Jatkoaika.Kuka hitto on Turha Kaukalo?
Jatkoaika.Kuka hitto on Turha Kaukalo?
Jatkoaika.
Aattelin että sulle on avautunu haarat. No menetteleehän varmaan tollanenkin.(ent. Varjo-Moderaattori)
Muski Elo on kyllä tuntematon suuruus.Time-lehti valitsi Vuoden henkilöksi jonkun random Elon Muskin.
Muski Elo on kyllä tuntematon suuruus.
Suomessa voitaisiin valita Elon Aarre, Elon Eemil, Elon Mikko tai vaikkapa Elon Simon.
Onnellisin? Siinä indeksissä rankataan mm. turvallisuutta, tasa-arvoa, sananvapautta, korruptoituneisuutta yms. joista jokaisen rankingissa Suomi on tyypillisesti siellä top2 sijoilla nimenomaan positiivisessa mielessä. Toki aina kun tuo "onnellisin maa" ranking julkaistaan niin puoli kansaa älähtää että "vitut ole!". Voisivat päivittää rankingin nimeksi vaikka "vähiten epäonnistunut valtio monimutkaisesti monesta eri näkökulmasta arvioituna", niin ehkä kieltävää kritiikkiä tulisi vähemmän.Avautui tuossa muutama päivä sitten, et Suomi on mukamas maailman positiivisin tms. maa.
Millä helvetin mittareilla??? Kukaan ei oo koskaan samaa mieltä ku joku muu. Aina on joku jollain viturallaan ja jos ei oo, ni joku negatiivinen vinkkeli pitää jostain löytää. Positiivinen, my ass.
Korkeat verothan tuolla on myös mainittu onnellisuuden syyksi. Itse en niistä niinkään nauti, mutta joillekin sekin näyttää kelpaavan. Hulluja me suomalaiset.Onnellisin? Siinä indeksissä rankataan mm. turvallisuutta, tasa-arvoa, sananvapautta, korruptoituneisuutta yms. joista jokaisen rankingissa Suomi on tyypillisesti siellä top2 sijoilla nimenomaan positiivisessa mielessä. Toki aina kun tuo "onnellisin maa" ranking julkaistaan niin puoli kansaa älähtää että "vitut ole!". Voisivat päivittää rankingin nimeksi vaikka "vähiten epäonnistunut valtio monimutkaisesti monesta eri näkökulmasta arvioituna", niin ehkä kieltävää kritiikkiä tulisi vähemmän.
Korkeat verot -> kattavat sosiaalipalvelut -> vähemmän vihaisia kansanjoukkoja kadulla. Yksinkertainen yhtälö. Toki voi myös olla sivujuonteena "-> matalat tuloerot -> ei niin paljoa syytä olla kateellinen naapurille".Korkeat verothan tuolla on myös mainittu onnellisuuden syyksi. Itse en niistä niinkään nauti, mutta joillekin sekin näyttää kelpaavan. Hulluja me suomalaiset.
Brittilehti löysi syyn sille, miksi Suomi on maailman onnellisin maa: verot!
The Timesin mukaan hymyileviä naamoja on silti turha yrittää etsiä.www.iltalehti.fi
Avautui tuossa muutama päivä sitten, et Suomi on mukamas maailman positiivisin tms. maa.
Millä helvetin mittareilla??? Kukaan ei oo koskaan samaa mieltä ku joku muu. Aina on joku jollain viturallaan ja jos ei oo, ni joku negatiivinen vinkkeli pitää jostain löytää. Positiivinen, my ass.
No voi kökkö. Olisin äänestänyt Vuosaarta.Helsingissä ei järjestetä niitä aluevaaleja. Ei siis tarvitse vaivautua selvittämään, mitkä helvetin vaalit ne sellaiset on.
Hervanta on varmaan koko maan ääniharava.No voi kökkö. Olisin äänestänyt Vuosaarta.
Itse olin jo innolla äänestämässä aluevaaleissa, kunnes isäni huomautti, että ethän sinä Helsingissä asuvana niissä äänestä. Ja perhana, niinpäs onkin. Tarvittiin eläkeläismies maakunnasta selvittämään minulle tämä.Helsingissä ei järjestetä niitä aluevaaleja. Ei siis tarvitse vaivautua selvittämään, mitkä helvetin vaalit ne sellaiset on.
Tradekan vaalit on tulossaTulisi nyt vaikka edes jotkut HOK-Elannon vaalit (vaikka nekin ovat tainneet melko hiljattain olla). Äänestämään on pakko päästä!
Hienoa! Olen niissä muuten joskus äänestänytkin. Pienoinen haaste on tosin se, että itsensä kaltaista ehdokasta on vaikea löytää. Rokista, urheilusta ja kaljasta tykkäävät nuorehkot miehet ovat aliedustettuina seurakunnissa. Viimeksi äänestin muistaakseni jotain nuorta naista.@nummenkallio
Ensi vuonna on seurakuntavaalit, innolla äänestämään!
Minä luulin, että Levtchi on venäläinen, tosin pitkään Suomessa asunut sellainen. Ja kyllähän kaverin sukujuuret Venäjällä ovatkin, eli ei ihan väärin, mutta syntymäpaikka on Varkaus, eli suomalaiseksi tuomittakoon.Anton Levtchi on suomalainen. Hänen nimensä tuli vastaan Leijonien tilastoissa. Mietin, että onko hän saanut Suomen kansalaisuuden. Tarkempi perehtyminen asiaan selvitti enemmän. Olin luullut, että hän on tsekki tai kanadalainen.