Ponterosa ehdottomasti on myös siellä TOP-3, mutta uskallan väittää että Fingerpori on huonompi kuin Pekko-leffat. Joka on kyllä saavutus sinällään.
Olen itse räppifani ja Cheekin alkuajan menosta myös oikeasti pidin. Sittemmin uran kokoluokka, isot projektit ja jäätävästi eri alojen ihmisiä työllistänyt vaikutus on arvostettavaa.
Elokuva Veljeni Vartija on takuulla huonoin kotimainen elokuva. Kun itse olen kaikki "edesmenneen" artistin uravaiheet seurannut, on elokuva aivan häpeällistä paskaa.
En käsitä miksi nk. elämänkerrallinen leffa on tehty tuolla tavalla ja miksi valitut aiheet kerrontatyyleineen oli nähtyä hevonpaskaa. Jo pelkästään googlaamalla, haastattelut nähneenä ja kirjan lukeneena olisin jopa itsekin saanut parempaa jälkeä aikaan.
Ja tähän loppuun voisi laittaa laskurin miten moni koittaa nyt muka nokkelasti ja miljoonasti toistetuilla läpillä haukkua artistin. Joo, hän on hevonpaskaa monien mielestä muutenkin ja saa ollakin.
Elokuvan suhteen ei tarvitse edes mielipiteistä vääntää. Ihan sama mikä mittari otetaan käyttöön.