Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 717 899
  • 33 934

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Yle näyttää Ed Sheeranin keikkaa, yhden biisin katsannolla päädyin lopputulokseen että tuohan on Englannin Juha Tapio. Yleisössä kutevia pareja ja kosinta, akka taisi suostua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Who the fuck is Ed Sheeran?
Eiks tää mee enemmänki tonne "Asia joka ei avaudu minulle" puolelle? Ed Sheeran on etenkin nuorten naisihmisten suosiossa oleva pop-muusikko, joka peakkasi jokunen vuosi sitten Spotifyn maailman kuunneltuimpana artistina. Itsehän en poppia kuuntele joten mulle joku Ed Sheeran on aivan yks hailee.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli mieleen tuosta Edistä, että NHL 06 pelissä Toronton maalivahti oli nimeltään Ed Belfour, tai ainakin joku tämän kaltainen. Tuosta Sheeranista sen verran, että varsinkin kappale Shape of you on todella raivostuttava.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tuli mieleen tuosta Edistä, että NHL 06 pelissä Toronton maalivahti oli nimeltään Ed Belfour, tai ainakin joku tämän kaltainen. Tuosta Sheeranista sen verran, että varsinkin kappale Shape of you on todella raivostuttava.

Voi helvetti mää olen vanha, jos eivät nykynuoret Ed Belfouria tiedä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Eddie Belfour, Marty Turco, Martin Brodeur, Patrick Roy, Dominik Hasek, Nikolai Khabibulin, Olaf Kölzig, Jevgeni Nabokov, Arturs Irbe... Siinä osa meikäläisen lapsuuden idoleita, maalivahteja joita todenteolla ihailin pienenä poikana.

@SMT Khabibulin ihan muuten vaan voitti Tampa Bayn ensimmäisen ja yhä tänään ainoan Stanley Cupin keväällä 2004. Oli muistaakseni ihan godmodessa silloin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ed Belfourin ja Ville Peltosen putkareissu nevöföget, tuostakin näemmä jo 12 vuotta aikaa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eddie Belfour, Marty Turco, Martin Brodeur, Patrick Roy, Dominik Hasek, Nikolai Khabibulin, Olaf Kölzig, Jevgeni Nabokov, Arturs Irbe... Siinä osa meikäläisen lapsuuden idoleita, maalivahteja joita todenteolla ihailin pienenä poikana.

@SMT Khabibulin ihan muuten vaan voitti Tampa Bayn ensimmäisen ja yhä tänään ainoan Stanley Cupin keväällä 2004. Oli muistaakseni ihan godmodessa silloin.
Joo kyllä kaikki on ennemmän tai vähemmän tuttuja minulle tuon pelin kautta. Liigasta muistuu mieleen ainakin Lassila, Rämö, Wiikman, Markkanen ja Jokereiden maalilla oli Tim Thomas.

Edit: se taisikin olla Myllys, eikä Markkanen.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Juu, Eddie the Eagle oli sellainen kaljaliigaveska, joka sattui urallaan tuurilla voittamaan pari Vezinaa, Stanley Cupin ja kasan muuta kivaa sälää.

Kyllä tässä vähän ikäkriisiä taas pukkaa, täällä ihmetellään "jotain" Ed Belfouria ja NHL-osiossa joku ihmetteli että mikäs tuo Hartford Whalers on, koskaan kuullutkaan.
 

Glove

Jäsen
Eddie Belfour, Marty Turco, Martin Brodeur, Patrick Roy, Dominik Hasek, Nikolai Khabibulin, Olaf Kölzig, Jevgeni Nabokov, Arturs Irbe... Siinä osa meikäläisen lapsuuden idoleita, maalivahteja joita todenteolla ihailin pienenä poikana.

@SMT Khabibulin ihan muuten vaan voitti Tampa Bayn ensimmäisen ja yhä tänään ainoan Stanley Cupin keväällä 2004. Oli muistaakseni ihan godmodessa silloin.

Mun suosikit oli lapsuudessa Grant Fuhr ja Andy Moog. Sitten oli Hextall. Ja tietysti Kärppien Ari Hellgren.

Kärppien ekasta mestaruudesta onkin jo kohta 40 vuotta, niin se aika menee jonnekin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko sitten niin, että nettiaikana on kaikki tieto saatavilla liian helposti? Itse muksuna joutui lueskelemaan jääkiekkokirjoja ja muita, joista kyllä jäi nuo vanhemmat staratkin paremmin mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onko sitten niin, että nettiaikana on kaikki tieto saatavilla liian helposti? Itse muksuna joutui lueskelemaan jääkiekkokirjoja ja muita, joista kyllä jäi nuo vanhemmat staratkin paremmin mieleen.
Jääkiekkokirjoista tulikin mieleeni mukava lapsuudenmuisto, kun joskus arviolta 9-vuotiaana käydessämme koulun kanssa kirjastokäynneillä, mulla ja eräällä mun luokkatoverilla oli aina kova kilpa siitä, kumpi kerkisi ensiksi lainaamaan NHL:n kausikirjat kausilta 1999-2000 ja 2000-2001. Se toinen kaveri kyllä päihitti mut yleensä.. No kyllähän toki itsekin pääsin niitä monta kertaa lueskelemaan. Rick DiPietroa pidettiin muuten tuolloin tyyliin sukupolvensa lahjakkaimpana maalivahtina. Kaikkea sitä, heh!
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Onko sitten niin, että nettiaikana on kaikki tieto saatavilla liian helposti? Itse muksuna joutui lueskelemaan jääkiekkokirjoja ja muita, joista kyllä jäi nuo vanhemmat staratkin paremmin mieleen.

Taitaa se vähän niin olla. Ennen kun tietoa joutui hakemaan jääkiekkokirjoista, Pro Hockeystä ja lätkäkorteista, niin oli parempi muistaa ne jutut kunnolla. Kyllä sitä vieläkin muistaa Jeff Hackettin, Craig Billingtonin, Trevor Kiddin, Ken Wreggetin ja muut kakkosvahdit. Mutta nämä nykyiset, niiden nimet tulee ja menee kun joskus sattuu vain netistä lukemaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jotkut kuvittelevat joskus olevansa parempia ihmisiä tietämättömyydellään, mutta tälläinen Ed Sheeran on kyllä täysin tuntematon suuruus. Nimi on sillä lailla tuttu, kun sitä aina jossain näkee.

Onko tämä sama kuin ne armenialaiset sisarukset mitkä on kuuluisia siitä kuinka ovat kuuluisia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jotkut kuvittelevat joskus olevansa parempia ihmisiä tietämättömyydellään, mutta tälläinen Ed Sheeran on kyllä täysin tuntematon suuruus. Nimi on sillä lailla tuttu, kun sitä aina jossain näkee.

Onko tämä sama kuin ne armenialaiset sisarukset mitkä on kuuluisia siitä kuinka ovat kuuluisia.
Itse en muuten ollut aiemmin kuullut kertaakaan tästä rahanpesusta tuomitusta somejulkkiksesta Sofia Belórfista, vaikka Instagramissa nykyisin pyörinkin. Tää on varmaan enemmän "Pitääkö olla huolissaan" -ketjun kamaa mutta ällistyin että molemmat vanhempani olivat sen sijaan kuulleet tästä Sofiasta ennen minua...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itse en muuten ollut aiemmin kuullut kertaakaan tästä rahanpesusta tuomitusta somejulkkiksesta Sofia Belórfista, vaikka Instagramissa nykyisin pyörinkin. Tää on varmaan enemmän "Pitääkö olla huolissaan" -ketjun kamaa mutta ällistyin että molemmat vanhempani olivat sen sijaan kuulleet tästä Sofiasta ennen minua...

Sofia on tuttu nimi. Enää jonkun pitäisi kertoa miksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös