Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 703 320
  • 33 895

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En kuuntele Ed Sheerania, eikä sinänsä kiinnosta koko jannu. Mutta nostan hattua, että on tuolla ulkonäöllä noussut käsittääkseni aika suosituksi artistiksi. Yleisesti iso ehto päästä maailmantähdeksi on näyttää hyvältä, oli sitten nainen tai mies. Mutta Sheeran on osoittanut, että rumakin voi pärjätä.
Heh, tuon jos sanoisi jostain menestyneestä naispuolisesta artistista, niin on käytettävä sanaa "kehopositiivinen", koska muuten saa niskaansa valtavan viharyöpyn.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, tuon jos sanoisi jostain menestyneestä naispuolisesta artistista, niin on käytettävä sanaa "kehopositiivinen", koska muuten saa niskaansa valtavan viharyöpyn.
Tämän vuoksi esimerkiksi Alma ei tule koskaan menestymään hurjasti. Paremmalla ulkonäöllä vain taivas olisi rajana, mutta nyt kun hän näyttää siltä, kuin joku olisi työntänyt pään täyteen ilmaa, hakannut naamaa viisi päivää seinään ja syöttänyt koirat ja kissat sille, niin ei siitä ikinään tule mitään megastaraa.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Tatuointi ei satu juuri ollenkaan. Olin varautunut, että perseestä on, mutta ei. Sanojen linjojen veto jopa kutitti välillä. Oli aika epätodellinen fiilis, kun järki sanoi, että tämän pitäisi sattua mutta naurattaa. No, loppuvaiheessa väritys tuntui vähän epämukavalle. Ja ennenkuin vittuilette jostain pikku tähtösestä, niin kuva on about selän kokoinen. Oliskohan pitänyt sittenkin laittaa sinen humble brag-ketjuun?
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eddie Belfour, Marty Turco, Martin Brodeur, Patrick Roy, Dominik Hasek, Nikolai Khabibulin, Olaf Kölzig, Jevgeni Nabokov, Arturs Irbe... Siinä osa meikäläisen lapsuuden idoleita, maalivahteja joita todenteolla ihailin pienenä poikana.

@SMT Khabibulin ihan muuten vaan voitti Tampa Bayn ensimmäisen ja yhä tänään ainoan Stanley Cupin keväällä 2004. Oli muistaakseni ihan godmodessa silloin.

Muistavatko muut maalivahdin nimeltä Darren Puppa?

Itse muistan lähinnä vain siksi, koska puppa on norjaksi tissit.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Muistavatko muut maalivahdin nimeltä Darren Puppa?

Itse muistan lähinnä vain siksi, koska puppa on norjaksi tissit.

Opiskeluaikoina oli paljon norjalaiskavereita ja olin Lillehammerissa 1999.

En oppinut norjaa koskaan, mutta tietenkin Puppa on tuttu. Kunpa olisin tiennyt tisseistä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän Sheerankin vetäydy, kun tajuaa että joutuukin Suomessa soittamaan oikeasti kitaraa eikä vain liikuttelemaan sormiaan playbackin tahtiin.
Jouduin ihan googlaamaan mihin viittaat, ilmeisesti loopperin käyttöön, joka nyt ei ole playbackia niin kuin minä sen ymmärrän.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Pitsiturnaukseen on enää alle kaksi viikkoa :o #HYPE #uusikausilähestyy
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taitaa se vähän niin olla. Ennen kun tietoa joutui hakemaan jääkiekkokirjoista, Pro Hockeystä ja lätkäkorteista, niin oli parempi muistaa ne jutut kunnolla. Kyllä sitä vieläkin muistaa Jeff Hackettin, Craig Billingtonin, Trevor Kiddin, Ken Wreggetin ja muut kakkosvahdit. Mutta nämä nykyiset, niiden nimet tulee ja menee kun joskus sattuu vain netistä lukemaan.

Näin juuri, vieläkin muistuu Ken Wreggetin Pittsburghin lätkäkortti mieleen. Se Penguinsin logo oli hieno siinä kortissa.

Muistan, kun ekalla luokalla huijattiin yhtä yksinkertaisempaa poikaa vaihtamaan Kurrin kortti tuohon Billingtoniin :D

Btw kyseinen Ed Sheeran näytteli yhden kohtauksen myös Game of Thronesissa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Voi helvetti mää olen vanha, jos eivät nykynuoret Ed Belfouria tiedä.

Lähes yhtä hurjaa on, että Ed tulee jollekin ensimmäisenä mieleen Toronton veskarina. o_O
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Voi helvetti mää olen vanha, jos eivät nykynuoret Ed Belfouria tiedä.
Mulle avautui oma vanhuuteni työkavereihin nähden kun keskusteltiin kännykän sim-korteista. Jätkät eivät meinanneet millään uskoa että vanhoissa kännyköissä sim-kortti oli sellainen luottokortin kokoinen.

Ja mä en ole edes vielä kolmekymppinen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Lähes yhtä hurjaa on, että Ed tulee jollekin ensimmäisenä mieleen Toronton veskarina. o_O
Mutta entäpäs jos olet vielä niin "nuori" että ensimmäinen kausi NHL:stä jota seurasit oli juurikin 2002-03 eli Belfourin ensimmäinen kausi Torontossa? Onko silti ihmeellistä että yhdistän Ed Belfourin äkkiseltään Torontoon, tiedostaen toki että mies vietti valtaosan urastaan Blackhawksin paidassa?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lähes yhtä hurjaa on, että Ed tulee jollekin ensimmäisenä mieleen Toronton veskarina. o_O

Mulle avautui oma vanhuuteni työkavereihin nähden kun keskusteltiin kännykän sim-korteista. Jätkät eivät meinanneet millään uskoa että vanhoissa kännyköissä sim-kortti oli sellainen luottokortin kokoinen.

Ja mä en ole edes vielä kolmekymppinen.

Joo ja nuorten jalkapallon EM-finaalissa kentälle tuli vaihdosta Lilian Thuramin poika. Silloin tuntui pikkuisen vanhalta myös.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Avautui muuten juuri että @Roger Moore on vastoin aavistustani alle kolmekymppinen.
Joo, vaikka eittämättä joissain asioissa olen aika vanhoihin nahkoihin tehty. Esimerkiksi tosiaan se että tilaan paperilehteä ja sunnuntaisin luen lehdestä ekana kuolinilmoitukset.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Mulle avautui oma vanhuuteni työkavereihin nähden kun keskusteltiin kännykän sim-korteista. Jätkät eivät meinanneet millään uskoa että vanhoissa kännyköissä sim-kortti oli sellainen luottokortin kokoinen.

Ja mä en ole edes vielä kolmekymppinen.
Mutta ei sullakaan varmasti ole omassa käytössä tuommoista puhelinta ollut? Nuo on nimittäin tosi vanhoja malleja...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mutta ei sullakaan varmasti ole omassa käytössä tuommoista puhelinta ollut? Nuo on nimittäin tosi vanhoja malleja...
Ei omassa käytössä toki, mutta perheemme eka kännykkä oli juurikin sellainen jossa sim-kortti oli luottokortin kokoinen. Malli oli Nokia 1610 ja se taisi saapua meille joskus vuonna 1997.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Nykyjonnet ei edes tiedä että niillä ihan ensimmäisillä kunnon kännyköillä silloiset lapset aka. minun sukupolveni hakkasi matopeliä ja pimputti Nokian monotonisia soittoääniä eestaas.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Avautui että konemusiikin ystävät ottavat aika pahasti itseensä jos erehtyy kutsumaan konemusiikkia jumputukseksi jonka live-esitys on sellainen missä lyödään muistitikku läppäriin kiinni ja heilutellaan käsiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös