut, mutta uskoin kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Löytyi näköjään viina, jota maistuu juoda vähän enemmänkin raakana. Saa nähdä jääkö tähän yhteen kertaan vai onko pitkäkestoisempi juttu. En olis oikeastaan uskonut, mutta uskoin kuitenkin.

Ainoa viina mitä itse olen pystynyt kiskomaan raakana hieman normaalia enemmän on thai(?)viski nimeltä Master Blend. Jopa vaimoni pystyi sitä kaatamaan kitusiin raakana, vaikka sanookin inhoavansa viskiä.
Mitä tämä sinun viina on?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselleni avautui vasta joku aika sitten, että näyttelijä Ville Virtanen on Jukka Virtasen poika. Kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää.
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Nimimerkien Scholl ja Daespoon takana kirjoittelee vain yksi ja sama trolli.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ranskalaiset perunat ovat nimeltään ranskalaisia perunoita ainakin osaksi sen takia että ranskikset tunkevat niitä ihan oikeasti jokaisen ruoan lisukkeeksi...nm. ranskalaisia patongin sisällä.

Lisäksi avautui se, ettei Suomi loppupeleissä ole yhtään Ranskaa kalliimpi ruoka-asioissa, paitsi nyt viinissä.
Ihan samalla lailla ähläm-kebab-annos maksaa sen 7-8 euroa kuin Suomessakin, tosin on laadultaan parempi. Mutta ero sitten tulee rafloissa siinä, että viinilasi maksaa 2 euroa vrt. 5-10 Suomessa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä tämä sinun viina on?

Veikkaan limuviinaa.


Itselleni avautui se, että Suomen talouspoliikka on taas kerran menossa päin persettä. Eikä asiaa auta yhtään se, että Suomen pankin rahapolitiikka- ja tutkimusosaston päällikkö Antti Suvanto pitää vaarana hintojen ja palkkojen nousun linkittymistä.

Ihanko totta Antti? Eivätkö yritykset otakaan katteestaan viime vuoden reilun 5 prosentin palkankorotuksia, vaan julmetut laittavat ne kuluttajahintoihin? Pöyristyttävää!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mutta ero sitten tulee rafloissa siinä, että viinilasi maksaa 2 euroa vrt. 5-10 Suomessa.

Kaikessa muussa juomassa ero taitaakin sitten olla toisinpäin: oli kyse sitten bissestä tai kahvista.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ranskalaiset perunat ovat nimeltään ranskalaisia perunoita ainakin osaksi sen takia että ranskikset tunkevat niitä ihan oikeasti jokaisen ruoan lisukkeeksi...nm. ranskalaisia patongin sisällä.
Ja nyt laajennan maailmankatsomustasi vielä lisää: ranskalaiset perunat ovat kotoisin Belgiasta!
 

Cube

Jäsen
Mitä tämä sinun viina on?
Becherovka. Onhan sitä ennenkin tullut kitattua, mutta harvemmin raakana olen paljoa kokeillut. Aika kivasti tuntui kuitenkin silläkin tavalla uppoavan, vaikka normaalisti en siis viinoja viinoina tykkää todellakaan suoraan pullosta vetää. Toisaalta tuli siitä darra näköjään tuollakin tyylillä.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Becherovka. Onhan sitä ennenkin tullut kitattua, mutta harvemmin raakana olen paljoa kokeillut. Aika kivasti tuntui kuitenkin silläkin tavalla uppoavan, vaikka normaalisti en siis viinoja viinoina tykkää todellakaan suoraan pullosta vetää. Toisaalta tuli siitä darra näköjään tuollakin tyylillä.

Mutta se voittaja-olo niiden pussyjen rinnalla, jotka sitä Bacardi Breezeriä joivat sinun vetäessä raakana tiukkaa pullosta. Never forget!
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Juuri äskettäin huomasin..

... että "Lemmikkipalsta", ja sieltä löytyvä keskustelu sisältääkin yllättävän "reipasta" meininkiä, mimmit siellä mm. kehuskelevat fyysisillä ominaisuuksillaan... TJEU: http://www.lemmikkipalstat.net/cgi-bin/palsta/Ultimate.cgi

..ja varsinkin osasto "päivänpeili" :)

Hassua, katselin koiralleni hoito-ohjeita ja kaikkea sitä löytää.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ja nyt laajennan maailmankatsomustasi vielä lisää: ranskalaiset perunat ovat kotoisin Belgiasta!

Jotain tällaista muistelinkin, mutta onneksi rautatiefirman säätäessä sitä saikin lisäpäivän ranskanmaalla että tämänkin asian pystyi testaamaan lentokenttähotellin raflassa...annoksen lisukkeena ylläriylläri ranskiksia.

Hintatasoon kyllä palatakseni hinnat ovat tosiaan samaa tasoa tai kalliimpia, mutta annokset ovat kyllä sitten varsin isoja.
Ja tosiaan, vain viinit ovat sikahalpoja, bisse ja väkevät maksavat ihan saman verran kuin Suomessa. No yhtäkaikki, viideltä aamulla herätys ja uusi yritys kotiinpääsemiseksi.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Becherovka. Onhan sitä ennenkin tullut kitattua, mutta harvemmin raakana olen paljoa kokeillut. Aika kivasti tuntui kuitenkin silläkin tavalla uppoavan, vaikka normaalisti en siis viinoja viinoina tykkää todellakaan suoraan pullosta vetää. Toisaalta tuli siitä darra näköjään tuollakin tyylillä.

