Jack DiBiase
Jäsen
Korisvalmentaja Gordon Herbert onkin valkoihoinen ja kanadalainen. Olin kuvitellut hänet aina tummana jenkkinä.
Avautui että jotkut haluaa viettää aikaa bussissa olemalla. En mä kyllä viitsisi käyttää aikaa jossain bussissa istumalla kun voisi senkin ajan kokea jotain kotikonnuilla. ;-)Onnibussilla taas euron matkoja. Kolme päiväreissua ostin.
Kyllä näitä vaan on, eilenkin uutisoitiin yhdestä.Avautui että jotkut haluaa viettää aikaa bussissa olemalla.
On hieno fiilis kun on reissun päällä. On matkalla jonnekin, ihan vaikka vaan parin tunnin päähän.Avautui että jotkut haluaa viettää aikaa bussissa olemalla. En mä kyllä viitsisi käyttää aikaa jossain bussissa istumalla kun voisi senkin ajan kokea jotain kotikonnuilla. ;-)
Eihän busseissa saisi edes viinaa vetää...
Ei alkoholia: Busseissamme ei saa juoda alkoholia. Kuljettajamme voi vaatia matkustajaa poistumaan bussista, jos tämä ei noudata kieltoa olla nauttimatta alkoholia.Ja kyllä busseissa voi juoda kaljaa, ei tietenkään varmaan saisi.
Vuonna 1997 tuli viimeksi istuttua bussissa reilusti yli 16 tunnin ajan, sillä tuolloin suuntasin Hyrylästä Kilpisjärvelle bussilla sekä pari viikkoa myöhemmin vielä takaisin samalla tavalla. Mukana oli muistaakseni ainakin 35 henkeä ja päämääränä oli Käsivarren Lappi, jossa sitten vaellettiin pari viikkoa. Todella puuduttava bussimatka kumpaakin suuntaan, mutta tulipahan sekin ihme koettua.Avautui että jotkut haluaa viettää aikaa bussissa olemalla. En mä kyllä viitsisi käyttää aikaa jossain bussissa istumalla kun voisi senkin ajan kokea jotain kotikonnuilla. ;-)
Eihän busseissa saisi edes viinaa vetää...
Kävitkö jollain spiritismi- tai spirituaalivaelluksella?Vuonna 1997 tuli viimeksi istuttua bussissa reilusti yli 16 tunnin ajan, sillä tuolloin suuntasin Hyrylästä Kilpisjärvelle bussilla sekä pari viikkoa myöhemmin vielä takaisin samalla tavalla. Mukana oli muistaakseni ainakin 35 henkeä ja päämääränä oli Käsivarren Lappi, jossa sitten vaellettiin pari viikkoa. Todella puuduttava bussimatka kumpaakin suuntaan, mutta tulipahan sekin ihme koettua.
Muistaakseni kyseessä oli Järvenpään seurakunnan järjestämä vaellusretki, jossa ei kyllä pahemmin puhuttu uskonnollisista asioista.Kävitkö jollain spiritismi- tai spirituaalivaelluksella?
Itse käyn lukemassa mitä ex-jypiläisille kuuluu, muutenhan tuo osio on ollut lukukelvotonta pitemmän aikaaItse olen aika tyyni JYP tämän hetken ongelmien suhteen. Pelit on kohtuu tasaisia, kunnes omiin menee maali ja kaikki romahtaa...Ja lukemat taululla repeää. Toki muu kokonaisuus on ihan levällään isossa kuvassa.
Ei mene hermot, ei ahdista jne.
Tilanne on mikä on ja umpisolmu suuri, mutta ei se minun ongelmani ole.
Jännä nähdä mitä ratkaisuja tulevaisuus tuo tullessaan, että kierre menisi poikki.
Sen sijaan en enää jaksa lukea joukkueen osiota ollenkaan, koska siellä on tietyistä potkuista lähtien sama levy pyörinyt ja välillä pyörii vähän turhan kovaa.
Päivittäinen samojen asioiden läpikäyminen ei johda mihinkään.... Ihan kuin tuo mielentila peilaisi seuran olotilaa.
Eli ilmeisesti vuonna 2024 kyllästyin JYP-nimisen joukkueen omaan osioon... Tämä avautui tänään.
Aina voi syyttää ajojahdista ja vanhojen asioiden tarkoitushakuisesta kaivelusta sekä asioiden irrottamisesta asiayhteydestä, jos joku ottaa esille. Toimii poliitikoilla niin miksei muillakin.Olen tässä viimeisen kolmen viikon ajan poistellut todella vanhoja päivityksiäni Facebookista ja näiden päivien aikana minulle on avautunut, että kaikenlaista paskaa sitä onkin tullut suollettua julkisuuteen. Onneksi pahimmat aivopierut on jo deletoitu.
Googlasin nimen ja ensimmäisenä tuli hänen kappaleensa "Timanttei". Pelkkä kappaleen nimi kertoo, että kuulematta paskaa.Triplassa esiintyy keskiviikkona kuulemma joku huippusuosittu Mirella-niminen nuori artisti, tietää Helsingin Uutiset kertoa. Ensimmäisen kerran kuulin tuosta henkilöstä vasta lukiessani tuota juttua. Kävin sitten kuuntelemassa youtubessa, millaisesta musiikista on kyse ja oli kyllä taas sellainen kasa paskaa, että ihan hirvitti. Ysäriltä tuttua konemusiikkia höystettynä autotunella sekä idioottimaisilla sanoituksilla. Ei jatkoon.
Kommentteja lukiessa avautui, että kuuntelijat eivät ole Mirellan musiikin kohderyhmää.Googlasin nimen ja ensimmäisenä tuli hänen kappaleensa "Timanttei". Pelkkä kappaleen nimi kertoo, että kuulematta paskaa.
EDIT: Menin mielenkiinnosta kuuntelemaan kuitenkin pari sekuntia ja kertsin kohdalla tuli selväksi, että oli vielä isompi kasa paskaa kuin olin alunperin kuvitellut.
Se onkin suunnattu kuuroille?Kommentteja lukiessa avautui, että kuuntelijat eivät ole Mirellan musiikin kohderyhmää.
Eihän kuninkaallisuus tottele sisänsä valtion rajoja. Eli kuninkaalliset ovat kuninkaallisia siitä huolimatta, missä maassa sattuvat asumaan tai hallitsemaan. Ei Ruotsin kuninkaallisissakaan enää taida virrata yhtään ruotsalaista verta.Ruotsissa (Brasilia/Saksa) ja Tanskassa (Australia) on nyt ulkomaalaiset kuningattaret.
Suomessakin presidentin puoliso on muutaman viikon kuluttua ulkomaalainen (Iso-Britannia tai Ecuador).
Norja on Skandinavian maista takapajuisin.