Jack DiBiase
Jäsen
Se onkin suunnattu kuuroille?Kommentteja lukiessa avautui, että kuuntelijat eivät ole Mirellan musiikin kohderyhmää.
Se onkin suunnattu kuuroille?Kommentteja lukiessa avautui, että kuuntelijat eivät ole Mirellan musiikin kohderyhmää.
Eihän kuninkaallisuus tottele sisänsä valtion rajoja. Eli kuninkaalliset ovat kuninkaallisia siitä huolimatta, missä maassa sattuvat asumaan tai hallitsemaan. Ei Ruotsin kuninkaallisissakaan enää taida virrata yhtään ruotsalaista verta.Ruotsissa (Brasilia/Saksa) ja Tanskassa (Australia) on nyt ulkomaalaiset kuningattaret.
Suomessakin presidentin puoliso on muutaman viikon kuluttua ulkomaalainen (Iso-Britannia tai Ecuador).
Norja on Skandinavian maista takapajuisin.
Hetkinen. Entä jos tää ei olekaan kaljamaha vaan juustomaha? Joku 200 grammaa menee päivässä.
Tämän takia olenkin vähentänyt juuston syömistä.200g juustoa sisältää energiaa saman verran kuin vajaat pari litraa olutta
Se, että mua jotenkin tympäisee kaikki edistyneet tilastot ja maaliodottamat.
Oon vanhan liiton kiekkosetä.
Sepä.Se, että mua jotenkin tympäisee kaikki edistyneet tilastot ja maaliodottamat.
Samalla pitäisi saada eteenpäin menevät syötöt kiellettyä. Mennyt ihan pilalle koko laji sen jälkeen kun tuollainen sallittiin.Ite kaipaan edelleen roverin paluuta jääkiekon kentällisiin.
Jatkoaikakin pois, mutta silloin olisi palstan ylläpidolla ongelma uudeksi nimeksi...Se, että mua jotenkin tympäisee kaikki edistyneet tilastot ja maaliodottamat.
Voin myös kertoa, että märkä puu syttyy huonommin sekä tuottaa vähemmin energiaa.Koivuhaloista lähtee huomattavasti enemmän lämpöä kuin kuusi- tai mäntyhaloista. Koko alkutalven käyttänyt lähinnä kuusta ja mäntyä. Tänään lämmitin koivulla ja yllätyin kyllä kuinka kuumaksi takka pääsi, täytyy ensi kerralla muistaa laittaa vähemmän kerralla jos pelkkää koivua poltan.
Voin myös kertoa, että märkä puu syttyy huonommin sekä tuottaa vähemmin energiaa.
Se siitä tasa-arvosta sitten.Tällä hetkellä maailmassa ei ole yhtään maata, jossa vallassa olisi kuningatar.
Suomen sana norsu on variaatio sanasta mursu.
Kaikkea sitä oppii Melkein mensasta.
Jo Mikael Agricola käytti sanaa ”norsunluu” tarkoittamaan mursun syöksyhampaita, jotka olivat norsunluun veroinen arvokas materiaali. Sanan kirjoitusasuun on mahdollisesti vaikuttanut saamen hyljettä tarkoittava sana nuorˈjo, njuorˈjo. Myöhemmin, kun mursun syöksyhampaiden käyttö väheni alkoi norsunluun tunnetuksi tekemä sana ”norsu” tarkoittaa tätä eläintä mursu-sanan jäädessä tarkoittamaan merinisäkästä.