Iso B on todella hyvää. En oikein keksi minkä blandiksen kanssa tuota voisi juoda. Siispä olen aina vetänyt raakana. Tsekin matkailijan ehdoton tuliainen. Itse toin kuukausi sitten 3 litraa tätä maanmainiota juomaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ja tästä viestistä johtuen avautui sellainenkin asia, että alt-näppäintä ja numeroita painelemalla saa aikaan mitä erilaisempia hymiöitä, kuten☺♂☻þ♥. Mistäs tämä johtuu? Muut tietoisia tästä, vai onko mun kone jotenkin seonnut? On meinaan tullut mitä ihmeellisimpiä merkkejä viime päivinä.
kovimmat jätkät kirjoittavat kaikki teksinsä vain alt merkeillä. Säästyy näppäimistöäkin kun ei tarvita kuin vain 11 näppäintä!
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vähän myöhässä ehkä, mutta avautui että joku voi oikeasti olla todella kiinnostunut MM-fudiksesta. Ihme tietoja jätkällä tuossa tupla tai kuitti-ohjelmassa. Tyyliin "kuka voitti vuosina -90, -94, -98, -02 ja -06 "maalipörssin" (mikä ikinä onkaan), mistä maasta tämä pelaaja on kotoisin ja kuinka paljon maaleja kertyi" jne. Toista kysymystä en muista, mutta on sanottava, että täytyy aika helkkaristi tietää että juuri noihin kysymyksiin miljoonista muista mahdollisista kysymysvaihtoehdoista osasi oikein vastata.

No joo, ehkä helppoa jos seuraa ja kiinnostaa, mutta itselläni ei kyllä pysy mielessä mikään tuollainen. Toisaalta eipä kyllä tarvettakaan ole, tilastot ovat sitä varten :)
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Tyyliin "kuka voitti vuosina -90, -94, -98, -02 ja -06 "maalipörssin" (mikä ikinä onkaan), mistä maasta tämä pelaaja on kotoisin ja kuinka paljon maaleja kertyi" jne.
Häh? Kyllähän joka jätkä nyt ainakin ala-asteaikoina osasi kaikkien MM-kisojen maalikuninkaat. Täytyy myöntää, että enää en taida muistaa ihan kaikkia.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ihme tietoja jätkällä tuossa tupla tai kuitti-ohjelmassa. Tyyliin "kuka voitti vuosina -90, -94, -98, -02 ja -06 "maalipörssin" (mikä ikinä onkaan), mistä maasta tämä pelaaja on kotoisin ja kuinka paljon maaleja kertyi" jne.
Jätkä vielä muistaakseni sanoi, ettei kotimainen futis kiinnosta juurikaan, eikä käy edes pelejä katsomassa. MM-friikki siis selvästikin on kyseessä.
Toista kysymystä en muista, mutta on sanottava, että täytyy aika helkkaristi tietää että juuri noihin kysymyksiin miljoonista muista mahdollisista kysymysvaihtoehdoista osasi oikein vastata.
Ensimmäisen MM-finaalin voittajaa siinä taidettiin kysyä. Kolmaskin kysymys siinä oli, ja se oli muistaakseni niin että, kuka on tehnyt eniten maaleja MM-finaalissa. En muista edes nimeä enää, mutta joku britti on onnistunut tekemään hattutempun loppuottelussa.

Muutenkin tuossa tupla tai kuitti-ohjelmassa on ollut monia kavereita mukana, jotka ovat selvästikin panostaneet aiheeseensa, ja sitä kautta tietoa löytyy yllättävänkin paljon. Eilenkin mukana oli 12 vuotias kaveri, jolla oli aiheena Napoleonin sotavuodet. Vaikea aihe noin nuorelle kaverille. Ilmeisesti kirja poikineen kuluu viikossa, kun kaveri sivistää itseään.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ensimmäisen MM-finaalin voittajaa siinä taidettiin kysyä. Kolmaskin kysymys siinä oli, ja se oli muistaakseni niin että, kuka on tehnyt eniten maaleja MM-finaalissa. En muista edes nimeä enää, mutta joku britti on onnistunut tekemään hattutempun loppuottelussa.

Muutenkin tuossa tupla tai kuitti-ohjelmassa on ollut monia kavereita mukana, jotka ovat selvästikin panostaneet aiheeseensa, ja sitä kautta tietoa löytyy yllättävänkin paljon. Eilenkin mukana oli 12 vuotias kaveri, jolla oli aiheena Napoleonin sotavuodet. Vaikea aihe noin nuorelle kaverille. Ilmeisesti kirja poikineen kuluu viikossa, kun kaveri sivistää itseään.

Taisi olla Hurst, se britti, joka teki (virallisesti) vuonna 1966 kolme maalia mm-finaalissa. Vaikka siitä yhdestä maalista yhä kiistellään.

Aika simppeleitä oli kysymykset kaverille. Nuo maalikuninkaat oli ihan pala kakkua. Voi johtua siitä, että esim. 1990 olin 14-v jalkapallohullu (+muu urheilu) teini, joka katsoi kaikki pelit läpi, ja muu kesä sitten meni nurmikentillä. Ei ollut Internettejä, mutta videolle tuli otettua tuostakin turnauksesta noin 60 tuntia otteluita nauhalle, jotka edelleenkin tallessa, niiden muiden arvokisojen (-92,-94,-96,-98,-00,) lisäksi. Yhteensä taitaa olla jotain 300-400h matseja nauhalla. Enää en jostain syystä nauhoittelu. Eikä voi juuri näitä vanhoja katsellakaan, kun viimeisin VHS-nauhuri purki työsopimuksen yksipuolisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös