Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 791 102
  • 34 187

godspeed

Jäsen
Osa kirjoitusoikeuksien poistosta kärsineistä käy edelleen foorumilla kirjautumassa tms. Minä kun jotenkin elin siinä luulossa, että tunnusta ei enää missään muodossa käytetä sen jälkeen tai sitä ei voisi edes käyttää. Omituista porukkaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Osa kirjoitusoikeuksien poistosta kärsineistä käy edelleen foorumilla kirjautumassa tms. Minä kun jotenkin elin siinä luulossa, että tunnusta ei enää missään muodossa käytetä sen jälkeen tai sitä ei voisi edes käyttää. Omituista porukkaa.
Mitä olen käsittänyt niin penaltissa voi yksityisviestiä lähettää.
 

godspeed

Jäsen
Mitä olen käsittänyt niin penaltissa voi yksityisviestiä lähettää.

Okei. Eli siis jos nyt vaikka esimerkiksi ei olisi riittävästi dissannut Barkovia julkisella puolella, niin silti olisi vielä niin paljon jotain kertomatta, että pitäisi vielä harrastaa sitä tiiviisti jonkun kanssa yksityisviesteillä? :)

No se oli toki vain esimerkki.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Okei. Eli siis jos nyt vaikka esimerkiksi ei olisi riittävästi dissannut Barkovia julkisella puolella, niin silti olisi vielä niin paljon jotain kertomatta, että pitäisi vielä harrastaa sitä tiiviisti jonkun kanssa yksityisviesteillä? :)

No se oli toki vain esimerkki.
Turhis joskus kertoi YV:llä, että on penaltissa kun kyselin hänen perään ja Yön kärppä osallistui visaankin pelkällä YV:llä vaikka penaltissa.
Siitä ton tajusin.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avautuinettä Coldplay on ihan helvetin tylsää musiikkia. Vaimo lähdössä keikalle ja mökkimatkalla auton radiosta Coldplay soimaan, puolessa välissä oli pakko vaihtaa koska meinasin nukahtaa rattiin. Voisi varmaan käyttää termiä hissimusiikki.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turhis joskus kertoi YV:llä, että on penaltissa kun kyselin hänen perään ja Yön kärppä osallistui visaankin pelkällä YV:llä vaikka penaltissa.
Siitä ton tajusin.

Jatkoajasta bannatuilla on yksityisviestien virtuaalisissa katakombeissa oma maanalainen salaseuransa - scholluminati - jossa he voivat kommunikoida vailla pelkoa ajatuksia lukevista liskoihmisistä.
 

Nick Neim

Jäsen
Osa kirjoitusoikeuksien poistosta kärsineistä käy edelleen foorumilla kirjautumassa tms. Minä kun jotenkin elin siinä luulossa, että tunnusta ei enää missään muodossa käytetä sen jälkeen tai sitä ei voisi edes käyttää. Omituista porukkaa.
Toisaalta kirjautuminen helpottaa lukukokemusta merkittävästi, vaikka ei enää kirjoittamaan pystyisikään. Kirjautumattomana kun ei näe mitkä viestit on edellisellä kerralla jo lukenut, aiheita tai käyttäjiä ei saa piilotettua (jos joku sitä jostain syystä harrastaa) ja foorumin "peruskäyttö" kirjautuneena on huomattavasti selkeämpää ja helpompaa.
 

ace

Jäsen
Tuossa aikasemmin päivällä avautui että Eläintarhan Nesteen pulled pork ei ole pulled porkia nähnytkään. Hyvät tarjoilut oli mutta pulled pork oli vetistä kuraa. Häväistys pulled porkille.

Jälkiruuaksi pannari mansikkahillolla toimi oikein hyvin.
 

godspeed

Jäsen
Toisaalta kirjautuminen helpottaa lukukokemusta merkittävästi, vaikka ei enää kirjoittamaan pystyisikään. Kirjautumattomana kun ei näe mitkä viestit on edellisellä kerralla jo lukenut, aiheita tai käyttäjiä ei saa piilotettua (jos joku sitä jostain syystä harrastaa) ja foorumin "peruskäyttö" kirjautuneena on huomattavasti selkeämpää ja helpompaa.

Kyllähän tämä on ihan antaumuksellista lusimista tällaisessa yhteydessä, varsinkin jos on saanut elinkautisen. Se tehdään vaan internetissä ja ihan vapaaehtoisesti!
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Mä olen jotenkin sotkenut päässäni Nickelbackin ja Coldplayn keskenään. Tai kun luin lehdestä tuota vouhotusta Coldplayn keikoista mietin, että eikö tälle se bändi, jolle kaikki haluaa vittuilla? Ja nyt neljä stadionkeikkaa?

Mutta se bändi olikin Nickelbäk.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Mä olen jotenkin sotkenut päässäni Nickelbackin ja Coldplayn keskenään. Tai kun luin lehdestä tuota vouhotusta Coldplayn keikoista mietin, että eikö tälle se bändi, jolle kaikki haluaa vittuilla? Ja nyt neljä stadionkeikkaa?

Mutta se bändi olikin Nickelbäk.

No perkeles! Nyt kun sanoit, niin mulla on käynyt samoin.

Olen nimittäin kans ihmetellyt tässä Coldplay-hehkutuksessa, että missäs ne vittuilijat nyt oikein lymyilee, kun tämän piti olla se planeetan kaikkein vihatuin bändi...
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Nickelback on sentään rokkia johonkin väsyneeseen Coldplayhin verrattuna.

Paskaa tosin kumpikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös