4
444
Pimp my wife?Nyt on viritetty imukone.
Pimp my wife?Nyt on viritetty imukone.
Avautuipa tuosta, että Suomessa on tehty elokuva nimeltä Black Blooded Brides of SatanAdvanced search
www.imdb.com
Olkaapa hyvät, siinä teille kaikille mukavaa tekemistä joulunpyhiksi! (vai kuuluisiko tämä kirjoittaa paskaa joulua -ketjuun?)
Noo.. se homma jää sun hoidettavaksi. Aloita vaikka mukavilla joululahjoilla, ja muulla joulu hellimisellä.Pimp my wife?
Pitäiskö tässä perustaa joku edunvalvontapalvelu. Lähihoitaja meitsi. Kaupparatsu Jumalan armosta. Ystävyys, yhteistoiminta, avunanto. To protect and serve. Super-Mario meisseli kädessä eikun Puuha-Pete, kaiken korjaa. Viimeiset reilu pari viikkoa oon joka aamu käynyt yhdelle rollaattori-papalle kaupassa ja yhdelle toisellekin aina välillä. Plus pari kertaa päivässä tulee käytyä kännisille. Alkossakin ravaan vähän väliä, vaikka oon lopettanut väkevien juomisen. Yli kymmenen frendin korttien tunnusluvut tiedän plus ovikoodit päälle. Vasta kävin kokoamassa kaverin sängyn (muutamakin saanut sossusta ton saman niin helppo, paitsi viimeksi oli yllättäen ne mitkä lie torksiruuvit) ja yhden toisen joku lipasto odottaa vuoroaan. Telkkareihin saa hakea kanavat ja kännyihin vaihtaa sim-kortit. Yhdelle pitäis viedä yks johto ja toiselle vanha digiboksi, kunhan pääsee katkolta. Nyt kohta meen taas hakemaan Ärrältä yhden henkilökortti ja sit Malmitalosta koronapassi kun ei ole nettipankkitunnuksia. Kuulemma toi tulostus siirtynyt rokotuspisteeltä sinne. Saa itse tulla mukaan. Puhelintakin saa vähän väliä lainailla kun spugeilla ei ole puheaikaa. Neiti-aika jää kakkoseksi. Rahaa annetaan mulle jemmaan ettei ryypätä kaikkea päivässä ja vara-avaimiakin on tossa iso kasa. Eilen viimeksi konttasin lattialla peppu pystyssä ja rätti kourassa. Seiniä ja ikkunoitakin on tullut jynssättyä eri tyypeille. Pankkipalvelut ja siivousfirma. En kehtaa kertoa monenko selänkin oon rasvannut. Kattolamppujen lisäksi kahden jääkaappiin oon tuonut valon, mutta en kenenkään elämään. Viime perjantaina ostin röökinpummaajalle koko askin ja pieni lääkekaappikin kulkee frendien vuoksi repussa. Kyllä tää käy välillä työstä. No joskus saa kaljan.
Ja yks muija ottaa joululahjoista poskeen, mutta se on eri juttu. Kinkun muuten oon per joulu antanut jollekin ja ruokajakeluista kannan selkä vääränä ruokaa. Eilen muuten joku kirkko jakoi tossa Ylä-Malmin torilla. No kolmeen pekkaan varmaan vedetään aattona toi kassi, ehkä neljään. Kommarimeininkiä. Uskovaisten nami on yhteistä.
Tamperelaisessa pizzeriassa kuultua: "Ei ole oliivi. Ota ananas, sama maku".Valion ananaskookosmehussa on 0 prosenttia kookosta. Hieman harhaan johtava nimi tuotteella.
Hörähdin. Nice.Tamperelaisessa pizzeriassa kuultua: "Ei ole oliivi. Ota ananas, sama maku".
Tuota ei kukaan tolkun ihminen ymmärräkään. Tokko edes ne kaikki poliitikot, jotka on tuosta olleet päättämässä.Mikä vitun järki on luoda joku ihme kahden kunnan hallintohimmeli?
Kaikki Peltoset on saunassa Villejä.Emmi Peltonen alkaa muistuttaa isäänsä Villeä.
Onko Villen muisti mennyt huonoksi?Emmi Peltonen alkaa muistuttaa isäänsä Villeä.
Ainakin osittain.Emmi Peltonen alkaa muistuttaa isäänsä Villeä.
Pari poikkaria tuohon nenään ja vähän allekkin ni sehän on siinä.Ainakin osittain.
Näin Ville Peltonen latautuu nykyään HIFK:n otteluihin – Emmi-tytär paljasti isänsä rutiinit: ”Me hihitämme äidin kanssa”
Emmi ja Ville Peltonen muistuttavat toisiaan useammallakin tapaa.www.is.fi
Valion ananaskookosmehussa on 0 prosenttia kookosta. Hieman harhaan johtava nimi tuotteella.
Heh, kauan sitten juniorina jääkiekkoturnaukseessa myyntipisteen ikkunassa oli mainos Hampurilainen pihvillä. Jo silloin nappulana tajusin, että sämpylä ilman pihviä ei ole hampurilainen.Tästä tuli mieleen, kun reilu parikymmentä vuotta sitten eräällä aasialaisten pyörittämällä kotipaikkakuntani grillillä oli listalla chili-hodari ja joka kerta kun sen tilasi, keskustelu meni näin:
minä: yksi chili-hodari kiitos
grilli: selvä, laitetaanko siihen myös chiliä?
minä: ???…. joo, eikös se oo vähän niin kuin se juttu
grilli: selvä, laitetaan
:D
Heh, kauan sitten juniorina jääkiekkoturnaukseessa myyntipisteen ikkunassa oli mainos Hampurilainen pihvillä. Jo silloin nappulana tajusin, että sämpylä ilman pihviä ei ole hampurilainen.
Mutta tietääkö kukaan, mistä ainesosista amerikkalaisten mielestä hot dog koostuu?
Nehän kutsuu nakkia hot dogiksi, eli onko hot dogissa sitten hot dog sämpylän välissä?
Tamperelaisessa pizzeriassa kuultua: "Ei ole oliivi. Ota ananas, sama maku".
Ehkä tossa mehussa on käytetty sitä makukaksosta.