Lada oli bensavehje, kokkoja öljypohjan alla polttivat rekkakuskit.Et kuitenkaan pitänyt nuotiota öljypohjan alla?
Oli siihen mun Ladaan vaihdettu Weberin kaasari.
Lada oli bensavehje, kokkoja öljypohjan alla polttivat rekkakuskit.Et kuitenkaan pitänyt nuotiota öljypohjan alla?
Jos se on Schrödingerin kotitesti?Onkohan tuo mun lääkekaapissa oleva testi oireelliselle vai oireettomalle? Ei mitään hajua.
Paras musiikki on tehty minun ollessani 10-15 vuotias.
Toki 1990-, 2000-, 2010- ja 2020- luvuilla on tehty kuunneltavaa musiikkia, mutta se paras tehtiin 1980-luvulla.Kyllä mää löydän mukavaa musiikkia 80-, 90-, 2000-, 2010- sekä 2020-luvulta.
Toki 1990-, 2000-, 2010- ja 2020- luvuilla on tehty kuunneltavaa musiikkia, mutta se paras tehtiin 1980-luvulla.
Paras musiikki on tehty minun ollessani 10-15 vuotias.
Kun Ruotsissa vaihdettiin vuonna 1967 asemmanpuoleisesta liikenteestä oikeanpuoleiseen, niin raskaan liikenteen osalta muutos tuli voimaan kaksi viikkoa myöhemmin kuin henkilöautojen. Tämä todettiin virheeksi jo muutaman päivän jälkeen.Kiinassa on 60-kuvulla koitettu kääntää liikennevalot toisinpäin, koska punaisen värin ei siinä maailmassa haluttu tarkoittavan pysähtymistä.
Muutos peruttiin parin kuukauden kolaroinnin jälkeen
Tuo ei ihan pidä paikkaansa. Mutta tosiasia on, että oikeanpuoleinen liikenne tuli voimaan eri aikaan raskaalle ja muulle ammattiliilenteelle kuin tavallisille ihmisten hupiajeluille.Kun Ruotsissa vaihdettiin vuonna 1967 asemmanpuoleisesta liikenteestä oikeanpuoleiseen, niin raskaan liikenteen osalta muutos tuli voimaan kaksi viikkoa myöhemmin kuin henkilöautojen. Tämä todettiin virheeksi jo muutaman päivän jälkeen.
Kerro toki tarkemmin, kun tämänkin tiedät.Tuo ei ihan pidä paikkaansa. Mutta tosiasia on, että oikeanpuoleinen liikenne tuli voimaan eri aikaan raskaalle ja muulle ammattiliilenteelle kuin tavallisille ihmisten hupiajeluille.
Just nyt en tarkkaan muista yksityiskohtia, googlella löytynee lisää. Mutta jotenkin näin: tiettyyn kellonaikaan yöllä pysäytettiin / kiellettiin kaikki liikenne. En muista minkä pituiseksi ajaksi. Silloin siis päättyi vasemmanpuoleinen liikenne. Oikeanpuoleiselle liikenteen aloittivat sitten ensin ammattiliikenne ja muu ns. pakollinen liikenne. Liikennemäärät pysyivät pienempänä, ihmiset näkivät sitä oikealla ajamista vähäsen jne. Sitten jossain vaiheessa (samana päivänä ehkä kuitenkin oli) annettiin lupa kaikelle muulle liikenteelle aloittaa ajaminen oikealla.Kerro toki tarkemmin, kun tämänkin tiedät.
Saattaa toki olla että ei ole kyseessä habitus vaan varallisuus ja valta. Vähän kuin Spedelläkin oliMaailmassa on ainakin kaksi nuorta naista, joiden mielestä Danny nykyhabituksessaan on seksikäs. Tämä antaa toivoa minulle ja monelle muullekin.
Maailmassa on ainakin kaksi nuorta naista, joiden mielestä Danny nykyhabituksessaan on seksikäs. Tämä antaa toivoa minulle ja monelle muullekin.
Seksi tai raha/valta - siinä selityksenne. Entäpä rakkaus?Saattaa toki olla että ei ole kyseessä habitus vaan varallisuus ja valta. Vähän kuin Spedelläkin oli
Just nyt en tarkkaan muista yksityiskohtia, googlella löytynee lisää. Mutta jotenkin näin: tiettyyn kellonaikaan yöllä pysäytettiin / kiellettiin kaikki liikenne. En muista minkä pituiseksi ajaksi. Silloin siis päättyi vasemmanpuoleinen liikenne. Oikeanpuoleiselle liikenteen aloittivat sitten ensin ammattiliikenne ja muu ns. pakollinen liikenne. Liikennemäärät pysyivät pienempänä, ihmiset näkivät sitä oikealla ajamista vähäsen jne. Sitten jossain vaiheessa (samana päivänä ehkä kuitenkin oli) annettiin lupa kaikelle muulle liikenteelle aloittaa ajaminen oikealla.
Ihan rehellisesti sanottuna Spedestä ainakaan ei lähteiden perusteella välity rakastavaa kuvaa. Sovinisti joka hyödynsi armotta asemaansa Mainostelevision kuninkaana. Kun nainen torjui Speden pyrkimykset (äijä saattoi istuskella naispuolisten työntekijöidensä edessä pelkät bokserit jalassa), tuli toinen tilalle.Seksi tai raha/valta - siinä selityksenne. Entäpä rakkaus?
Olemme kaikki oman elämiemme spedejä.
Huumorimme ei selvästikään kohtaa - eikä tarvitsekaan.Ihan rehellisesti sanottuna Spedestä ainakaan ei lähteiden perusteella välity rakastavaa kuvaa. Sovinisti joka hyödynsi armotta asemaansa Mainostelevision kuninkaana. Kun nainen torjui Speden pyrkimykset (äijä saattoi istuskella naispuolisten työntekijöidensä edessä pelkät bokserit jalassa), tuli toinen tilalle.
Danny on käsittääkseni aito herrasmies, en kuitenkaan tiedä onko se pääsyy, miksi Erika ja Helmi hänen kanssaan ovat olleet.