Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 719 962
  • 33 937

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ponterosa ehdottomasti on myös siellä TOP-3, mutta uskallan väittää että Fingerpori on huonompi kuin Pekko-leffat. Joka on kyllä saavutus sinällään.

Olen itse räppifani ja Cheekin alkuajan menosta myös oikeasti pidin. Sittemmin uran kokoluokka, isot projektit ja jäätävästi eri alojen ihmisiä työllistänyt vaikutus on arvostettavaa.

Elokuva Veljeni Vartija on takuulla huonoin kotimainen elokuva. Kun itse olen kaikki "edesmenneen" artistin uravaiheet seurannut, on elokuva aivan häpeällistä paskaa.

En käsitä miksi nk. elämänkerrallinen leffa on tehty tuolla tavalla ja miksi valitut aiheet kerrontatyyleineen oli nähtyä hevonpaskaa. Jo pelkästään googlaamalla, haastattelut nähneenä ja kirjan lukeneena olisin jopa itsekin saanut parempaa jälkeä aikaan.

Ja tähän loppuun voisi laittaa laskurin miten moni koittaa nyt muka nokkelasti ja miljoonasti toistetuilla läpillä haukkua artistin. Joo, hän on hevonpaskaa monien mielestä muutenkin ja saa ollakin.

Elokuvan suhteen ei tarvitse edes mielipiteistä vääntää. Ihan sama mikä mittari otetaan käyttöön.
 
K

Kiekkokatsoja

Sama vanha juttu. Ruokakauppaan ei pitäisi mennä nälissään.
Lähti mukaan puolet suurenpi kinkku, mitä piti. No, uppoaa tuokin. Lopussa voi maistua puulta.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Avautui, että jäätyminen voi aiheuttaa sellaisen tilanteen, että polkupyörässä polkimet, ketjut ja takapyörän rattaat liikkuu ihan normaalisti, mutta se takarengas ei vaan liiku.

Luulin jo, että nyt meni ihan paskaks pyörä, mutta korjaantui sitten lämmittämällä
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Paskimmat 2000-luvun suomalaiset elokuvat listaukseen kuuluu myös mielensäpahoittajan Sarasvuo-onanointi Valmentaja. En ole yksin mielipiteeni kanssa, IMDB-arvio on 4,4.

Muiden mainittujen arvosanoja:
Ponterosa 3,0
Fingerpori 3,6
Pekot 3,9 - 3,8 - 3,9 - 3,7 - 3,7 (tasaista työtä siis!)
Veljeni vartija 4,1

Mutta olisikohan kaikista huonoin sitten kuitenkin:
Levottomat 3 - kun mikään ei riitä, arvosana 2,8

Vai löytyykö vielä lytätympiä (kunnon budjetilla) tehtyä tuoreehkoja Suomi-filmejä?

EDIT: lisätään kunniamainintoihin vielä ainakin:
Uuno Turhapuron veli 2,6
Dirlandaa 3,0
Speden Naisen logiikka 3,3
Se mieletön remppa 3,9
Luokkakokous 2 -polttarit 4,4
 
Viimeksi muokattu:

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Paskimmat 2000-luvun suomalaiset elokuvat listaukseen kuuluu myös mielensäpahoittajan Sarasvuo-onanointi Valmentaja. En ole yksin mielipiteeni kanssa, IMDB-arvio on 4,4.

Muiden mainittujen arvosanoja:
Ponterosa 3,0
Fingerpori 3,6
Pekot 3,9 - 3,8 - 3,9 - 3,7 - 3,7 (tasaista työtä siis!)
Veljeni vartija 4,1

Mutta olisikohan kaikista huonoin sitten kuitenkin:
Levottomat 3 - kun mikään ei riitä, arvosana 2,8

Vai löytyykö vielä lytätympiä (kunnon budjetilla) tehtyä tuoreehkoja Suomi-filmejä?

EDIT: lisätään kunniamainintoihin vielä ainakin:
Uuno Turhapuron veli 2,6
Dirlandaa 3,0
Speden Naisen logiikka 3,3
Se mieletön remppa 3,9
Luokkakokous 2 -polttarit 4,4

Huonoja leffoja on paljon, mutta omasta mielestä se kaikkein huonoin on Juoppohullun päiväkirja. Olikos sitä arvosteltu?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huonoja leffoja on paljon, mutta omasta mielestä se kaikkein huonoin on Juoppohullun päiväkirja. Olikos sitä arvosteltu?

4,2 on saanut Juoppohullun päiväkirja. Kesken jäi minultakin sen katselu.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mutta tuota Salatut Elämät -leffaa Painajainen merellä en muistanut. Sen arvosana on 2,7.

Keksin nimittäin justiinsa, että miten IMDB:n saa listaamaan suomalaiset leffat huonousjärjestyksessä:


Olkaapa hyvät, siinä teille kaikille mukavaa tekemistä joulunpyhiksi! (vai kuuluisiko tämä kirjoittaa paskaa joulua -ketjuun?)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin jotkut koulut siirtyy etäopiskeluun. Onhan siitä jo pitkään jankattu joo, mutta nyt sen vasta silleen tajuaa. Mitenhän se mulla toimisi kun aina oli motto ettei koulujuttuja tuoda kotiin. Se on vähän kuin työjuttujakaan ei tuoda. Ei hitto ne jotkuthan oli kotona etätöissäkin. Ootteks te muuten funtsineet tätä koronaa silleen ajatuksen kanssa?
 
K

Kiekkokatsoja

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäiskö tässä perustaa joku edunvalvontapalvelu. Lähihoitaja meitsi. Kaupparatsu Jumalan armosta. Ystävyys, yhteistoiminta, avunanto. To protect and serve. Super-Mario meisseli kädessä eikun Puuha-Pete, kaiken korjaa. Viimeiset reilu pari viikkoa oon joka aamu käynyt yhdelle rollaattori-papalle kaupassa ja yhdelle toisellekin aina välillä. Plus pari kertaa päivässä tulee käytyä kännisille. Alkossakin ravaan vähän väliä, vaikka oon lopettanut väkevien juomisen. Yli kymmenen frendin korttien tunnusluvut tiedän plus ovikoodit päälle. Vasta kävin kokoamassa kaverin sängyn (muutamakin saanut sossusta ton saman niin helppo, paitsi viimeksi oli yllättäen ne mitkä lie torksiruuvit) ja yhden toisen joku lipasto odottaa vuoroaan. Telkkareihin saa hakea kanavat ja kännyihin vaihtaa sim-kortit. Yhdelle pitäis viedä yks johto ja toiselle vanha digiboksi, kunhan pääsee katkolta. Nyt kohta meen taas hakemaan Ärrältä yhden henkilökortti ja sit Malmitalosta koronapassi kun ei ole nettipankkitunnuksia. Kuulemma toi tulostus siirtynyt rokotuspisteeltä sinne. Saa itse tulla mukaan. Puhelintakin saa vähän väliä lainailla kun spugeilla ei ole puheaikaa. Neiti-aika jää kakkoseksi. Rahaa annetaan mulle jemmaan ettei ryypätä kaikkea päivässä ja vara-avaimiakin on tossa iso kasa. Eilen viimeksi konttasin lattialla peppu pystyssä ja rätti kourassa. Seiniä ja ikkunoitakin on tullut jynssättyä eri tyypeille. Pankkipalvelut ja siivousfirma. En kehtaa kertoa monenko selänkin oon rasvannut. Kattolamppujen lisäksi kahden jääkaappiin oon tuonut valon, mutta en kenenkään elämään. Viime perjantaina ostin röökinpummaajalle koko askin ja pieni lääkekaappikin kulkee frendien vuoksi repussa. Kyllä tää käy välillä työstä. No joskus saa kaljan.

Ja yks muija ottaa joululahjoista poskeen, mutta se on eri juttu. Kinkun muuten oon per joulu antanut jollekin ja ruokajakeluista kannan selkä vääränä ruokaa. Eilen muuten joku kirkko jakoi tossa Ylä-Malmin torilla. No kolmeen pekkaan varmaan vedetään aattona toi kassi, ehkä neljään. Kommarimeininkiä. Uskovaisten nami on yhteistä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Valion ananaskookosmehussa on 0 prosenttia kookosta. Hieman harhaan johtava nimi tuotteella.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pitäiskö tässä perustaa joku edunvalvontapalvelu. Lähihoitaja meitsi. Kaupparatsu Jumalan armosta. Ystävyys, yhteistoiminta, avunanto. To protect and serve. Super-Mario meisseli kädessä eikun Puuha-Pete, kaiken korjaa. Viimeiset reilu pari viikkoa oon joka aamu käynyt yhdelle rollaattori-papalle kaupassa ja yhdelle toisellekin aina välillä. Plus pari kertaa päivässä tulee käytyä kännisille. Alkossakin ravaan vähän väliä, vaikka oon lopettanut väkevien juomisen. Yli kymmenen frendin korttien tunnusluvut tiedän plus ovikoodit päälle. Vasta kävin kokoamassa kaverin sängyn (muutamakin saanut sossusta ton saman niin helppo, paitsi viimeksi oli yllättäen ne mitkä lie torksiruuvit) ja yhden toisen joku lipasto odottaa vuoroaan. Telkkareihin saa hakea kanavat ja kännyihin vaihtaa sim-kortit. Yhdelle pitäis viedä yks johto ja toiselle vanha digiboksi, kunhan pääsee katkolta. Nyt kohta meen taas hakemaan Ärrältä yhden henkilökortti ja sit Malmitalosta koronapassi kun ei ole nettipankkitunnuksia. Kuulemma toi tulostus siirtynyt rokotuspisteeltä sinne. Saa itse tulla mukaan. Puhelintakin saa vähän väliä lainailla kun spugeilla ei ole puheaikaa. Neiti-aika jää kakkoseksi. Rahaa annetaan mulle jemmaan ettei ryypätä kaikkea päivässä ja vara-avaimiakin on tossa iso kasa. Eilen viimeksi konttasin lattialla peppu pystyssä ja rätti kourassa. Seiniä ja ikkunoitakin on tullut jynssättyä eri tyypeille. Pankkipalvelut ja siivousfirma. En kehtaa kertoa monenko selänkin oon rasvannut. Kattolamppujen lisäksi kahden jääkaappiin oon tuonut valon, mutta en kenenkään elämään. Viime perjantaina ostin röökinpummaajalle koko askin ja pieni lääkekaappikin kulkee frendien vuoksi repussa. Kyllä tää käy välillä työstä. No joskus saa kaljan.

Ja yks muija ottaa joululahjoista poskeen, mutta se on eri juttu. Kinkun muuten oon per joulu antanut jollekin ja ruokajakeluista kannan selkä vääränä ruokaa. Eilen muuten joku kirkko jakoi tossa Ylä-Malmin torilla. No kolmeen pekkaan varmaan vedetään aattona toi kassi, ehkä neljään. Kommarimeininkiä. Uskovaisten nami on yhteistä.

Mukava hyvän mielen viesti. Hienoa, että on joulu mielellä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole hirveästi tähän uuteen aluevaaliin perehtynyt, mutta avautui että Vantaa+Kerava on oma vaalipiirini. Olin jotenkin kuvitellut, että tässä olisi koko Uusimaa mukana (pl. Helsinki).

Mikä vitun järki on luoda joku ihme kahden kunnan hallintohimmeli?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös