Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 901 627
  • 34 588

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto kun ääni on mennyt möreäksi. En mä illalla enkä aamulla puhunut kenenkään kanssa niin en tiennyt kuin vasta nyt kun lähdin liikkeelle. No en mä mahda sille mitään kun tuomarit oli aaseja ja SM-liigan piti haistaa vittu.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tämä nyt on varmasti spekuloitu joskus, mutta itseltä jäänyt huomaamatta.

Tuli katseltua vanha elokuva Pako New Yorkista (1981), ja jäin miettimään, että onkohan tästä leffasta joku saanut idean omien kieroutuneiden agendojensa edistämiseksi, kun elokuvassa presidentin lentokone kaapataan ja lennetään kaappaajien toimesta Manhattanilla päin pilvenpiirtäjää. Leffassa vielä törmäyksen lähestyessä näkyy hetken aikaa kaksoistornit lentokoneen edessä, vaikka törmäys sitten tapahtuu eri rakennukseen.

Hieno leffa silti. On tää joskus nuorena tullut katseltua, mutta nyt vähän uusin silmin.

Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Yläkerran naapuri on muuttopuuhissa. Mitään hajua, minkä näköinen kaippari on kyseessä, vaikka hän onkin asunut ainakin puolentoista vuoden ajan yläkerrassani. Ainoa asia, jonka hänestä tiedän, on se, että hän tykkäsi pestä pyykkiä lähes päivittäin, vaikka asuikin yksiössä.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Ai löytynyttä matkakorttia ei voi enää antaa bussikuskille.

Mitä he enää tekevät kuin kääntävät rattia ja painavat kaasua ja jarrua? Joku lehti testasi, etteivät he edes katso ihmisten matkalippuja vaan kaiken maailman mainoslehteä näyttämälläkin pääsi lippuna sisään. Sitten ovia suljetaan vaikka välissä on jotain ja pysäkkien ohi ajellaan välillä miten sattuu.

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Radio Suomen urheiluillassa mukana oleva Holopaisen Pekka on näköjään ihan perus juntti, idiootti ehkä lisämääritteenä. Vai vetääkö jotain roolia...

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Salibandyliigassa on suojalasipakko vuonna 1999 ja sen jälkeen syntyneille pelaajille.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ilmeisesti "Total Eclipse of The Heart" ei ole Roxeten biisi.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Suomessa on ollut Johannes niminen kunta ja nykyään se on Venäjän puolella nimellä Sovetski (Сове́тский). Vähän erikoinen nimi kyllä paikkakunnalla ja tälle on varmaan jokin historiallinen syy löydettävissä mutta enpä oikein jaksa sitä kaivaa.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Hitto kun ääni on mennyt möreäksi. En mä illalla enkä aamulla puhunut kenenkään kanssa niin en tiennyt kuin vasta nyt kun lähdin liikkeelle. No en mä mahda sille mitään kun tuomarit oli aaseja ja SM-liigan piti haistaa vittu.
Onko yhtä möreä ääni kuin ringin Hämeen-Ruusulla ja Krapula-Päivillä?

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Katselen tässä ohjelmaa japanilaisten lasten koulunkäynnistä - aika vaikuttavaa, miten heitä kohdellaan ja ohjataan kohti tulevaa elämää. On järjestys ja säännöt, joita tulee noudattaa, mutta opetus ja ohjaus tapahtuu lempeästi ja ymmärtävästi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Urho K. Kekkosella ei ollut ajokorttia. Se ei kuitenkaan estänyt sitä että hän sai useita autoja lahjaksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy