Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 287
  • 33 924

Glove

Jäsen
Minulle on avautunut, että on hyödyllinen ominaisuus osata viihtyä sekä yksin että seurassa.
Ihmisten tarinoita kuullessa ja nähdessä näyttää siltä, että yllättävän monet osaavat vain jompaa kumpaa.
Olisi varmasti, itse osaan pathaiten viihtyä omassa seurassani. Kyllä minä toki porukassakin pärjään, mutta en varmasti ole se suulain kaveri. Ja siitä porukastakin on hyvä saada pieni tauko vaikka käymällä vessassa, vaikkei olisi tarvetta. Mutta saa olla hetken yksin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Anssi Koivuranta ja hänen kanssaan avioeroa hakeva puoliso Sanni on omaa sukua Leinonen. Se entinen alppihiihtäjä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ja siitä porukastakin on hyvä saada pieni tauko vaikka käymällä vessassa, vaikkei olisi tarvetta. Mutta saa olla hetken yksin.
Näitä jaksoja yksin/seurassa voi oman tarpeen mukaan vuorotella, eikä niiden tarvitse olla yhtä pitkiä.
Iso ongelma se on sitten, jos ei pysty vaihtamaan "moodia".
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vaimon lämmityshommien jälkeen voi mennä siivoamiseksi, kova squirttaan? ;D
Melkoista humble bragia kyllä kun ensin puhuu siitä että on vaimo ja että vielä pääsee lämmitelemäänkin sitä. Ja sen jälkeen tulee vielä hirveät sotkut jotka pitää itse siivota kun vaimo on käsittelyn jälkeen täysin voimaton.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vaimon lämmityshommien jälkeen voi mennä siivoamiseksi, kova squirttaan? ;D
Melkoista humble bragia kyllä kun ensin puhuu siitä että on vaimo ja että vielä pääsee lämmitelemäänkin sitä. Ja sen jälkeen tulee vielä hirveät sotkut jotka pitää itse siivota kun vaimo on käsittelyn jälkeen täysin voimaton.
Kato, kato... poijat puhuu, niinku ois joskus päässeet koittaan...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tässä kun katselin äsken Snackmasters Suomen päätösjaksoa, missä valmistivat Arnoldsin kinuskidonitsia, niin tajusin että en ole vieläkään käynyt ikinä Arnoldsissa. Jos huomenna kävis siellä bagelilla ja hankkiutuis eroon tästä Arnolds-neitsyydestä.
Huiputin. Kävinkin siellä vasta tänään. Täytyy myöntää että yllätyin, miten iso ja täyttävä se BBQ pork bagel jonka tilasin lopulta oli, mut oli kyl hyvät mätöt! Kesä kun on niin tilasin juomaksi tietysti jääteen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tykkimäkeen-mainosbiisi on Roxetten Sleeping In My Carin kertsi. Jokohan ruotsalaiset asianajajat ovat heränneet?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Oliko Vihreiden nuorten joku edustaja tai laajempi porukka joka kannatti insestin poistamista rikoslaista. Eli jos kaksi serkusta tai sisarukset haluaisivat keskenään paneskella niin se ei olisi enää laitonta. Herätti närää ja keskustelua aikanaan.

Lestadiolaisuus halutaan lailliseksi.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Aina kun olen nähnyt jossain Iltalehden tai vastaavan median otsikon alussa sanan "NYT", olen ajatellut sen tarkoittavan, että juuri NYT on tapahtunut jotain merkittävää. Vasta NYT avautui, että se tarkoittaakin New York Times.

Esimerkkinä: NYT: Venäjän salamurhaoperaatio Yhdysvalloissa epäonnistui
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Joku tai jotkut voittivat sitten 120 miljoonaa euroa Euro Jackpotissa. Toivottavasti meni oikeaan osoitteeseen eikä jollekin jo ennestään ökyrikkaalle tyypille tai porukalle.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Se, että ei kannata lukea Löylyhuonetta ellei halua siitä huumoria kun oletettavasti aikuiset tappelee poltiikasta!!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Nuorissakin taitaa vielä olla toivoa. Yhdellä jannulla näin Dead Kennedys- paidan. Yhdellä mimmillä oli Hurriganesin paita päällä, toisella Blondien. Saatoin tervehtiä näkemääni ilolla.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Jokamiehenoikeudet tunnetaan jatkossa jokaisenoikeuksina, kertoo Metsähallitus. Metsähallitus siirtyy käyttämään uutta nimitystä kaikessa viestinnässään, esimerkiksi sosiaalisessa mediassa ja kansallispuistoissa löytyvissä opastekylteissä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jokamiehenoikeudet tunnetaan jatkossa jokaisenoikeuksina, kertoo Metsähallitus. Metsähallitus siirtyy käyttämään uutta nimitystä kaikessa viestinnässään, esimerkiksi sosiaalisessa mediassa ja kansallispuistoissa löytyvissä opastekylteissä.
Tuossa sattuu päähän kyllä kirjoitusasu, mutta sitä enemmän sattuu päähän Iltalehden kommentoijilla. "Nämäkin rahat", "minun verorahat", "eikö ole tärkeämpää", "minä en ainakaan ala käyttämään tätä" jne.. Siellä on Hilkat ja Kalevit ja Reiskat sen verran tuohduksissa, että veikkaan menevän alun toista nitropurkkia ja loivaria ennen kuin kommenttiosio menee kiinni.
 

axe

Jäsen
Miten tää jokaisenoikeudet muka nyt vasta tulee. Luullut, että on ollut jo monia vuosia. Nopialla guuglella vanhimmat nettisivutkin on terminöineet näin jo 9 vuotta sitten ja jotain mekkalaakin tästä pidettiin ainakin viitisen vuotta sitten.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kovasti arvostamani toimittaja Pekka Holopainen on siirtynyt Ilta sanomista Yeisradioon.
Mikähän syynä moiseen siirtoon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös