Oot liian nuori. Ihan omaksi parhaaksesi. En kännejä tuolla ole vetänyt, mutta nähnyt kuinkas tehtiin. Maistoin. Hyi fan.En tiedä mistä ikäluokasta on kyse mutta minä en edes tiedä että tuollaista juomaa on olemassa tai ollut olemassa.
Oot liian nuori. Ihan omaksi parhaaksesi. En kännejä tuolla ole vetänyt, mutta nähnyt kuinkas tehtiin. Maistoin. Hyi fan.En tiedä mistä ikäluokasta on kyse mutta minä en edes tiedä että tuollaista juomaa on olemassa tai ollut olemassa.
PS. Oon varmaan ikäluokkani harvinaisuus, kun en ole koskaan vetänyt kännejä Minttusuklaasta.
Sitä se viisi vuotta tekee... puoli vuosikymmentä tai jotain. Se on jännä että joskus tuntuu ettei muista omaa ikää. Se on silloin kun menen ystäväni synttäreille (syntynyt 1/2 vuotta ennen minua) ja mietin että mitkä vuodet kirjoitan korttiin. Ja me kaikki lapsuuden ystävät aina kirjoitetaan korttiin vuodet että muistaa missä mennään... että elämä tuo vuosia.Oot liian nuori.
[
PS. Oon varmaan ikäluokkani harvinaisuus, kun en ole koskaan vetänyt kännejä Minttusuklaasta.
En ole minäkään, opin jo varhaisessa vaiheessa, että ylimakeat alkoholijuomat aiheuttavat kännitarkoituksessa juotuna pahoinvointia ja päänsärkyä. Tästä syystä en vuosikymmenten jälkeenkään voisi kuvitella juovani edes pientä tilkkaa Triple Sec- tai Herba-likööriä.
Onhan esimerkiksi suomalaisia Lignell&Piispasen marjalikööreitä ja Bailey´s -likööreitä kiva maistella pieniä määriä. Kuten myös makeita sherryjä ja portviinejä. Ei niitä kuitenkaan humalahakuisesti voisi kuvitella juovansa.Jännä kun mä taas viime aikoina olen nimenomaan löytänyt liköörit ja ihan juopumistarkoituksessa. En toki mainitsemiasi likööreitä, mutta muita likööreitä kumminkin. Joskus taisin tänne jonnekkin kirjoittaakin (hyvää suomea taas kerran minulta), että likööri on alkoholimaailman karkki. Aina kun ei jaksa lonkeroa ja kirkkaita kitata.
Onhan esimerkiksi suomalaisia Lignell&Piispasen marjalikööreitä ja Bailey´s -likööreitä kiva maistella pieniä määriä. Kuten myös makeita sherryjä ja portviinejä. Ei niitä kuitenkaan humalahakuisesti voisi kuvitella juovansa.
Onhan esimerkiksi suomalaisia Lignell&Piispasen marjalikööreitä ja Bailey´s -likööreitä kiva maistella pieniä määriä. Kuten myös makeita sherryjä ja portviinejä. Ei niitä kuitenkaan humalahakuisesti voisi kuvitella juovansa.
Minä uskon että kyseessä on jääkiekkoromantikon runomuotoon kirjatut muistelmat. Ne ovat alkaneet nuoruuden innostuksesta, ensimmäisistä otteluista ja goonien ihailusta, muovautuneet intohimoksi ja olleet pakopaikka arjesta. Jääkiekko on ollut joko arjen täyttävä harrastus tai sitten sitä on voitu jossain muodossa tehdä työkseenkin. Nyt ollaan päästy jo vähintään keski-ikään. Nuoruuden väkivallan ihannointi on jäämässä taka-alalle ja baarin nurkasssa muistellaan jäähallin ulkopuolella elettyä elämää. Todennäköisesti ollaan jo melko lähellä nykypäivää.Avautui, että @HardCore Hooligan on siirtynyt nextille levelille.. Kaukaloväkivalta on vaihtunut isolla pensselillä maalailuun, tuliko siitä hippi?
Suosio täällä - ja muualla.Ed Sheeranin suosio täällä. Kaksi loppuunmyytyä jättikonserttia Helsingissä.
Joo. Olinkin lisäämässä että muuallakin kun rupesin tsekkailemaan enemmän.Suosio täällä - ja muualla.
Itseasiassa luulin, että tämä ketju oli ”asiat, jotka eivät avaudu minulle”Joo. Olinkin lisäämässä että muuallakin kun rupesin tsekkailemaan enemmän.
Ed Sheeranin suosio täällä. Kaksi loppuunmyytyä jättikonserttia Helsingissä.
Eiks tää mee enemmänki tonne "Asia joka ei avaudu minulle" puolelle? Ed Sheeran on etenkin nuorten naisihmisten suosiossa oleva pop-muusikko, joka peakkasi jokunen vuosi sitten Spotifyn maailman kuunneltuimpana artistina. Itsehän en poppia kuuntele joten mulle joku Ed Sheeran on aivan yks hailee.Who the fuck is Ed Sheeran?
Tuli mieleen tuosta Edistä, että NHL 06 pelissä Toronton maalivahti oli nimeltään Ed Belfour, tai ainakin joku tämän kaltainen. Tuosta Sheeranista sen verran, että varsinkin kappale Shape of you on todella raivostuttava.