L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Saku Koivu täyttää tänä vuonna 50 vuotta.
Tunnen itseni vanhaksi. Vastahan se poseerasi Jääkiekkolehden kannessa jossain ruispellossa...Saku Koivu täyttää tänä vuonna 50 vuotta.
Ei ole raha muuttanut miestä. Sitä täytyy arvostaa peliuran ohella.Saku Koivu täyttää tänä vuonna 50 vuotta.
Heh empä olis muistanut,on muuttojen yhteydessä kadonneet noi läpyskät olis kiva lueskella.Tunnen itseni vanhaksi. Vastahan se poseerasi Jääkiekkolehden kannessa jossain ruispellossa...
Se on kamalaa katsottavaa kun nämä nuoret vanhenee. Itsehän näytän parikymppiseltä.Saku Koivu täyttää tänä vuonna 50 vuotta.
Tottakai unisexiä seurasi vege. Mitä ne seuraavaksi keksivät?Kävin tänään Adidas Outletissa Tammistossa ja kenkäosastolla havaitsin, että legendaarisesta Superstar-mallistosta on olemassa myös vegaaninen versio.
Muistaakseni ainakin Jalakselta löytyy vegaaniset turvakengät. Onhan näitä.Kävin tänään Adidas Outletissa Tammistossa ja kenkäosastolla havaitsin, että legendaarisesta Superstar-mallistosta on olemassa myös vegaaninen versio.
Tottakai unisexiä seurasi vege. Mitä ne seuraavaksi keksivät?
Tajusin, että olen vuoden vanhempi, kuin Saku Koivu Torinon olympialaisissa. Ikäkriisi.Saku Koivu täyttää tänä vuonna 50 vuotta.
Tämä avautui tämän viestin myötä minulle. Kiitos!Ghostin Dance Macabre -musiikkivideon tanssikoreografia on otettu Arskan elokuvasta Juokse Tai Kuole (The Running Man). Just leffaa katsoin ja hämmennyin miten tutulta näytti cheer leadereiden tanssi.
Meinasin tulla huomauttamaan että kirjoitusasu on McEnnedy, mutta näköjään Lidl itsekin käyttää tuota Mcennedy-muotoa, joka näyttää kyllä todella urpolta. Tuohon varmaan joku syy.Lidlin amerikkalaistyyliset tuotteet on Mcennedy-nimisiä, eikä McKennedy. Noita on tullut ostettua yli 10 vuoden aikana aika monta kertaa ja nyt vasta huomasin.
Joo, paketissa lukee kaikki isolla, joten ei väliä, mutta muuten lukee Mcennedy.Meinasin tulla huomauttamaan että kirjoitusasu on McEnnedy, mutta näköjään Lidl itsekin käyttää tuota Mcennedy-muotoa, joka näyttää kyllä todella urpolta. Tuohon varmaan joku syy.
Avautui, että se nimi on Halla-aho, eikä Halla-Aho. Olen varmaan ajatellut sitä yhdysnimenä, enkä yhdyssanana ja siksi näin.
Itse jouduin keskittymään kokeissa saadakseni päästä soimaan jotain sopivaa musiikkia. Olisin mielelläni kuunnellut kaikissa kokeissa musiikkia sillä tuskimpa siitä juurikaan apua on jos kuuntelee jotain Cannibal Corpsea matematiikan kokeen aikana.Avautui äsken, että jotkut lukioni opettajat sallivat musiikin kuuntelun kokeen aikana. Tai no...mistä sitä tietää, kuuntelivatko nuo muutamat oppilaat musiikkia vaiko vastauksia.
Eiköhän vain, että tuolla nimellä vältetään kaikki mahdolliset tekijänoikeusvaateet.Meinasin tulla huomauttamaan että kirjoitusasu on McEnnedy, mutta näköjään Lidl itsekin käyttää tuota Mcennedy-muotoa, joka näyttää kyllä todella urpolta. Tuohon varmaan joku syy.