Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 834
  • 33 924

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Itse olen aika tyyni JYP tämän hetken ongelmien suhteen. Pelit on kohtuu tasaisia, kunnes omiin menee maali ja kaikki romahtaa...Ja lukemat taululla repeää. Toki muu kokonaisuus on ihan levällään isossa kuvassa.

Ei mene hermot, ei ahdista jne.
Tilanne on mikä on ja umpisolmu suuri, mutta ei se minun ongelmani ole.
Jännä nähdä mitä ratkaisuja tulevaisuus tuo tullessaan, että kierre menisi poikki.

Sen sijaan en enää jaksa lukea joukkueen osiota ollenkaan, koska siellä on tietyistä potkuista lähtien sama levy pyörinyt ja välillä pyörii vähän turhan kovaa.
Päivittäinen samojen asioiden läpikäyminen ei johda mihinkään.... Ihan kuin tuo mielentila peilaisi seuran olotilaa.

Eli ilmeisesti vuonna 2024 kyllästyin JYP-nimisen joukkueen omaan osioon... Tämä avautui tänään.
Itse käyn lukemassa mitä ex-jypiläisille kuuluu, muutenhan tuo osio on ollut lukukelvotonta pitemmän aikaa
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yllä olevista päätellen avautui että kataisiani on näköjään enemmänkin ..
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Triplassa esiintyy keskiviikkona kuulemma joku huippusuosittu Mirella-niminen nuori artisti, tietää Helsingin Uutiset kertoa. Ensimmäisen kerran kuulin tuosta henkilöstä vasta lukiessani tuota juttua. Kävin sitten kuuntelemassa youtubessa, millaisesta musiikista on kyse ja oli kyllä taas sellainen kasa paskaa, että ihan hirvitti. Ysäriltä tuttua konemusiikkia höystettynä autotunella sekä idioottimaisilla sanoituksilla. Ei jatkoon.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen tässä viimeisen kolmen viikon ajan poistellut todella vanhoja päivityksiäni Facebookista ja näiden päivien aikana minulle on avautunut, että kaikenlaista paskaa sitä onkin tullut suollettua julkisuuteen. Onneksi pahimmat aivopierut on jo deletoitu.
Aina voi syyttää ajojahdista ja vanhojen asioiden tarkoitushakuisesta kaivelusta sekä asioiden irrottamisesta asiayhteydestä, jos joku ottaa esille. Toimii poliitikoilla niin miksei muillakin.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Triplassa esiintyy keskiviikkona kuulemma joku huippusuosittu Mirella-niminen nuori artisti, tietää Helsingin Uutiset kertoa. Ensimmäisen kerran kuulin tuosta henkilöstä vasta lukiessani tuota juttua. Kävin sitten kuuntelemassa youtubessa, millaisesta musiikista on kyse ja oli kyllä taas sellainen kasa paskaa, että ihan hirvitti. Ysäriltä tuttua konemusiikkia höystettynä autotunella sekä idioottimaisilla sanoituksilla. Ei jatkoon.
Googlasin nimen ja ensimmäisenä tuli hänen kappaleensa "Timanttei". Pelkkä kappaleen nimi kertoo, että kuulematta paskaa.

EDIT: Menin mielenkiinnosta kuuntelemaan kuitenkin pari sekuntia ja kertsin kohdalla tuli selväksi, että oli vielä isompi kasa paskaa kuin olin alunperin kuvitellut.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Googlasin nimen ja ensimmäisenä tuli hänen kappaleensa "Timanttei". Pelkkä kappaleen nimi kertoo, että kuulematta paskaa.

EDIT: Menin mielenkiinnosta kuuntelemaan kuitenkin pari sekuntia ja kertsin kohdalla tuli selväksi, että oli vielä isompi kasa paskaa kuin olin alunperin kuvitellut.
Kommentteja lukiessa avautui, että kuuntelijat eivät ole Mirellan musiikin kohderyhmää.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Rahamuseo on hieman muuttunut sitten viime vierailuni, joka tapahtui vuonna 2008. Muutos on ollut kieltämättä parempaan suuntaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ruotsissa (Brasilia/Saksa) ja Tanskassa (Australia) on nyt ulkomaalaiset kuningattaret.
Suomessakin presidentin puoliso on muutaman viikon kuluttua ulkomaalainen (Iso-Britannia tai Ecuador).
Norja on Skandinavian maista takapajuisin.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Ruotsissa (Brasilia/Saksa) ja Tanskassa (Australia) on nyt ulkomaalaiset kuningattaret.
Suomessakin presidentin puoliso on muutaman viikon kuluttua ulkomaalainen (Iso-Britannia tai Ecuador).
Norja on Skandinavian maista takapajuisin.
Eihän kuninkaallisuus tottele sisänsä valtion rajoja. Eli kuninkaalliset ovat kuninkaallisia siitä huolimatta, missä maassa sattuvat asumaan tai hallitsemaan. Ei Ruotsin kuninkaallisissakaan enää taida virrata yhtään ruotsalaista verta.

En ole tässä mikään expertti, eikä kuninkaalliset oikein kiinnosta, mutta tällainen käsitys minulle on muodostunut.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
200g juustoa sisältää energiaa saman verran kuin vajaat pari litraa olutta
Tämän takia olenkin vähentänyt juuston syömistä.

Avautui että Li Anderssonin puoliso Juha Pursiainen on pelannut liigaa SaiPassa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Se, että mua jotenkin tympäisee kaikki edistyneet tilastot ja maaliodottamat.

Oon vanhan liiton kiekkosetä.

Ihan paskoja termejä, joilla jengi yrittää vaan päteä. Sanoihan se Lehterän Terokin, että ei pidä minään, tai ei ymmärrä niitä. On niin old school myös. Ja mitä se Pennasen Anttikin jotain russutti, että ei noilla jutuilla itsessään tee mitään.

En ole vanhan liiton kiekkosetä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Se, että mua jotenkin tympäisee kaikki edistyneet tilastot ja maaliodottamat.

Oon vanhan liiton kiekkosetä.
Sepä.

Vielä kun saataisiin voittolaukauskilpailu pois. Jääkiekko-ottelu voisi päättyä myös tasapeliin jatkoajan jälkeen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ite kaipaan edelleen roverin paluuta jääkiekon kentällisiin.
Samalla pitäisi saada eteenpäin menevät syötöt kiellettyä. Mennyt ihan pilalle koko laji sen jälkeen kun tuollainen sallittiin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Se, että mua jotenkin tympäisee kaikki edistyneet tilastot ja maaliodottamat.

Oon vanhan liiton kiekkosetä.
Jatkoaikakin pois, mutta silloin olisi palstan ylläpidolla ongelma uudeksi nimeksi...
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Boston-Colorado pelin maalikoostetta katsellessa avautui, että onneksi en ole Bruins-kannattaja. Aivan kamalan kuuloinen puhetyyli sikäläisillä. "Peaastenak shuuts änd Gijooogieeev seivs."
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Formula 1 autot ovat noin 5,6 metriä pitkiä joka on lähes yhtä pitkä kuin Rolls-Royce Ghost (n. 5,7 metriä) pidemmällä akselivälillä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Koivuhaloista lähtee huomattavasti enemmän lämpöä kuin kuusi- tai mäntyhaloista. Koko alkutalven käyttänyt lähinnä kuusta ja mäntyä. Tänään lämmitin koivulla ja yllätyin kyllä kuinka kuumaksi takka pääsi, täytyy ensi kerralla muistaa laittaa vähemmän kerralla jos pelkkää koivua poltan.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Koivuhaloista lähtee huomattavasti enemmän lämpöä kuin kuusi- tai mäntyhaloista. Koko alkutalven käyttänyt lähinnä kuusta ja mäntyä. Tänään lämmitin koivulla ja yllätyin kyllä kuinka kuumaksi takka pääsi, täytyy ensi kerralla muistaa laittaa vähemmän kerralla jos pelkkää koivua poltan.
Voin myös kertoa, että märkä puu syttyy huonommin sekä tuottaa vähemmin energiaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös