Joo jossain miinus kolmessa yleensä pistän. Tai riippuu meneekö just kaupungille pyörimään vaiko tuntitolkulla pilkille istumaan. Tai että onko krapulaa. Hiki valuu teet mitä tahansa.Jouduitko @pettter laittamaan jo pitkät kalsarit kaupungilla pyöriessä?
Alkuperäinen nimihän oli Station 1, joten Stonen kanssa tuolla nimellä ei kait varsinaisesti ole historiaa. Ennemminkin hauska sattuma, vai mihin tuolla Stonella mielestäsi viitataan?ST1, Stone.. Eipä ole jostain syystä juolahtanut mieleen.
Alkuperäinen nimihän oli Station 1, joten Stonen kanssa tuolla nimellä ei kait varsinaisesti ole historiaa. Ennemminkin hauska sattuma, vai mihin tuolla Stonella mielestäsi viitataan?
Pari tuttua sanoi, St1 nimellä First (1:st). meitä miehen kanssa hymyilytti mutta emme tehneet numeroa.En tiedä. ST1 on aina ollut vain ST1 minulle. Stone vain tuossa yksi päivä juolahti kylmäasemaa katsoessa mieleen. Mietin, että miten ei ole tullut ennen hoksattua noinkin selvää yhteyttä.
Vanha.. rokkiradiossa tästä vitsailivat joku 10 vuotta sitten ja laittoivat No Commandsin soimaan. Ei olisi mulle avautunut ilman apuja tosin.ST1, Stone.. Eipä ole jostain syystä juolahtanut mieleen.
Pari tuttua sanoi, St1 nimellä First (1:st). meitä miehen kanssa hymyilytti mutta emme tehneet numeroa.
Tuskin, jos eivät haluaisi ulkomuotoa irvistellä kuten taannoin muutamia itäeurooppalaisia yleisurheilijoita pilkattiin.Kun samassa seurassa kiekkoilevat ruotsalaisveljekset alisuorittavat pahoin, he muuttuvat siskoksiksi.
Jos olisikin sisarpari eikä peli kulje niin alkavatko jotku kutsua heitä veljeksiksi?
@Zeta03 on noussut jo toiseksi foorumin viestimäärässä. Sen mää vaa sanon et jos veli @Roger Moore n ohi joskus pääset ni oot aika kova jätkä. Yake my word !!
Oho, onnittelut "seuratoveri" @Zeta03 50k saavutuksesta.@Zeta03 on noussut jo toiseksi foorumin viestimäärässä. Sen mää vaa sanon et jos veli @Roger Moore n ohi joskus pääset ni oot aika kova jätkä. Yake my word !!
:D
Luulin pitkään kyseisen käyttäjän olevan Rauman Lukon kannattaja. Minulle tuo "LUGH" toi mieleen ensimmäisenä juurikin raumalaisjoukkueen.
Onnea! Mulla matkaa 23 viestiä.Avautui, että tällä viestillä pääsen tämän viestiketjun 99+ kerhoon.