I am not Jesus
Jäsen
Nickelback varmaan vetäisi myös stadionin täyteen Suomessa. Vihattuja, mutta silti faneja löytyy paljon.
Laske yksi plus yksi.Naapurista kuului ennen usein seksiääniä, mutta nyt ei ole pitkään aikaan kuulunut. Vauvojen itkua kyllä välillä kuuluu.
Jos yhden kaljan juo ja okei ottaa vielä toisenkin, se on 24!Laske yksi plus yksi.
Coldplayn musiikki nukuttaa, Nickelbackin musiikki puolestaan vituttaa. Kummaltakin löytyy vain yksi tai kaksi biisiä, joita voi kuunnella suunnilleen kerran tai pari vuodessa.Mä olen jotenkin sotkenut päässäni Nickelbackin ja Coldplayn keskenään. Tai kun luin lehdestä tuota vouhotusta Coldplayn keikoista mietin, että eikö tälle se bändi, jolle kaikki haluaa vittuilla? Ja nyt neljä stadionkeikkaa?
Mutta se bändi olikin Nickelbäk.
Oikeasti niin nuori? Kyllä oli loppuliuku luja.Mika Myllylä oli vain 41v. kuollessaan. Jotenkin oma muistikuva on Myllylästä aina sellaisena vanhana, vähän kärsineen näköisenä karpaasina.
Kirja myyntiin ja repullinen lidlistä!Kierrätyskeskuksen ilmaishuoneesta otin Gustav Hägglundin kirjan ja kappas. Kannen kun avaa niin ensimmäisellä sivulla on sen nimmari. Jos on aito.
Mä olen jotenkin sotkenut päässäni Nickelbackin ja Coldplayn keskenään. Tai kun luin lehdestä tuota vouhotusta Coldplayn keikoista mietin, että eikö tälle se bändi, jolle kaikki haluaa vittuilla? Ja nyt neljä stadionkeikkaa?
Mutta se bändi olikin Nickelbäk.
Kirja myyntiin ja repullinen lidlistä!
Sama homma. Helvetin jonnet.Lueskelin tuossa sekalaisia kysymyksiä NHL-kiekosta topicia ja avautui, ettei liigassa pelaa ensi kaudella yhtäkään itseäni vanhempaa pelaajaa.
Voidaanko nyt viimeistään haudata ne mun NHL unelmat?
Pelkkä lisenssi? Tsiisus. Itselläni on kaverilta saatu XP Pro 64bit alkuperäisessä kansiossa, joku keräilijä vois sen ehkä haluta, mutta pelkkää lisenssiä niin...Huuto.netissä myydään vanhoja Windows-lisenssejä.
Tämä ei sinällään ollut mitenkään uutta, olen itsekin ostanut omat win10/11 lisenssini sieltä.
Mutta tuolla on myös myynnissä Windows XP, Windows 2000 yms lisenssejä ja niistä pyydetään noin 100eur kustakin. Ja paskastakin. Miksi?
Pelkkä lisenssi? Tsiisus. Itselläni on kaverilta saatu XP Pro 64bit alkuperäisessä kansiossa, joku keräilijä vois sen ehkä haluta, mutta pelkkää lisenssiä niin...
Tässä kylläkin on avaamaton paketti ja joku keräilijä voisi haluta.
Mitä enemmin kattelin niin kaikki kalliit on fyysisiä levyjä eli ei pelkkiä lisenssejä.Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net
Osta, myy ja huutokauppaa tavarasi helposti Huuto.netissä! Osta vaikka sohva, lastenrattaat tai älypuhelin ja luo oma ilmoituksesi nopeasti.www.huuto.net