Tässä toinen, mikä on mielestäni huvittava. :þAvautui juuri, että ihmiset eivät osaa kirjoittaa hymiöitä. Voin antaa kurssin -> :)
Tuosta voi itse kukin vaikka copy-pastettaa itselleen.
Jos ei halua copypasteta, niin voi painaa alt+0254.
Tässä toinen, mikä on mielestäni huvittava. :þAvautui juuri, että ihmiset eivät osaa kirjoittaa hymiöitä. Voin antaa kurssin -> :)
Tuosta voi itse kukin vaikka copy-pastettaa itselleen.
Lähes kaikki kirjoituspalstat ovat muuttuneet käsittämättömiksi oman pahanolon purkamiskaatopaikoiksi. Joka vitun asiasta maximum vastakkainasetteluinttäminen ilman järjen häivää.
Lähes kaikki kirjoituspalstat ovat muuttuneet käsittämättömiksi oman pahanolon purkamiskaatopaikoiksi. Joka vitun asiasta maximum vastakkainasetteluinttäminen ilman järjen häivää. Ja huolestuttavinta on, että aivan samanlaista käytöstä näkee ventovieraitten välillä esim ravintoloissa.
Hyvä meininki.
Näen vain hyvänä asiana? Ei ole syytä miksei ??
Tämä asia on minullekin avautunut vähitellen.Minne on kadonnut ihmisten ystävällisyys ja kunnioitus toisiaan kohtaan? Muutkin kuin savolaiset saa olla lupsakoita.
Tämä asia on minullekin avautunut vähitellen.
Ystävällisyys ja toisten kunnioitus ovat Suomessa katoavaa kansanperinnettä. Kilpailua ja jatkuvaa suorittamista painottavassa yhteiskunnassamme vallitsee nykyään todella kylmät ja kovat arvot. Niiden varjolla on yleisesti hyväksyttyä käyttää ns kyynärpäätaktiikka miltei kaikilla elämänalueilla. Tällä itsekkyyden, ahneuden ja piittaamattomuuden aikakaudella monista ihmisistä on tullut julmia ja tunnekyvyttömiä. Ei toki pidä tehdä karkeita yleistyksiä, mutta jotenkin tällainen ilmapiiri on ollut aistittavissa jo pidempään.
Lähes kaikki kirjoituspalstat ovat muuttuneet käsittämättömiksi oman pahanolon purkamiskaatopaikoiksi. Joka vitun asiasta maximum vastakkainasetteluinttäminen ilman järjen häivää. Ja huolestuttavinta on, että aivan samanlaista käytöstä näkee ventovieraitten välillä esim ravintoloissa.
Hyvä meininki.
...valaat ovat kehittyneet sorkallisista maaeläimistä?
Avautui sellainen, etten tekisi enää koskaan mitään johon tarvitsee kermavaahtoa, ellei valmispurkkeja olisi olemassa. Niin, ennen sitä tuli vatkattua kermaa parisenkymmentä minuuttia käsi paskana, kun nyt koko touhu on valmista kahdessa sekunissa pursottimen painalluksella. Kiitokset vain valmiskermavaahtopursottimen keksijälle.
Minulle on jo kauan sitten avautunut, että valmiskermavaahto maistuu paskalta varrattuna itse vatkattuun, johon yleensä tungen sekaan rahkaa ja sen verran sokeria, että ei ole liian makeaa. Käsivatkaimella muutaman minuutin homma.
Avautui sellainen, etten tekisi enää koskaan mitään johon tarvitsee kermavaahtoa, ellei valmispurkkeja olisi olemassa. Niin, ennen sitä tuli vatkattua kermaa parisenkymmentä minuuttia käsi paskana, kun nyt koko touhu on valmista kahdessa sekunissa pursottimen painalluksella. Kiitokset vain valmiskermavaahtopursottimen keksijälle.
Sama. En minä mitään kakkuja leivo, mutta aina joskus on kiva turauttaa vähän kermavaahtoa kaakaoon, shottiin, lätyn/letun päälle, nänniin tjms. Ei silloin jaksa alkaa mitään 2dl purkkia vatkaamaan. Tuommoinen valmismatsku säilyykin käsittääkseni aika pitkään "avattunakin".
No mitä helv..sanot muijalle että lämmitteles itteäs hetken, mä käyn vatkaamas meille vähän kermavaahtoa..vai omiinko nänneihis kermavaahtoa laitat?
Montako litraa vatkasit kun se 20 minuuttia kesti?
---
onhan maussa aivan valtava ero.
joten manuaalisesti hoidan homman itsekin vielä.
En minä mitään kakkuja leivo, mutta aina joskus on kiva turauttaa vähän
Tässä toinen, mikä on mielestäni huvittava. :þ
Jos ei halua copypasteta, niin voi painaa alt+0254.
Anteeksi.
Minulle avautui nyt, että Awen jutuista kannattanee nauttia tänään; pelikieltoa pitäisi olla odotettavissa §11 rikkomisesta.
Tosin huumorin yrityksen varjolla täällä on ennekin saanut aika paljon anteeksi.
Höpö höpö, minähän puhun koko ajan kermavaahdosta enkä muuta lainausten asiasisältöä yhtään.
tt kirjoitti:on kiva nussia.
Edellä kirjoittaneet herkät ihmiset saattoivat loukkaantua.
Minulle avautui muuten nyt, mitä jatkuva yritys hauskuuteen ja pikkutuhmuuteen muistuttaa: Hommaa voisi verrata pikkupoikien tulitikkuleikkeihin; välillä homma ei haittaa ketään, välillä talo palaa.
Minulle avautui että kun poimii lauseen sieltä, toisen täältä, saa sisältöä muuttamatta irti hyvinkin paljon jo valmiiksi hieman rohkeita juttuja sivuavista postauksista. Kaikki kunnia siis vatkaajille, manuualisesti hoitaville ja turauttajille! Rohkeasti esiin loputkin, se on luonnollinen juttu hei, luonnollinen juttu.g
Minulle tosin avautui ilmeisesti taas myös omia likaisia puoliani. Anteeksi.
Golden AWe kirjoitti:Janne kaatui pelastaessaan kadun yli kävelevää mummoa rattijuopolta kaaharilta.
Samaan tyyliin paniikkihäiriö-sairauteenkin liittyy jonkinmoinen täysin turha negatiivinen kaiku tuon "paniikki"-sanan kanssa. Vaikeuttaa varmasti monen paranemistakin, ennakkoluulot ja väärä suhtautuminen.
Olemme alemmuudessamme siis verrattavissa "mokkakikkeleihin".