Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 716 020
  • 33 934

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Voita euroopanmestaruus. Jatkoajan setämiehet: ”persettään keinuttava uimari”.
Vittu - mitäs vikaa setämiehissä on saati persettään keinuttavissa umarityttösissä... höh!

... mua huvita taas yhtikäs mikään...
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Älä nyt oo niin kireä! Tuli vaan mieleen koko asia tosta Ida Hulkon eilisestä hiihtovideosta niin tämän takia ilmaisin asian kieltämättä vähän setämiesmäisesti vaikka noihin ikälukuihin mulla on vielä vähän matkaa :D Molempia Hulkkoja ja heidän saavutuksiaan arvostan todella paljon, kovaa sakkia tuo porukka kun isä Petrikin on kenraaliluutnantti.
Petri Hulkko on nykyään kenraaliluutnantti evp. Hän eläköityi reilu vuosi sitten Suomen maavoimien komentajan pestistä.
 

Glove

Jäsen
Vittu - mitäs vikaa setämiehissä on saati persettään keinuttavissa umarityttösissä... höh!

... mua huvita taas yhtikäs mikään...
Ei ainakaan setämiehissä ole mitään vikaa. Persettään keinuttava uimari voi tietysti jollekin aiheuttaa sydämentykytyksiä syystä tai toisesta.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Olin näemmä viikonloppuna pienissä seitinohuissa pistänyt pari työhakemusta menemään, heh. Valkeni kun kävin sähköpostia vilkaisemassa. Ei sillä, duunipaikan vaihto on kyllä pitkään pyörinyt mielessä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK:n maalivahtitandemin yhteenlaskettu ikä on tänään (ja eilen) ollut alle 40 vuotta. Olisin mielelläni elänyt ilman tietoa tästä tosiasiasta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Maikkarin kuuluttajanainen ei osaa lausua yhtäkään ulkomaalaista futisjoukkueen nimeä oikein. Hän esimerkiksi lausuu Leicesterin ja Leipzigin niin kuin ne kirjoitetaan.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mitä näitä ihmettelemään, kun aikoinaan radiossa joku toimittaja Ylen jalkapallokierroksella toistuvasti sanoi Ismo Liuos. Muistaako joku, kuka oli tuo toimittaja?
Nimenomaan!!! Onhan Numminenkin lausuttu Winnipeg... eikä vain yhden kerran...

 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jonnet tai nuoremmat eivät voi muistaa, kuinka ainakin ennen muurin murtumista Länsi-Saksassa oli kaupunki nimeltään Mynssen. On voinut olla sen jälkeenkin. Siellä muuten pidettiin olumpialaiset.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jonnet tai nuoremmat eivät voi muistaa, kuinka ainakin ennen muurin murtumista Länsi-Saksassa oli kaupunki nimeltään Mynssen. On voinut olla sen jälkeenkin. Siellä muuten pidettiin olumpialaiset.

Oliko nuo Mynssenin olump-pialaiset ennen vai jälkeen Kälkäriä? Se on se gee-kirjaimella alkava kaupunki Känädässä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Avautui, että Kotkan Titaanit pelaa kotipelinsä Vaasan koulunäkki -areenalla.

Miettikää nyt, jos liigassakin joku joukkue pelaisi toisen kaupungin nimeä kantavalla areenalla.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Avautui, että Kotkan Titaanit pelaa kotipelinsä Vaasan koulunäkki -areenalla.

Miettikää nyt, jos liigassakin joku joukkue pelaisi toisen kaupungin nimeä kantavalla areenalla.
Mutta ei se ole niin paha, jos kyseessä on naapurikaupunki ja kaksi eri joukkuetta pelaa siellä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Avautui, että Kotkan Titaanit pelaa kotipelinsä Vaasan koulunäkki -areenalla.

Miettikää nyt, jos liigassakin joku joukkue pelaisi toisen kaupungin nimeä kantavalla areenalla.

Raumalla on Kivikylän-areena. Toki voidaan alkaa vääntämään, onko tuo kaupunki, kunta, vai kaupunginosa, mutta menkööt nyt tämän kerran, vaikka keskustelua herättämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös