Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 769 888
  • 34 074

Miguel

Jäsen
Mah~tawaa!

Sanaleikit on kivoja, ja ilmeisesti myös Golden AWe on sitä mieltä. Taisinpa nimittäin hoksata tänään ainakin yhden sanan osalta, miksi herralla on tapana käyttää niin ihmeellisiä kirjoitusasuja. AWe~some!

Miehen muita aivoituksia sen sijaan en lähde tulkitsemaan, vaikka olen miehen jo ihan elävässä elämässäkin tavannut.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
www.arrak.fi kertoo varsin paljon hassuja asioita sekä työtovereista että ystävistä. Pari kertaa on bileisiin laitettu joko pöytäblaseeraukset tai isommissa bileissä nimikortit sananmuunnoksin. Ihan hauskaa kunhan pidetään hyvä maku mukana.

Vai mitä Down Eagle?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Taidan pikkuhiljaa tajuta miksi Surface lopetettiin ekan kauden jälkeen. Tuo Milesia esittävä kakara on vitun ärsyttävä. Melkein toivon että se otus olisi syönyt hänet.
 

Benny S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Troy McCluren ja Lionel Hutzin hahmot "jäivät eläkkeelle" Simpsoneista 9. tuotantokaudella niiden ääni näyttelijän kuoleman jälkeen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Miehen muita aivoituksia sen sijaan en lähde tulkitsemaan, vaikka olen miehen jo ihan elävässä elämässäkin tavannut.

On upeaa että kerrankin juttuni on yhdistetty samaan lauseeseen aivojen kanssa. Ei siihen mennyt kuin nelisen vuotta ja melkein 5000 viestiä! Mah~tawaa.

*****

Moderaattoriketjun viimeisimmät kommentit avasivat nyt salaliittoteorioita. Turenki, nappiverarit, peruna, Kerho ry. ja nyt myös Liverpool. Odotan vihaisten kirjoittajien ensimmäisiä avautumisia asiasta.

~TOP!!!
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Brian Enon koko nimi on aika raflaava:

Brian Peter George St. John le Baptiste de la Salle Eno
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselleni avautui tuossa viime viikolla, että jogurtti on oikeastaan ihan kelvollista ihmisravinnoksikin. Edellisen kerran olin syönyt kyseistä tuotetta joskus ennen 80-luvun puoliväliä, eli joskus 4-vuotiaana ja saanut siitä traumat tai jotain. Nyt olin matkalla Finnairin lentokoneella kohti upeaa Vilnan kaupunkia ja päätin kokeilla, miltä aterialla tarjottu puolukkajogurtti oikein maistuu, varsinkin kun uskoin sen rauhoittavan silloin minua vaivannutta närästystäni. Havaitsin yllätyksekseni, että se oli jopa melkeinpä hyvää.

Olin toki käyttänyt maustamatonta jogurttia ruoanlaitossa ja syönyt esimerkiksi tshatshiki-kastikkeita ja muita jogurttipohjaisia johdannaisia, mutta tällaisia hedelmä- tai marjaviritelmiä en tosiaan ollut maistanut sitten varhaislapsuuteni. Tuskinpa niitä jatkossakaan ostan kaupasta, mutta en enää jätä syömättä, jos varta vasten eteen kannetaan.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Itselleni "avautui" äsken se, että HIFK:n päävalmentaja Paul Baxter pitää hallussaan Pittsburgh Penguinsin yhden kauden jäähyennätystä. Kaudella 81-82 Baxter keräsi 76 ottelussa 409 jäähyminuuttia. Ihan kunnioitettavan määrän siis. Pisteitäkin samalla kaudella kertyi 43, ja kun kyseessä oli kaiken lisäksi puolustaja niin ei ollut mikään turha mies pelaajana tämä Baxter.

Baxterin tilastot.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vaikka aikoinaan Queenista kovasti diggasinkin ja edelleen suuresti kunnioitan niin Freddie Mercurya, hänen huikeaa ääntään ja upeita biisejä kuin koko bändiä niin silti minulle avautui vasta äsken että tämä aidsiin kuollut laulusolisti on oikeasti tansanialainen (Sansibar) Farrokh Bulsara.

Hävetä kai pitäisi kun en moiseen ollut törmännyt ja oikein brittiläisyyden keulakuvana häntä pitänyt. Mutta voi tietty tulla jollekin toisellekin yllätyksenä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaimon reidet avautuivat tunti sitten. Nyt olen hyvin tyytyväinen mies.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle avautui äskettäin, että ei voi enää nykyään ensin reissata muutamaa viikkoa ja lipittää olutta, ja lähteä sen jälkeeen suoraan urheilemaan ilman, että "joka saatanan paikka olis ihan vitun kipeenä"(tm). Se on varmaan se wanhuus.
 

Kaivanto

Jäsen
Vaikka aikoinaan Queenista kovasti diggasinkin ja edelleen suuresti kunnioitan niin Freddie Mercurya, hänen huikeaa ääntään ja upeita biisejä kuin koko bändiä niin silti minulle avautui vasta äsken että tämä aidsiin kuollut laulusolisti on oikeasti tansanialainen (Sansibar) Farrokh Bulsara.

