Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 713 064
  • 33 930

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun samassa seurassa kiekkoilevat ruotsalaisveljekset alisuorittavat pahoin, he muuttuvat siskoksiksi.

Jos olisikin sisarpari eikä peli kulje niin alkavatko jotku kutsua heitä veljeksiksi?
Tuskin, jos eivät haluaisi ulkomuotoa irvistellä kuten taannoin muutamia itäeurooppalaisia yleisurheilijoita pilkattiin.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Puckdokussa ei ole suomalaisen Sebastian Ahon kuvaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Zeta03 on noussut jo toiseksi foorumin viestimäärässä. Sen mää vaa sanon et jos veli @Roger Moore n ohi joskus pääset ni oot aika kova jätkä. Yake my word !!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
@Zeta03 on noussut jo toiseksi foorumin viestimäärässä. Sen mää vaa sanon et jos veli @Roger Moore n ohi joskus pääset ni oot aika kova jätkä. Yake my word !!

Just erääseen toiseen ketjuun kirjoitin, että 40k jälkeen tahti (ja ukko) on hidastunut älyttömästi ja ei ole enää muita tavoitteita kuin mennä päivä kerrallaan. Viime vuonnakin oli useita viikkoja, ettei tullut kirjoitettua yhtään viestiä, joskus 10v sitten tälläinen ei olisi käynyt laatuunsa *hymiö*
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Breaking Badin finaalista tuli syksyllä 10 vuotta täyteen....

Miten se aika saikin siivet selkään.
Edelleen ihan siellä rakkaimpien televisiokokemusteni joukossa.

Muistan miten kartoin sarjaa vuosia koska Cranston oli tuttu Seinfeldista ja King of Queenista(Malcom in the Middle jäi vähälle katselulle) ja olin päässäni sitä mieltä ettei mies sovi draamaan.

Kun lopulta sitten annoin sarjalle mahdollisuuden muistaakseni kun finaalikauden eka puolikas oli jo käynnissä niin kyllähän se räjäytti tajunnan.

Pidän Sopranosia kaikkien aikojen tv-taideteoksena mutta Breaking Bad puolestaan on koukuttavin sarja koskaan.

Tämä siis avautui kun joku somealusta tarjosi katsottavaksi Jason Alexanderin(Seinfeldin George) podcastia youtubesta jossa Cranston vieraili viikko takaperin. Suosittelen katsomaan.



 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Tää yks Tepsi-fani olikin @LUHGUNITED

Jostain syystä luin ton nimen vuosien ajan LUGHUNITED :D
:D

LUHG = Love United, Hate Glazer. Neljä kirjainta kuitenkin liian lyhyt nimimerkki joissain saiteilla niin siihen perään vielä jotain vängertänyt teini-ikäisenä.

Samainen nimimerkki ollu monessa eri paikassa jo toista vuosikymmentä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Tää yks Tepsi-fani olikin @LUHGUNITED

Jostain syystä luin ton nimen vuosien ajan LUGHUNITED :D
Luulin pitkään kyseisen käyttäjän olevan Rauman Lukon kannattaja. Minulle tuo "LUGH" toi mieleen ensimmäisenä juurikin raumalaisjoukkueen.

Toisin sanoen, olin myös lukenut sen aina väärin.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Avautui, että tällä viestillä pääsen tämän viestiketjun 99+ kerhoon.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Korisvalmentaja Gordon Herbert onkin valkoihoinen ja kanadalainen. Olin kuvitellut hänet aina tummana jenkkinä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onnibussilla taas euron matkoja. Kolme päiväreissua ostin.
Avautui että jotkut haluaa viettää aikaa bussissa olemalla. En mä kyllä viitsisi käyttää aikaa jossain bussissa istumalla kun voisi senkin ajan kokea jotain kotikonnuilla. ;-)
Eihän busseissa saisi edes viinaa vetää...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui että jotkut haluaa viettää aikaa bussissa olemalla. En mä kyllä viitsisi käyttää aikaa jossain bussissa istumalla kun voisi senkin ajan kokea jotain kotikonnuilla. ;-)
Eihän busseissa saisi edes viinaa vetää...
On hieno fiilis kun on reissun päällä. On matkalla jonnekin, ihan vaikka vaan parin tunnin päähän.

Ja kyllä busseissa voi juoda kaljaa, ei tietenkään varmaan saisi. Onnibusseissa mä otan paikan yläkerrasta suht takaa. Mutta eilen uutisoitiin ettei busseissa saisi ajon aikana käyttää vessaa, heh.

Usein sitä tulee juotua kaupunkiliikenteenkin busseissa, varsinkin illalla kun tulee keskustasta kotiin. Tietty vähän katsoo ettei kuski hirveästi näkisi. Jotenkin vaistomaisesti sitä ottaa huikkaa esim. risteyksissä. Ja ei ehkä silloin viitsi jos vieressä istuu joku.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ja kyllä busseissa voi juoda kaljaa, ei tietenkään varmaan saisi.
Ei alkoholia: Busseissamme ei saa juoda alkoholia. Kuljettajamme voi vaatia matkustajaa poistumaan bussista, jos tämä ei noudata kieltoa olla nauttimatta alkoholia.


Itse kiersin tuota laittamalla viinan vesipulloon. Tai sitten colapulloon colan kanssa. Ei tullut sanomista enkä todellakaan odottanut. Eiköhän nuo mene niin että jos ei häiriötä aiheuta niin ihan sama mitä pulloja tai tölkkejä vetää...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui että jotkut haluaa viettää aikaa bussissa olemalla. En mä kyllä viitsisi käyttää aikaa jossain bussissa istumalla kun voisi senkin ajan kokea jotain kotikonnuilla. ;-)
Eihän busseissa saisi edes viinaa vetää...
Vuonna 1997 tuli viimeksi istuttua bussissa reilusti yli 16 tunnin ajan, sillä tuolloin suuntasin Hyrylästä Kilpisjärvelle bussilla sekä pari viikkoa myöhemmin vielä takaisin samalla tavalla. Mukana oli muistaakseni ainakin 35 henkeä ja päämääränä oli Käsivarren Lappi, jossa sitten vaellettiin pari viikkoa. Todella puuduttava bussimatka kumpaakin suuntaan, mutta tulipahan sekin ihme koettua.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Vuonna 1997 tuli viimeksi istuttua bussissa reilusti yli 16 tunnin ajan, sillä tuolloin suuntasin Hyrylästä Kilpisjärvelle bussilla sekä pari viikkoa myöhemmin vielä takaisin samalla tavalla. Mukana oli muistaakseni ainakin 35 henkeä ja päämääränä oli Käsivarren Lappi, jossa sitten vaellettiin pari viikkoa. Todella puuduttava bussimatka kumpaakin suuntaan, mutta tulipahan sekin ihme koettua.
Kävitkö jollain spiritismi- tai spirituaalivaelluksella?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Simon Suoranta -nimisen pelaajan sukunimi ei ole jokin outo mitään tarkoittamaton sana suoranta, vaan siinä on yhdistetty sanat suo ja ranta. Tällaisia huomioita alkaa tulla aika paljonkin, kunhan sen ensimmäisen vastaavan vaan bongaa.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen aika tyyni JYP tämän hetken ongelmien suhteen. Pelit on kohtuu tasaisia, kunnes omiin menee maali ja kaikki romahtaa...Ja lukemat taululla repeää. Toki muu kokonaisuus on ihan levällään isossa kuvassa.

Ei mene hermot, ei ahdista jne.
Tilanne on mikä on ja umpisolmu suuri, mutta ei se minun ongelmani ole.
Jännä nähdä mitä ratkaisuja tulevaisuus tuo tullessaan, että kierre menisi poikki.

Sen sijaan en enää jaksa lukea joukkueen osiota ollenkaan, koska siellä on tietyistä potkuista lähtien sama levy pyörinyt ja välillä pyörii vähän turhan kovaa.
Päivittäinen samojen asioiden läpikäyminen ei johda mihinkään.... Ihan kuin tuo mielentila peilaisi seuran olotilaa.

Eli ilmeisesti vuonna 2024 kyllästyin JYP-nimisen joukkueen omaan osioon... Tämä avautui tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös