Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 885 831
  • 34 596

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turhis joskus kertoi YV:llä, että on penaltissa kun kyselin hänen perään ja Yön kärppä osallistui visaankin pelkällä YV:llä vaikka penaltissa.
Siitä ton tajusin.

Jatkoajasta bannatuilla on yksityisviestien virtuaalisissa katakombeissa oma maanalainen salaseuransa - scholluminati - jossa he voivat kommunikoida vailla pelkoa ajatuksia lukevista liskoihmisistä.

Nick Neim

Jäsen
Osa kirjoitusoikeuksien poistosta kärsineistä käy edelleen foorumilla kirjautumassa tms. Minä kun jotenkin elin siinä luulossa, että tunnusta ei enää missään muodossa käytetä sen jälkeen tai sitä ei voisi edes käyttää. Omituista porukkaa.
Toisaalta kirjautuminen helpottaa lukukokemusta merkittävästi, vaikka ei enää kirjoittamaan pystyisikään. Kirjautumattomana kun ei näe mitkä viestit on edellisellä kerralla jo lukenut, aiheita tai käyttäjiä ei saa piilotettua (jos joku sitä jostain syystä harrastaa) ja foorumin "peruskäyttö" kirjautuneena on huomattavasti selkeämpää ja helpompaa.

ace

Jäsen
Tuossa aikasemmin päivällä avautui että Eläintarhan Nesteen pulled pork ei ole pulled porkia nähnytkään. Hyvät tarjoilut oli mutta pulled pork oli vetistä kuraa. Häväistys pulled porkille.

Jälkiruuaksi pannari mansikkahillolla toimi oikein hyvin.

godspeed

Jäsen
Toisaalta kirjautuminen helpottaa lukukokemusta merkittävästi, vaikka ei enää kirjoittamaan pystyisikään. Kirjautumattomana kun ei näe mitkä viestit on edellisellä kerralla jo lukenut, aiheita tai käyttäjiä ei saa piilotettua (jos joku sitä jostain syystä harrastaa) ja foorumin "peruskäyttö" kirjautuneena on huomattavasti selkeämpää ja helpompaa.

Kyllähän tämä on ihan antaumuksellista lusimista tällaisessa yhteydessä, varsinkin jos on saanut elinkautisen. Se tehdään vaan internetissä ja ihan vapaaehtoisesti!

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Mä olen jotenkin sotkenut päässäni Nickelbackin ja Coldplayn keskenään. Tai kun luin lehdestä tuota vouhotusta Coldplayn keikoista mietin, että eikö tälle se bändi, jolle kaikki haluaa vittuilla? Ja nyt neljä stadionkeikkaa?

Mutta se bändi olikin Nickelbäk.

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Mä olen jotenkin sotkenut päässäni Nickelbackin ja Coldplayn keskenään. Tai kun luin lehdestä tuota vouhotusta Coldplayn keikoista mietin, että eikö tälle se bändi, jolle kaikki haluaa vittuilla? Ja nyt neljä stadionkeikkaa?

No perkeles! Nyt kun sanoit, niin mulla on käynyt samoin.

Olen nimittäin kans ihmetellyt tässä Coldplay-hehkutuksessa, että missäs ne vittuilijat nyt oikein lymyilee, kun tämän piti olla se planeetan kaikkein vihatuin bändi...

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Coldplayn musiikki nukuttaa, Nickelbackin musiikki puolestaan vituttaa. Kummaltakin löytyy vain yksi tai kaksi biisiä, joita voi kuunnella suunnilleen kerran tai pari vuodessa.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kela onkin myöntänyt minulle toimeentulotukea myös syyskuuksi. Kyseessä on ensimmäinen kerta lähes pariin vuoteen, kun olen saanut positiivisen päätöksen kyseiselle tuelle jo kuukautta etukäteen. Tähän mennessä olen joutunut hakemaan sitä kuukausittain, koska Kela ei ole halunnut antaa enempää.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mika Myllylä oli vain 41v. kuollessaan. Jotenkin oma muistikuva on Myllylästä aina sellaisena vanhana, vähän kärsineen näköisenä karpaasina.

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pääsääntöisesti olen avarakatseinen ja annan kaikkien kukkien kukkia, mutta se on vuosien saatossa minulle avautunut että jos ihmisellä on kasvoissaan tatuointeja niin kierrän kaukaa. Kuvien piirtely naamaan on jo itsessään merkki siitä, että yksilöllä on yläkerran konehuoneessa vähintään jotain pientä vikaa. Vähän kuin keltainen moottorivalo autossa.

Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kierrätyskeskuksen ilmaishuoneesta otin Gustav Hägglundin kirjan ja kappas. Kannen kun avaa niin ensimmäisellä sivulla on sen nimmari. Jos on aito.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kierrätyskeskuksen ilmaishuoneesta otin Gustav Hägglundin kirjan ja kappas. Kannen kun avaa niin ensimmäisellä sivulla on sen nimmari. Jos on aito.
Kirja myyntiin ja repullinen lidlistä!

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Työmaa Malmin lentokentän vieressä on laajentunut ja lisäksi lumenkaatopaikka on tyhjennetty kokonaan lumesta. Ilmeisesti rakennustyöt alkanevat ihan pian, siis Helsingin mittakaavassa puhuttaessa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Samuel Jukuri, joka torjui Lukon maalilla Pitsin finaalissa 2021 kun SaiPa voitti silloin Pitsiturnauksen, ehti jo lopettamaan kiekkoilijan uransa verrattain todella nuorena.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Nickelback, Coldplay, Nirvana, Limp Biskit, Faith no More yms mitä näitä nyt olikaan... kaikki samaa tylsää mitäänsanomatonta kohinaa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lueskelin tuossa sekalaisia kysymyksiä NHL-kiekosta topicia ja avautui, ettei liigassa pelaa ensi kaudella yhtäkään itseäni vanhempaa pelaajaa.

Voidaanko nyt viimeistään haudata ne mun NHL unelmat?
Sama homma. Helvetin jonnet.

Pekkis

Jäsen
Koitan tässä katsella olympialaisia, ja rouva päätti tulla viereen rouskuttamaan näkkileipää. Sillai äänekkäästi, rauhallisesti pala kerrallaan. Onhan tämä tapa aina ärsyttänyt, mutta että näin paljon. No, nyt se onneksi loppu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy