Onhan tää ihan kiva, mäkiä vois olla vähemmän. Meinaa kyllä hikinoro selkämystä pitkin kulkea kun tässä rantaraittia tepottaa.Whaaaat!?! Tää Jyväskylähän on aivan hemmetin kaunis kaupunki! Tai siis tää järven ympäristö ainakin!
Onhan tää ihan kiva, mäkiä vois olla vähemmän. Meinaa kyllä hikinoro selkämystä pitkin kulkea kun tässä rantaraittia tepottaa.Whaaaat!?! Tää Jyväskylähän on aivan hemmetin kaunis kaupunki! Tai siis tää järven ympäristö ainakin!
Whaaaat!?! Tää Jyväskylähän on aivan hemmetin kaunis kaupunki! Tai siis tää järven ympäristö ainakin!
Tai sitten se jos olet esim. Matti Nykänen. Nykäsellähän ei ollut näistä oikeastaan mitään. No persoona joka johtui siitä osaamattomuudesta.Pelkkä melodia, sanoitus, esiintymistaito, persoonallisuus (ja joskus jopa ilmiselvä osaamattomuus) yksinään voi riittää menestykseen. Esimerkkeinä vaikkapa Hiski Salomaa, Veikko Lavi, Irwin Goodman, Juha "Watt" Vainio, Frederik, Juice Leskinen, Rauli "Badding" Somerjoki, Martti Syrjä, J.Karjalainen, Stig, Martti Servo, (Sepi Kumpulainen, Janos Valmunen).
Itse en ole mutta setäni taisi olla kylillä julkkis ja kun minä olin hänen possessa niin jäin jotenkin mieleen... Kysymys oli siis omassa äänestyspaikassa äänestämisestä ja kun olen ikäni täällä pyörinyt, osallistunut kylän toimintaan niin tunnen monia ihmisiä jotka on sitten "vaalilautakunnassa"... Kun menee äänestämään niin kyllä siellä vielä on ollut joku/jotkut jotka tuntee. Sekin voi muuttua kun uutta porukkaa tulee ja äänestysalueet voi muuttua.Miksi aina joku tuntee sinut? Oletko julkkis? Jos menet Valtimolle äänestämään, niin tuntevatko sielläkin ihmiset sinut?
Okei, nyt oikeesti!! Mitä helvettiä?Pipsa possu on 2 metriä ja 15 senttiä pitkä.
Näin on. Esim LeBron James on vain 2,03cm.Okei, nyt oikeesti!! Mitä helvettiä?
Annimari Korte on vasta 31.
Avautui sitten vasta äsken että kuuntelemani Wage War-nimisen bändin basisti kantaa nimeä Chris Gaylord. No ei siinä, ei nimi miestä tietenkään pahenna.
Tuo on aivan tavallinen nimi mistä jonneilla on vääriä käsityksiä. Vaikka englantiakin osataan, niin silti ei tiedetä mitä gay tarkoittaa.
Mikkeli piakkoin Bolliksella. Tänään just suunniteltiin pelejä.Muistelisin että MP:ssä (tai Mikkelissä kuitenkin) pelasi joskus 90-luvulla palloa afrikkalainen pelaaja nimeltään Gaylord Molulu Mukeke.
Naisista en tiedä, enkä viimeisten 30 vuoden aikana syntyneistä Gay-miehistäkään.
Eipä niin. Syntyessä saadun etunimen ovat valinneet omat vanhemmat. Täysi-ikäisenä voi oman etunimensä halutessaan vaihtaa; silloin voi syyttää itseään.Mitä oon kuullut niin ei ne ite sille mitään voi. Ei pidä syyttää. Eikä ole rikoskaan.
Muistelisin että MP:ssä (tai Mikkelissä kuitenkin) pelasi joskus 90-luvulla palloa afrikkalainen pelaaja nimeltään Gaylord Molulu Mukeke. Veikkaan että hilpeyttä on piisannut kielitaitoisilla vitsiniekoilla. (Tämä toki suunnilleen samoina vuosina kun kuulapäisempi kansanosa harjoitteli pesäpalloa pelkkien mailojen kanssa perjantai-iltaisin.)
Eipä niin. Syntyessä saadun etunimen ovat valinneet omat vanhemmat. Täysi-ikäisenä voi oman etunimensä halutessaan vaihtaa; silloin voi syyttää itseään.
Siitä sitten loppuvuosi tipatta!Jumala armahti. Sielu sai rauhan. Kesäkuun lopulla alkoi putki.