Hävetä kai pitäisi kun en moiseen ollut törmännyt ja oikein brittiläisyyden keulakuvana häntä pitänyt. Mutta voi tietty tulla jollekin toisellekin yllätyksenä.

Ei Mercury kyllä varsinaisesti tansanialainen ollut, vaikka senkin maan passi hänellä on saattanut olla. Hänen vanhempansa olivat parseja eli jonkin sortin Intian persialaisia ja he asuivat isän työn vuoksi Sansibarilla Mercuryn syntyessä. Hän muutti kouluiässä takaisin Intiaan, palasi Sansibarille pariksi vuodeksi aikuisuuden kynnyksellä ja muutti sitten Britanniaan. Nimi Bulsara tulee Bulsarin (nyk. Valsad) kaupungista Intiassa.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Edelleenkin tappelu tai vääntö tms. jääkiekko-ottelussa nostattaa tunteita enemmän kuin itse jääkiekkopeli.

Avautuihan tämä minulle jo ajat sitten, mutta sama trendi tuntuu jatkuvan.

Noissa keskusteluissa tappeluiden voittajista ja ämmistä jne. ei päästä ikinä yksimielisyyteen ja siksi kai niistä on mukava vääntää.
 

Särki

Jäsen
Lidl vadelma limsa

Aivan törkeän hyvää lantrinkia! Freewayn valmistama ja maku on sopivan makea ja virkistävä. Toimii ainakin Finlandia ja Leijonan kanssa. Suosittelen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No miksi sulta kesti 57 minuuttia tulla kertomaan siitä meille kaikille?
20 minuuttia hengityksen tasaantumiseen, lämmin suihku, kylmä olut, viileä suihku... Kyllä siinä se vajaa tunti menee. Kaikkien onneksi itse akti on aina lyhyt, kuten nimim. M.C. (ilmeisesti kokemuksiinsa pohjaten) osasi kertoa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saksalaisten lemmiskellessä ääntely on ihan oikeastikin sellaista, mitä aikuisviihteen ihmeellinen maailma on meille opettanut.

Ja jos se ei ollut jo riittävän huolestuttavaa, niin minulle avautui myös, että jotkut todellakin katsovat Manne-TV:tä. Ja vieläpä nauravat.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Saksalaisten lemmiskellessä ääntely on ihan oikeastikin sellaista, mitä aikuisviihteen ihmeellinen maailma on meille opettanut.

Ihan pakko kysyä, että miten asia sinulle avautui?

Onhan tuo asia, jonka en olisi kenellekään suonut avautuvan.

"Ich komme, schnell, munnen" tjsp.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihan pakko kysyä, että miten asia sinulle avautui?

Onhan tuo asia, jonka en olisi kenellekään suonut avautuvan.

"Ich komme, schnell, munnen" tjsp.

...ja lihanläpsyttelyt päälle. Korostettakoon, että avautuminen tapahtui yllätyksenä ja pyytämättä.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Humalassa hiekkakentällä fudaaminen voi aiheuttaa yllättäviäkin vammoja.
Nenänvarsi auki epäonnistuneella syöksypuskulla kuulostaa näin selvinpäin aika oudolta.

Vai mjotooh?
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Tänään päivällä ajellessani Kehä Kolmosta pitkin tuli radiosta Juice Leskinen - Kaksoiselämää. Olen kuullut kappaleen toki satoja kertoja aikaisemminkin, mutta tällä kertaa jokin tuossa biisissä todellakin avautui minulle, nimittäin taisin oivaltaa kertosäkeen lopun sanoman. "Vaikken koskaan luotasi poistunutkaan, tulen uudestaan."

Kaikkea sitä oppii.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Luinpa vanhoja, tämän ketjun ensimmäisiä tarinoita. Avauksethan on melkein aina paljon parempia ja mielenkiintoisempia kuin nämä uudet, ja törmäsin sitten tähän axen 23.12.2002, 15:54 kirjoittamaan viestiin.

Mutta ainakaan minä en ole koskaan yrittänyt kermaviilin puutteessa tehdä dippikastiketta banaanijogurttiin "koska nehän nyt on ihan samanlaista ainetta".

Täytyy myöntää, että vastaavanlaisesti olen joskus tehnyt. Nimittäin ketsuppi oli loppu, kun jo aloin lämmittämään hampurilaista. No, kappas, löyty jääkaapista sentään mansikkahilloa... Mielenkiintoinen makukokemus. Ehkä parempi niin kuin ilman höysteitä, kyllä sinne hampurilaisen väliin yksinkertaisesti on jotain pakko laittaa.

Tää naurattaa jo sen verran, että tekis mieli laittaa hymiötä, mutta antaa olla.
 

Krimi

Jäsen
Pokeri.

Viikonloppuna katsoin sivusilmällä jotain pokeriturnausta tv:stä, jota hehkutettiin jonakin best of the best of the best of the best of the best -lopputurnauksena. Mutta ihan kivahan sitä pokeria oli katsella, ja ymmärrän nyt kaksi asiaa: miksi tuollainen tv-ohjelma on tehty, ja toisekseen, miksi pokeri voi varmaan olla ihan kivaa. Nimimerkillä Huomenna jonkun pokerioppaan ostoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös