Ja jos kone tarvitsee lääkkeitä, niin sitä varten on Vitus apotek.Kone, tuo hissejä tekevä yhtiö, on Norjassa suosittu myös.
Ja jos kone tarvitsee lääkkeitä, niin sitä varten on Vitus apotek.Kone, tuo hissejä tekevä yhtiö, on Norjassa suosittu myös.
Ja jos kone tarvitsee lääkkeitä, niin sitä varten on Vitus apotek.
No ei helvetissä...tuskin kuitenkaan selänteen kokoinen tai näköinen?
Jouduin ihan googlaamaan mihin viittaat, ilmeisesti loopperin käyttöön, joka nyt ei ole playbackia niin kuin minä sen ymmärrän.Eiköhän Sheerankin vetäydy, kun tajuaa että joutuukin Suomessa soittamaan oikeasti kitaraa eikä vain liikuttelemaan sormiaan playbackin tahtiin.
Taitaa se vähän niin olla. Ennen kun tietoa joutui hakemaan jääkiekkokirjoista, Pro Hockeystä ja lätkäkorteista, niin oli parempi muistaa ne jutut kunnolla. Kyllä sitä vieläkin muistaa Jeff Hackettin, Craig Billingtonin, Trevor Kiddin, Ken Wreggetin ja muut kakkosvahdit. Mutta nämä nykyiset, niiden nimet tulee ja menee kun joskus sattuu vain netistä lukemaan.
Voi helvetti mää olen vanha, jos eivät nykynuoret Ed Belfouria tiedä.
Mulle avautui oma vanhuuteni työkavereihin nähden kun keskusteltiin kännykän sim-korteista. Jätkät eivät meinanneet millään uskoa että vanhoissa kännyköissä sim-kortti oli sellainen luottokortin kokoinen.Voi helvetti mää olen vanha, jos eivät nykynuoret Ed Belfouria tiedä.
Mutta entäpäs jos olet vielä niin "nuori" että ensimmäinen kausi NHL:stä jota seurasit oli juurikin 2002-03 eli Belfourin ensimmäinen kausi Torontossa? Onko silti ihmeellistä että yhdistän Ed Belfourin äkkiseltään Torontoon, tiedostaen toki että mies vietti valtaosan urastaan Blackhawksin paidassa?Lähes yhtä hurjaa on, että Ed tulee jollekin ensimmäisenä mieleen Toronton veskarina. o_O
Lähes yhtä hurjaa on, että Ed tulee jollekin ensimmäisenä mieleen Toronton veskarina. o_O
Mulle avautui oma vanhuuteni työkavereihin nähden kun keskusteltiin kännykän sim-korteista. Jätkät eivät meinanneet millään uskoa että vanhoissa kännyköissä sim-kortti oli sellainen luottokortin kokoinen.
Ja mä en ole edes vielä kolmekymppinen.
Joo, vaikka eittämättä joissain asioissa olen aika vanhoihin nahkoihin tehty. Esimerkiksi tosiaan se että tilaan paperilehteä ja sunnuntaisin luen lehdestä ekana kuolinilmoitukset.Avautui muuten juuri että @Roger Moore on vastoin aavistustani alle kolmekymppinen.
Mutta ei sullakaan varmasti ole omassa käytössä tuommoista puhelinta ollut? Nuo on nimittäin tosi vanhoja malleja...Mulle avautui oma vanhuuteni työkavereihin nähden kun keskusteltiin kännykän sim-korteista. Jätkät eivät meinanneet millään uskoa että vanhoissa kännyköissä sim-kortti oli sellainen luottokortin kokoinen.
Ja mä en ole edes vielä kolmekymppinen.
Ei omassa käytössä toki, mutta perheemme eka kännykkä oli juurikin sellainen jossa sim-kortti oli luottokortin kokoinen. Malli oli Nokia 1610 ja se taisi saapua meille joskus vuonna 1997.Mutta ei sullakaan varmasti ole omassa käytössä tuommoista puhelinta ollut? Nuo on nimittäin tosi vanhoja malleja...
Nykyjonnet ei edes tiedä että niillä ihan ensimmäisillä kunnon kännyköillä silloiset lapset aka. minun sukupolveni hakkasi matopeliä ja pimputti Nokian monotonisia soittoääniä eestaas.
Nokia 1610 ja se taisi saapua meille joskus vuonna 1997.
Avautui että konemusiikin ystävät ottavat aika pahasti itseensä jos erehtyy kutsumaan konemusiikkia jumputukseksi jonka live-esitys on sellainen missä lyödään muistitikku läppäriin kiinni ja heilutellaan käsiä.
Tää onkin hyvä. Pitää muistaa sitten jatkossa kun esim. jääkiekkoilijoita arvostelee että en kuitenkaan ole itse ihan yhtä hyvä. Vai päteekö tämä ainoastaan musiikkiin?Sopii kokeilla ite lajia ja tulla vasta sitten kommentoimaan.
Eikö muuten SIM-kortti ole vieläkin luottokortin kokoinen? Siitä vain nypitään halutun kokoinen osa siihen luuriin.Ei omassa käytössä toki, mutta perheemme eka kännykkä oli juurikin sellainen jossa sim-kortti oli luottokortin kokoinen. Malli oli Nokia 1610 ja se taisi saapua meille joskus vuonna 1997.
Käsittääkseni simmi on juurikin sen kokoinen kuin se siinä puhelimessa on. Koon perusteella se virallinen nimi on sitten esim. nano-sim tai micro-sim tms.Eikö muuten SIM-kortti ole vieläkin luottokortin kokoinen? Siitä vain nypitään halutun kokoinen osa siihen luuriin.
Käsittääkseni simmi on juurikin sen kokoinen kuin se siinä puhelimessa on. Koon perusteella se virallinen nimi on sitten esim. nano-sim tai micro-sim tms.
Avautui että konemusiikin ystävät ottavat aika pahasti itseensä jos erehtyy kutsumaan konemusiikkia jumputukseksi jonka live-esitys on sellainen missä lyödään muistitikku läppäriin kiinni ja heilutellaan käsiä.
Tuossa JoMe84 juuri näytti, miten Roger Moore oli oikeassa. Heti otettiin pahasti itseensä.15 vuotta DJ-hommia tehneenä voin kertoa että ei se ihan noin yksinkertaista ole. Sopii kokeilla ite lajia ja tulla vasta sitten kommentoimaan. Et selvästikään ole nähnyt esim Skrillexin keikkaa, Tiestosta puhumattakaan.