Kahvi on tapa. Paeta töitä. Ottaa irtiotto töistä.Toisaalta me jotkut litkitään kahvia paljon työpäivän aikana. Mahaankin sattuu ja välillä maistuu pahalta, mutta juotava on.
Kahvi on tapa. Paeta töitä. Ottaa irtiotto töistä.Toisaalta me jotkut litkitään kahvia paljon työpäivän aikana. Mahaankin sattuu ja välillä maistuu pahalta, mutta juotava on.
Energiajuomissa on vähän samaa vaikutusta kyllä.Se positiivinen puoli kahvissa on että pistää suolen toimimaan. Eikä se kysy ollaanko töissä vai kotona.
En osaa sanoa, silloin harvoin kun juon ES (yleisnimitykseni kaikista), joukkoon lorahtaa kossu tai jekku.Energiajuomissa on vähän samaa vaikutusta kyllä.
Joskus silloin muinoin, kun Battery oli hiljattain lanseerattu niin Stokkalla oli maistiaiset. Totesin siinä tarjottaessa, että täytyy varmaan kokeilla maistaa, miltä tämä maistuu ihan näin raakana.En osaa sanoa, silloin harvoin kun juon ES (yleisnimitykseni kaikista), joukkoon lorahtaa kossu tai jekku.
Olen 42 ja nuoresta asti näitä juonut, nykyään aina sokerittomana yhden päivässä.Jotkut aikuiset ihmiset juovat energiajuomia. Siis aivan säännöllisesti - ihmeellistä! Luulin, että nuo ovat kakaroiden hommia nuo.
Onko Jekku yhtään parempaa ES:n kanssa?En osaa sanoa, silloin harvoin kun juon ES (yleisnimitykseni kaikista), joukkoon lorahtaa kossu tai jekku.
Tää on muuten hyvä pointti, jota en myöskään ole koskaan ymmärtänyt. Tuo on vähän sama kuin kävisi löysänä huulilla ja vetäisi takaisin.Jotkut juo päivittäin alkoholia, vaikka vaan sen yhden annoksen. En minäkään sitä oikein ymmärrä.
Viisaat väittävät, että kun käy yhdellä, sitä kutsutaan ehtoolliseksi.Olen 42 ja nuoresta asti näitä juonut, nykyään aina sokerittomana yhden päivässä.
Jotkut juo päivittäin alkoholia, vaikka vaan sen yhden annoksen. En minäkään sitä oikein ymmärrä.
Ja parin viikon rännin jälkeen viimeiseksi ehtoolliseksi. Jeesuskin ilmestyy esiin.Viisaat väittävät, että kun käy yhdellä, sitä kutsutaan ehtoolliseksi.
Mun havaintojen mukaan kauppakeskusten yleiset tilat on pyhitetty ES:n kittaajille.Mutta jos kahville löytyy jo omat pyhitetyt paikkansa (kahvilat) ja alkoholille omansa (baarit), niin miksei energiajuomille löydy vastaavia? Vai sekö se lataamo on?
Kunnes taas muuttaa veden viiniksi.Ja parin viikon rännin jälkeen viimeiseksi ehtoolliseksi. Jeesuskin ilmestyy esiin.
Mutta siellä ei taida näkyä aikuishenkilöitä?Mun havaintojen mukaan kauppakeskusten yleiset tilat on pyhitetty ES:n kittaajille.
Tuossa lähinnä pilataan hyvä Jekku ja hyvä ES.Onko Jekku yhtään parempaa ES:n kanssa?
Ari Vallinin maalista tulee 20 vuotta? Kyllä tämä aika menee liian nopeaan.Tässä kun kuuntelen BMTH:n Sempiternalia niin avautui, että tää levy täyttää parin viikon päästä 11. Vitun. Vuotta.
Aika, menet liian nopeasti. Voitko lopettaa?
Ari muuten kopioi sen minulta. Tein aika samanlaisen maalin Raksilassa B-junnujen SM-karsinnassa 1990. Vai oliko se 1989? No, ihan sama, kopio kuitenkin.Ari Vallinin maalista tulee 20 vuotta? Kyllä tämä aika menee liian nopeaan.
Vaikka ois kopio, niin komea maali se silti on!Ari muuten kopioi sen minulta. Tein aika samanlaisen maalin Raksilassa B-junnujen SM-karsinnassa 1990. Vai oliko se 1989? No, ihan sama, kopio kuitenkin.
Tottakai, enhän minä muita tehnytkään.Vaikka ois kopio, niin komea maali se silti on!
ite voin myöntää, että sählypuulaakissa se ainoa maali tuli melkosella roiskasulla. Kaveri näpäytti sisäänlyönnin lapaan, ja siitä kiskoin sen sisään, silmät kiinni ja suu aiki- menetelmällä.Tottakai, enhän minä muita tehnytkään.
94 syntynyt täällä moi!Avautui että olen paljon nuorempi kuin varmaan kaikki muut täällä. @Glove iskenyt maaleja ennen kuin minusta on ollut tietoakaan :D